1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega Rally 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 14 mrt 2007.

1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee.. ik zit er echt tegen aan te hikken of ik hem nou wel of niet ga kopen...

Was altijd een sega rally fan, maar met de hoeveelheid games die er tegenwoordig uitkomen en nog moeten komen, staat deze niet helemaal boven aan mijn lijst.

(edit: na het zien van dit filmpje: http://www.gamersyde.com/stream_4763_en.html , toch maar besteld :) )

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  2. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ruim 7 uur gespeeld nu, nog steeds erg leuk. Iets meer dan de helft van de championships voltooid.
    Nu maar even Halo proberen, maarja Sega rally ging toch echt voor.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wow, dat filmpje ziet er echt gelikt uit. Kijk ik nu scheel of ziet de volledige versie er zelfs beter uit als de demo?

Aargh, ik zou Sega Rally heel graag willen halen, maar met al mijn onlangs gemaakte aankopen (Bioshock, Blue Dragon, Halo 3 ) zou het onverantwoordelijk van mij zijn om hier ook nog eens 65 piek voor uit te schuiven. En dan heb ik ook nog eens Eternal Sonata en Homm V: Tribes of the East (PC) op mijn lijstje staan. Keuzes, keuzes. Hopelijk binnenkort, of als ik hem ergens goedkoper kan vinden (tips altijd welkom).

EDIT: Wat een geweldig Xbox 360 jaar zeg. Begin onderhand een "stapel" hier op te bouwen van geweldige spellen die ik nog moet spelen. Wat een luxe. :)

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  5. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja ik heb ook echt last van die luxe, zoveel leuks!

Volgens mij is het ook mooier in de volledige versie dan de demo trouwens.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zijn de knoppen in stelbaar dus bijv. A gas B rem en X handrem?
    Zit er een replay mode in?

7. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik dacht allebei van wel ja. Replay zeker. Afstellen heb ik zelf niet gedaan, maar ik heb het dacht ik wel gezien bij options...

8. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game zaterdag gekocht en wat issie alle jezus goed zeg. De gameplay is zoals je van Sega Rally verwacht, heerlijk! En de tracks zijn leuk, uitdagend en mooi.

Ik zal strax even kijken of de knoppen instelbaar zijn btw.

9. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    De knoppen zijn niet instelbaar.

Je hebt 2 optie`s als controller setup maar gelukkig is 1 daarvan; A gasgeven, B handrem en X rem.

Have fun? \o/

10. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb nu 500 van de 1000 achievement points. Gaat dus wel lekker, maar er valt ook nog genoeg te halen. Heb 4 van de 5 secret achievements, als iemand wilt weten wat je daarvoor moet doen. Just ask.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ok dank je wel! En de toeter waar zit die onder? :+

Ik ren nu naar de winkel.

12. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    En? En!?

13. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit toch een geniaal spel. Vanmiddag toch maar gekocht bij de Free, kreeg je nog een gratis SEGA shirt ook.

Maar weet iemand wat de 5 secret achievements zijn? Eentje is achteruit finishen, eentje is dat je aan het einde van de eerst elap 1e moet rijden. De rest weet ik niet.

14. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de demo van dit spel gespeeld, maar ik vind het storend dat de achterkant van je auto constant van links naar rechts zwaait, is dat in de volledige game beter? Of kun je dat instellen? De stuurgevoeligheid bijvoorbeeld (ik weet niet of dat een oplossing is)?

15. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is in de volledige game hetzelfde. Maar opzich is dat juist hetgeen wat de SEGA rally games kenmerkt. Het is even wennen, maar na een tijdje is het erg leuk.

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet er nog 2 en dat zijn heel hard rijden (dacht 258 km/h) en winnen zonder te botsen.

17. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik las dat de laatste is, een jump van 2 seconden maken. Maar die heb ik nog niet, de rest van de secret achievs wel.

18. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een jump van 2 sec? Ik zou echt niet weten in welk level dat mogelijk is.
    Misschien als je online knetterhard tegen elkaar opbotst, dat je dan de lucht in schiet?

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand trouwens deze game ook nog niet ontvangen via bol.com?

Skate ook nog niet gekregen, en deze is ook bijna een week te laat nu...

20. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Goed idee, wat nou als je in een quick race omkeert en dan tegen het verkeer in rijdt en dan vol tegen iemand op!?

Deel Deze Pagina