Online is er bijna niemand, dus je moet hem juist kopen voor de singleplayer. Online is ook niet superleuk doordat de gameplay niet zo diep is. Daardoor lijken de potjes nogal erg op elkaar. En de tegenstanders die je vindt online zijn volgens mij vaak kinderen. Ik heb het spel al niet meer, want Virtua Tennis 3 online vind ik veel spannender en uitdagender. Daar is meer competitie. Met Sega Tennis had ik nu een winning streak van 36. De meeste slaan geen bal terug, dus voor mij ging het plezier een beetje weg. Ik stond al nummer 10 van de wereld, dus je kan concluderen dat niemand het speelt. De singleplayer zit aardig in elkaar. Daar kan je je best een aantal uren mee vermaken. Als je wat nieuwe banen unlockt, worden de minigames wat gevarieerder. In het begin vond ik ze een beetje op elkaar lijken. Maar of je alleen het spel moet kopen voor de singleplayer, ik weet het niet. Na een paar dagen ben je er denk wel op uitgekeken. Ik heb me in totaal 6 dagen met het spel vermaakt, toen vond ik het welletjes
Heb de demo gespeeld en eigenlijk viel de game nogal tegen. Het tennis nou'ja voelt gewoon niet al te lekker aan. Al was die mini-game wel weer leuk. Denk dat voo 20,- ofzo deze titel nog wel te doen is.
Nee, niks voor mij, superkinderachtig dit soort troep. Voor jeugdige spelers misschien wel leuk, maar wat mij betreft..bagger.
Het is een leuk spel, alleen wat simplistisch. Er zit totaal geen diepgang in, maar ik heb me een week prima vermaakt met het spel. Kinderachtig vind ik het niet, want het zijn gewoon de SEGA characters met de bijbehorende muziek en velden. Maar ik wil iets meer diepgang in een spel. Daarom speel ik nog steeds af en toe Virtua Tennis 3.
kan iemand mij miss vertellen hoe die superstars modussen werken bijv sonic land uit hoeveel kleine lvls bestaat zon landje wel niet voordat je dat heb uitgespeeld
Sommige bestaan uit slechts 1 match en bij anderen heb je er bijvoorbeeld 20 ofzo. In totaal zijn het er geloof ik 101. Ik heb ze zelf allemaal gehaald, maar zitten vrij pittige tussen (Jetset radio).
aaah ok thx dan snap ik het nog even een vraagje.. heeft iemand miss wat tips hoe je de secret final stage van de doubles in tournament (tegen een soort dark sonic en dr eggman) kan winnen? ze blijven me maar afslachten!! en iemand zoiezo wat extra tips om beter/sneller te kunnen winnen en spelen? want je kan alleen kiezen welke kant je op slaat elke keer he? niet echt de hardhijd van de slag ofzo bepalen
Vlak voor ze je afslachten moet je retry doen, dan begin je gewoon weer aan het begin van die match. Als je verliest begin je namelijk weer opnieuw in het tournament. De hardheid van de slag bepaal je door te timen, druk je op A als hun net slaan sla je zachter dan dat je op het laatste moment op A drukt geloof ik.
thx voor alle tips, je moethet spel even doorhebben maar als je het doorheb is het echt een vette game
ik zit nu alleen een klein beetje vast.. ik zit in een landje waar ik met tennis ballen graffiti op de grond moet raken om het schoon te vegen..maar ook als ik de pook naar beneden hou en sla komt de bal alsnog te ver heeft iemand miss tips makkelijker dichtbij te slaan/hoe ik dit moet doen?
Ja, je moet een andere slag slaan, een dropshot. Ben even vergeten hoe je dat precies doet. Staat vast in het boekje.
volgens mij ben ik echt supernoob want die tag missie met tags uitvegen en die missie dat je 3600 punten aan muisjes moet redden blijven me maar niet lukken sniff
als je verder naar achter gaat staan sla je dus automatisch minder ver op het andere veld, als je dichtbij het net staat sla je dus verder op het andere veld. Zo moeilijk kan het niet zijn toch? Als je slaat en houd naar rechts of links ingedrukt (niet loslaten tot je slaat) bepaal je de richting en met voor of achter sla je verder en minder ver (ook ingedrukt houden tot je slaat)
Woohooho thx voor de tips ben nu iets verder, bijna uitgespeeld denk ik.. alleen nog 1 GRUWLIJKE missie (denk ik dan) ook in graffiti land ''maak 3 perfecte grafiti souls'' bedoelen ze darmee dat elke bal alleen de juiste kleur mag raken en niet per ongeluk een andere anders is het geen perfecte en telt ie niet mee?? hoe willen ze dat ik dat voor elkaar krijg
Ja, dat bedoelen ze. Dat is ook meteen de moeilijkste van het hele spel. Ik ben daar bijna een uur mee bezig geweest. Als je die hebt gehaald, dan is de rest erg simpel.
wowowo met een maat 1.5 uur mee bezig geweest maar tis gelukt.. geeft een erg lekker gevoel nu helemaal uitgespeeld nu... vond he teen leipe game.. mee begonnen en toen kon ie mn xbox niet meer uit
Zijn er nog mensen die dit spel spelen online, voeg me dan maar toe . Hoe kan je trouwens hard slaan?
Ik heb hem nu ook voor paar euro en wil graag ff met iemand de online achievements halen aangezien haast niemand de game meer online speelt.. Laat ff weten als iemand wilt.:b: Volgens mij niet zoveel werk..