[Multi] Sekiro: Shadows Die Twice

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 jun 2018.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.831
    Leuk Bevonden:
    720


     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.831
    Leuk Bevonden:
    720
    Day one! Ziet er echt tof uit, wel sneller dan BB maar directed bij Miyazaki. Fucking hype!
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.600
    Leuk Bevonden:
    5.039
    De game voor mij ook tot dusverre.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    164
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.011
    Leuk Bevonden:
    122
    Ok, day one voor mij.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Cool and collected

    Berichten:
    9.769
    Leuk Bevonden:
    815
    Interested!
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    560
    Leuk Bevonden:
    70
    Super vet
     
  8. Zifnap

    Zifnap Cool and collected

    Berichten:
    9.769
    Leuk Bevonden:
    815
    Kijk, DAT zijn trailers. Gewoon gameplay die de nieuwsgierigheid prikkelt en waar je gelijk enthousiast van wordt.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    4.753
    Leuk Bevonden:
    295
    Paar persoonlijke kanttekeningen:
    - Lijkt erop dat je, itt Dark Souls en Bloodborne, geen eigen mannetje kunt maken. Zonde. Vind ik juist altijd een pluspunt.
    - Trailer had Engelse stemmen. Zoals jullie weten, hoop ik dat de game ook Japanse stemmen zal hebben. Want Japanse dev. En game vindt plaats in Japanse setting. Logisch.

    Verder een game met veel potentie of course.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.078
    Leuk Bevonden:
    417
    Doet mij niet zoveel deze setting :'-(. Beetje Nioh alleen dan minder tof.
    Combat ziet er wel weer sick uit, maar dat is te verwachten.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.600
    Leuk Bevonden:
    5.039
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.600
    Leuk Bevonden:
    5.039
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Live: Servantes NL PSN: Servantes-NL

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    1.681
    Game word in de unreal engine gemaakt.
    Weet niet of de soul games ook daarop liepen?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.600
    Leuk Bevonden:
    5.039
    Phyre en Havok. DS remastered is wel in Unreal gebeurd geloof ik
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.600
    Leuk Bevonden:
    5.039


    Flink wat verschillen al so far!
     
  16. Servantes

    Servantes Live: Servantes NL PSN: Servantes-NL

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    1.681
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.089
    Leuk Bevonden:
    908
    Servantes vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Live: Servantes NL PSN: Servantes-NL

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    1.681
    Collector's Edition:
    [​IMG]


    New gameplay details about Sekiro: Shadows Die Twice reveal that the prosthetic tools belonging to the “one-armed wolf” protagonist can be reconstructed to unlock new actions such as powerful charge attacks. These attacks allow the player to broaden their approach to defeat their foes.

    At Gamescom 2018, fans will finally be able to experience the unique and varied features of Sekiro: Shadows Die Twice, and sample the game’s rich sense of tension for the first time including:

    • Sword Combat: The core combat in Sekiro: Shadows Die Twice is measured by an intense clash of steel. Players will take command of special Sword Arts to supplement their regular attacks, and tear down enemy defenses before sealing the final blow.
    • Shinobi Prosthetic: Players can equip and switch between a variety of unique Prosthetic Tools to find the weakness of a formidable enemy. Additionally, tools such as the Grappling Hook can be utilized to bring an extra dimension to exploration and traversal throughout the world of the game.
    • Resurrection: Used as an opportunity for a tactical retreat or to deceive an enemy and go on the counter-offensive, this new combat strategy allows players to resurrect on the spot, even after a hasty death.
    “We can’t wait for fans to finally get their hands on Sekiro: Shadows Die Twice,” said Steve Young, Chief Revenue Officer at Activision. “Fans will get a taste of the multiple tools available for the prosthetic shinobi arm this week at Gamescom, and will be able to fully dive into the brutal, dark world of 1500s Sengoku Japan when the game launches on March 22, 2019.”
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina