Serie Moordenaars

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sora, 7 jun 2004.

1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag vandaag zo'n documentaire over Ted Bundy en het viel me op dat het zich in 1975 afspeelde. Nu dacht ik opeens aan Jack The Ripper, dat was ook al een heel eind terug. Dus nu vraag ik me dus af of er uberhaubt ooit nog wel is zulke serie moorden zullen plaatsvinden. Ik heb het dus over de mogelijkheid van de moordenaar aangezien de politie nu allemaal veel kennis en apparatuur bezit, veel meer dan vroeger mogelijk was.
    Ik ben niet een of andere psychiopaat ofzo, maar ik ben af en toe wel geinteresseerd hoe sommige mensen kunnen zijn, snappen jullie?

Dus ik ben eigenlijk wel geinteresseerd in jullie meningen, dus laat maar horen !

2. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Washington sniper van een paar jaar terug. Dat was toch wel een serie van moorden.

3. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja he? en HOE zeer brilliant, dat moet je toegeven. Het zijn allemaal wel achterbakse gore smeerlappen die hun straf vaak meer dan 100% verdienen :mad:

Maar denk eens na, de politie van tegenwoordig is nu al voorbereid op dit soort dingen omdat het al is gebeurd is.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Seriemoordenaars zijn heus niet iets van vroeger ofzo hoor. Vandaag de dag zijn er over de hele wereld wel ergens seriemoordenaars actief. Dat je er misschien niet zoveel over hoort komt omdat dit in veel gevallen natuurlijk pas echt allemaal naar buiten komt als zo iemand gepakt wordt. En daar kunnen soms velen tientallen jaren over heen gaan. Deze figuren zijn zo ziek in hun hoofd dat ze hier pas mee stoppen als ze gepakt of gedood worden. Verbeterde onderzoekstechnieken kunnen in sommige gevallen helpen in het sneller vinden van de dader, maar er blijven genoeg psychopaten over die jarenlang slachtoffers kunnen blijven maken voor ze gepakt worden. Ook Nederland kent trouwens seriemoordenaars. Een van de meest recent gepakte is bijvoorbeeld de Haagse verpleegster Lucy de B. die rond de tien moorden en een aantal pogingen tot moord op haar geweten heeft.

Kijk trouwens voor meer info over seriemoordenaars ook eens op onderstaande link.

http://seriemoordenaars.pagina.nl/

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  5. mars15

mars15 Guest

phone booth denk je dan aan :p

6. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Njaa maar van Jack The Ripper even...
    Die vermoorde toch hoertjes?
    Dan gaf hij ze 'n roos met een kaartje en dan werden ze vermoord ofzo iets?
    Ziekelijk persoon in ieder geval..
    Ze dachten toch dat de Moordenaar een dokter was ofzo>

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
  8. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft ze misschien een roos met een kaartje gegeven.......
    Daarnaast heeft hij er ook meerdere helemaal uit elkaar getrokken.
    Ze dachten inderdaad dat ie een chirurg was of iets dergelijks, want organen waren met preciezie losgesneden en dat in zeer korte tijd, want veel tijd per (openbare) moord had hij hiervoor niet.
    Hij moest dus medische kennis hebben gehad van locaties van organen etc in het mensenlijk lichaam.

9. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Kriebels :{

10. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    denk je echt dat zo'n psycho zich weerhoud van al dat moorden omdat de politie zo goed is? als je uberhaupt gek genoeg bent om serie moordenaar uit te hangen ben je ook gek genoeg om die politie gewoon te negeren en gewoon te gaan moorden

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    maar maakt hij ook een schijn van kans? dat is de vraag

12. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    kijk ook es op crimelibrary,goeie site.en dat de politie goed is,is ook maar relatief hoor. sommige van die gasten (Andrei Chikatilo,Gary Leon Ridgway,of the Zodiac Killer) kunnen t soms verbazingwekkend lang uithouden door een slordige houding van speurders,en t zijn meestal de zaken die uiteindelijk ook opgelost geraken die de meeste aandacht krijgen.t is zoals GothicRulez al zei,er zijn er altijd wel ergens actief,maar zolang ze niet gepakt worden,word er weinig over gerept

13. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Zodiac Killer is nooit gepakt. Hij gaf hun steeds aanwijzingen in een code die hij zelf bedacht heeft en die ze nooit hebben kunnen ontcijferen. In deze handgeschreven brieven stond altijde de plaats van de moord en het tijdstip enzo.

The Zodiac Killer was ook een hoog intillegent iemand.....is heel vaak met dat soort mafkezen die nooit gepkat worden.

14. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Check anderes de film: From Hell. Deze gaat over Jack The Ripper.

15. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja inderdaad die echt slimme serial killers die hebben een iq van rond 150 en hoeven niet per se gestoord te zijn...

16. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    t!jg3rn00tj3,dat bedoel k nou net met het relatief succes van speurders.je kan maar zover gaan om zo iemand te pakken,en ook de tijdsgeest,het land waarin ze toeslaan en het politiek klimaat daarvan is van belang.kijk naar Chicatilo (de Rostov ripper) die al eens eerder was gearresteerd,maar onder druk van hogerhand weer vrijgelaten werd omdat hij lid was van de Communistische partij en dus geen moordenaar "kon" zijn,of Pedro Lopez,die een klein leger straatkinderen heeft kunnen afslachten omdat autoriteiten er toch geen zak om gaven.

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  17. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ze zijn wel gestoord... maar als je slim ben hoef je niet gestoord te zijn..
    maarhum jah.. er zijn genoeg moorden die niet opgelost zijn.. dus...

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als je heel erg intelligent bent ben je vaak juist wel een beetje gestoord. Einstein ook. Stel je voor dat niemand je begrijpt. dan ga je flippen. Maargoed om dan daadwerkelijk over te slaan op moorden..volgens mij zit dat altijd al beetje in je dan.

19. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Je houdt het toch nooit tegen, je remt het mischien af.

Deel Deze Pagina