1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sega Rally 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 14 mrt 2007.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb je ge invited ben benieuwd ga nu eerst even pitten!

2. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dit spel nog wel gespeeld? En heeft iemand nuttige tips voor de 2 seconden in de lucht achievement?

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, ik speel het nog regelmatig en online lopen mijn games meestal ook snel vol.

Ik haalde de 2 sec. in de lucht achievement door op het dak van een andere auto te landen (in single player).

Heb nu 850 punten in het spel, gaat de goede kant op.

4. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz...op het dak van een andere auto landen...dat gaat niet makkelijk worden.

Maar dan zal ik ook weer eens online gaan, de laatste tijd liepen de games waar ik in zat niet bepaald snel vol.

5. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog iemand wie dit speelt?
    hoop het wel maar zie weinig mensen online jammer , maar als iemand eens wil knallen hoor ik het wel
    gt Budje007

6. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook maar eens aangeschaft wegens het gebrek aan rally games.
    Dacht eerst dat dit game niks ging zijn, maar tot mijn verbazing is het best wel een leuk spel. Goede grafics en typische arcade muziek.
    Verwachte eigenlijk dat Sega er een flauw grapje in ging zetten zoals "Insert coin to continu" ipv "Press start to continu" :lol:
    Anyway, erg leuke arcade rally game om alleen of met wat vrienden te spelen.

Deel Deze Pagina