1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SegaGT 2002 uitbreiding

Discussie in 'Algemeen' gestart door $uperman.nl, 23 feb 2003.

  1. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet toch voor SegaGT nog een keer een uitbreiding uitkomen?
    Dat werd wel altijd belooft.
    Die uitbreiding zou nieuwe auto's, circuits en een Xbox Live! optie bevatten :)

    Is er al informatie over deze uitbreiding, wanneer hij komt, en of hij zowiezo nog komt?


    Als die uitbreiding komt lijkt me dat echt fantastisch, want ik vind segaGT nog steeds een fantastisch spel, en het zou dus heel leuk zijn als er meer wagens en circuits zouden komen om op te racen. En dan die xbox live! optie, schitterend lijkt me dat! Ieder met zijn eigen getunede wagen :D
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die Live functie lijkt me niet super omdat het racen zelf in Sega GT niet echt van hoge kwaliteit is (es tut mir leid :D) en het tunen vand e auto meer zit in het geld dat je heb verdiend dan het echt tunen, waarbij geen auto hetzelfde zou kunnen zijn.
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Het racen is van HELE hoge kwaliteit hoor vind ik en superman vraagt gewoon als die uitbreiding er komt en niet wat jij van het spel vindt Wouter...
    Meneertje de hoofdredacteur zal ook weer iets zeggen hoor...:)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmpf, ik geef gewoon mijn eigen mening over het Live gedeelte. En nee ik weet niks over die uitbreidings-set.
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het rijden zelf juist heel goed.

    Maar wat jij zegt over het tuning-gedeelte is wel waar, dat is jammer genoeg nogal wat magertjes.
    Al kan het best veel verschillen per persoon.
    Neem bijvoorbeeld een auto, en je gaat hem tunen, er zit een heeeeeeel groot verschil tussen een N/A of een Turbo auto.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb me best vermaakt met Sega GT hoor, ik bedoelde alleen dat ik het niet dermate spectaculair vind/vond om het spel ook in multiplayer of zelfs online te spelen, hoewel online bijna alles leuk is :cool:
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik vind het dus wel leuk genoeg om in Mplayer te spelen :D
    Hell, ik vind het zelfs leuk om tegen mijn broertje met split-screen te spelen, dus als ik over Live! tegen meerdere personen kan spelen zal ik het denk ik wel heeel leuk vinden :)
     
  8. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb komt er bij Sega GT 2002 wel een Live functie ja, herriner me nog dat ik er eens iets over gelezen heb. Maar kan het natuurlijk altijd mis hebben :).
     
  9. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niemand heeft hier laats nog iets over gehoord?

    Het zal toch niet zo zijn dat die uitbreiding er niet komt he?!!!
     
  10. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag laatst de titel Sega GT 2003 ergens voorbij vliegen. Lijkt me dus dat als die in ontwikkeling is, er dus op zeer korte termijn zo'n expensionpack zou moeten komen.
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Mp in sega gt vond ik beetje te lage frames hebben.
    Ik heb het spel niet maar kheb het eens gehuurd en ik had het ongeveer uitgespeeld in 3 dagen dus heb ik het maar niet gekocht, beetje te kort.
     
  12. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het spel best realistisch. Wat ik wel gemerkt heb is dat het veel uitmaakt wat voor camerastandpunt je gebruikt.... Ìn 3th person lijkt het wel alsof die kar gewoon niet op de weg te houden is, maar rijd je daarentegen met camerastandpunt in de auto, dan rijd het super realistisch. Kweet niet of al meer mensen dit is opgevallen?
     
  13. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mij ook opgevallen, maar het maakt me toch geen reet uit. Ik rijd toch altijd met de 'camera op de voorbumper' of met de camera vanuit de cockpit
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind SegaGT2002 ook een super goede racegame. Had had alleen iets langer van mij gemogen...
    Ik hoop dat de uitbreiding er nog komt, maar heb er niets meer over gehoord, ik vrees het ergste...
     
  15. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Me too...............
     
  16. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind GT2002 Een goede game.....goed.....niet spectaculair net als Gran Turismo.....ik weet niet precies wat eraan mist maar ik krijg nooit het echte racegevoel bij dit spel.....heb me er toch flink wat uren mee vermaakt hoor.....maarja hoop dat de uitbreiding ook grafisch wat verandert....de auto's zien er gewoon te "clean" uit....mogen best wat realistischer weergegevn worden :).
     
  17. Roboz

    Roboz // D-STR.com //

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    SegaGT2002 is inderdaad een mooi spel, alleen ik vind het zo jammer dat je nooit beschadigd raakt. Ik rij zestien keer tegen een muur aan en ik kan nog steeds alles mooi zien glimmen, das wel jammer.
    Expasion pack zou trouwens wel leuk zijn en Live-functie al helemaal, maar ik denk niet dat het erin zit...:confused:
     
  18. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er geen schade op de auto's te zien is is helemaal niet vreemd, want autofabrikanten willen dat meestal niet.
     
  19. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las pas ook over dat XboxLive gedeelte, maar ik zie nergens op de cover staan dat het spel XboxLive bevat. Ik las in XBM dat er een soort uitbreiding komt die SegaGt XboxLive enabled. Maar hoe ze dat uitbreiden zal mij benieuwen, ik denk eerder dat ze zoiets in een vervolg zullen verwerken.
     
  20. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Sega GT 2002 beter dan Gran Turismo 3 hoor Wouter, heb ze alletwee uitgespeeld :)

    Ik zit ook al lang te wachten op die 2 uitbreidingsdiscs, maar dat kan nog effe duren. Ik kan niet wachten op Sega GT 2002 Live!!!
     

Deel Deze Pagina