Sensation white /(black?)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door eprode, 2 apr 2005.

1. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep binne paar weekjes is het sensation white in het sportpaleis in Antwerpen, de eerste keer dat sensation in België word georganiseerd. Ik heb allang men tickets ( nu alleen nog witte broek gaan kopen :9 ) maareuh weet er soms iemand of sensation Black ook naar België komt?? Want black is veeel vetter dan white denk ik , meer hardstyle enzo :cool:

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wet dat white naar belgie gaat maar black moeten we nog afwachten ik wil er wel snel info over hebben want Black ga ik zekers heen

3. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorig jaar naar de Nederlandse Black Edition geweest...Beetje mild in het begin maar het werd echt prachtig afgerond. Black spreekt me dan ook meer aan qua stijl. Wel veel dealers en slikkers...

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dat laatste zul je altijd houden, hoort gewoon bij de scene.
    Zelf vind ik Sensation een heel goed concept, maar ik vind Black iets te soft (hardstyle is leuk, maar ik luister liever de hele avond naar hardcore of terror), en de ArenA is de laatste plek voor mij waar ik vrijwillig heen zou willen gaan.

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister het bijna altijd op de radio, echt te gek. De CD's heb ik ook allemaal. Black is meer feesten dan White, daar is het meer lounge-achtig.

6. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Sensation 2003,2004 en binnenkort ook 2005. Zowel black als white :)

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in juli toch liever naar sensation in Amsterdam ;)

8. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ga ze proberen op te nemen op m'n mp3 speler :+ Vreemd , dat er geen radio's met HD worden gemaakt zodat je nummers/programma's kunt opnemen. Want opnemen is legaal.

9. da beat

da beat www.da-beat.tk

Leuk Bevonden:
    0
    ik prefer ook black, maar denk niet dat ie nr belgie komt de eerste jaren...

10. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    late we hope van wel :cool:

Deel Deze Pagina