Zeker! Als je van uitdaging houd is dit je game. Begin nu laaaaaaamgzaaaaaam aan beter te worden. Zit nog steeds vast bij die boss maar gaat telkens iets beter
Ja, behalve parry. Gaat je posture meter van vol. Aanvallen, dodgen, sprinten alles wat bij Soulsborne stamina kost kun je oneindig doen in principe. Ik blijf er wel bij dat ik echt 10x liever Bloodborne 2 had.. Hopelijk komt die wel ooit, zou het echt heel jammer vinden als daar geen vervolg op komt.
Een bloodborne 2 zou echt zo een gigantisch succes worden. Denk dat dit de grootste wens is van elke soulsborne gamer.
De mini bosses zijn moeilijker dan de echte bosses lol Ben wel van mening dat de game niet moeilijker is dan de Soulsborne games. Het is gwn een hele andere mindset die je moet hebben met oa de verticality die er nu is
Maak er 3 bosses van shit gaat goed ineens Yup. Ik had nooit BB moeten spelen in aanloop van de game. Afleren kost veel meer moeite dan aanleren
Ik vond die eerste generaal al lastig, totdat ik het in de gaten kreeg, toen had ik hem in een keer neer
Beetje de story van deze game . Ben zelf nu wel gewend geraakt aan de gameplay, gaat nog steeds een stukje beter.
Wat een verschil weer. En natuurlijk moeten ook hier weer modders in de bres springen voor een hogere framerate en widescreen support. Blijft een dingetje he bij veel van dit soort ports. Desondanks kan ik mij helemaal voorstellen dat de game iets gemakkelijker wordt op hogere framerates.
De Ogre dood, die speerman kwam in een keer random mij pestten, flikker op Spoiler Drunkard nog maar even laten voor wat het is, dat gaat me nog wat te gek