Wordt dit spel nog wel gespeeld? En heeft iemand nuttige tips voor de 2 seconden in de lucht achievement?
Ja, ik speel het nog regelmatig en online lopen mijn games meestal ook snel vol. Ik haalde de 2 sec. in de lucht achievement door op het dak van een andere auto te landen (in single player). Heb nu 850 punten in het spel, gaat de goede kant op.
Hmz...op het dak van een andere auto landen...dat gaat niet makkelijk worden. Maar dan zal ik ook weer eens online gaan, de laatste tijd liepen de games waar ik in zat niet bepaald snel vol.
is er nog iemand wie dit speelt? hoop het wel maar zie weinig mensen online jammer , maar als iemand eens wil knallen hoor ik het wel gt Budje007
Ik heb dit spel ook maar eens aangeschaft wegens het gebrek aan rally games. Dacht eerst dat dit game niks ging zijn, maar tot mijn verbazing is het best wel een leuk spel. Goede grafics en typische arcade muziek. Verwachte eigenlijk dat Sega er een flauw grapje in ging zetten zoals "Insert coin to continu" ipv "Press start to continu" Anyway, erg leuke arcade rally game om alleen of met wat vrienden te spelen.