September komt eraan: welke games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SijmeZ, 22 aug 2002.

1. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    bij deathrow had ik in et begin steeds zoiets van: wow moet ik hebben, maar als je der over nagaat denken gaat et snel vervelen eigelijk, denk ik tenminste...:{
    en turok, mwaaaah...als ik iets koop in september wordt et morrowind, en dat weet ik nog helemaal niet zeker, ik wacht wel wat reviewtjes af:D

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    *Slaat voor WouteR Orgazm

En Turok is het gewoon helemaal in me hoofd dan...

3. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buffy the Vampire Slayer, Deathrow (wel eerst even reviewtje lezen).

Kijk voornamelijk uit naar october (o.a. CMR3, Fellowship, UC?, Silent Hill 2, Quantum Redshift, Panzer Dragoon Orta, GP4 en Vexx)

4. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Crazy Taxi 3 (heb de eerste 2 delen nooit gespeeld) en Deathrow..
    Turok is niet eg mijn stijl..

5. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou crazy taxi echt niet kopen! De eerste twqee delen waren op het begin wel leuk, maar later was het niks meer aan!

6. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de preciese datum wanneer Brute Force uitkomt?????

7. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke omdat jij et zegt koop ik em niet :+

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Crazy Taxi wel supervet en het blijft ook wel vet vind ik. Is echt zo'n game die je er steeds weer eventjes bij pakt om lekker door die stad te racen.

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    \
    1 december

10. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Commandos 2 komt toch ook in september uit? Ik denk dat ik die ga halen en anders Agressive Inline

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    @(&#^%$=( :mad: }:] waarom komt alles (alle spellen waarvan de verwachting is op basis van vorige delen of vroege versie dat het wel eens zou kunnen dat het een veel verkocht, leuk spel zou kunnen worden) in nov. uit?

konden ze da niet wat beter plannen de hele zomer niet meer dan crap produceren (ohoh dreigbrieven) en in de herfst de goede spellen. :confused:

Laatst bewerkt: 24 aug 2002
  12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    check Deathrow filmpies *multiplayer* eens op ign, daar staan iets van 15 filmpies van 2 mb en allemaal splitscreen, ziet er wel lachen uit hoor. maar ik snap dat het ook in één scherm zou kunnen, net als fifa alleen met deathrow kun je wat meer als je de 'bal' niet hebt (VECHTEN!!!!!) dus splitscreen is wel relaxt.
    timesplitters? ik weet niet het ziet er leuk uit maar ik w8 liever op de wat meer tactische en mooie games zoals brute force, raven shield, battlefield 1942 (ik zag gister de preview in de PU tering dat wordt een vet spel, medal of honor my ass! ) en conflict desert storm. op tothegame staat dat battlefield voor de pc op 19 september in de uk is, maar in de pu staat q4 dus het zal wel rond oktober/november worden.

oktober/november/december worden zeer drukke maanden, maar september wordt nogal leegjes op enkele goede spellen na.

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    sega gt kwam als het goewd is toch ook in september of oktober?

Die moet ik gewoon ook hebben

Deel Deze Pagina