Service Pack 2 Probleem.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 21 sep 2004.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559

Nee ik weet welk "probleem" je bedoelt. Hij meld zich niet meteen aan als je MSN opstart. Dus niet als je windows opstart maar als je gewoon handmatig MSN opstart. Dat deed ie eerst wel, maar nu doet ie dat niet meer. Voor mij is dit geen probleem want ik meld me altijd liever handmatig aan. Want als m'n zus hier even komt om te internetten en ze kijkt 'r mail in Outlook dan start ie MSN ook meteen op. Dus vandaar dat ik 'm handmatig aanmeld.

Maar ik snap wat je probleem is, maar de oplossing heb ik er helaas niet voor.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is idd mijn probleem. :) Maja, ik zal nog wel ff door zoeken.

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    AARGH! ik heb net SP2 gedownload en geinstalleerd, en toen starte m'n computer opnieuw op en kreeg ik een scherm met of ik wel of geen automatische opdates wilde.

ik klikte op wel en toen ok, maar toen viel m'n pc uit en starte opnieuw. als ik op m'n naam klik in het beginscherm staat er dat m'n instellingen geladen worden maar dan start m'n pc weer op, dit gaat de hele tijd door!

ik zit nu trouwens op een andere computer, maar is er iemand die weet wat ik moet doen?

4. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het maar raar, M$ met hun hele reclame zooi van windows wordt veiliger.. miss is de veiligheid verbeterd maar dat sp2 kent nog zooveel bugs ik heb het er meteen weer afgekieperd, en sommige bugs zijn zo overduidelijk dat je niet snapt waarom M$ ze zelf niet heeft ontdekt, net alsof ze haast hadden ofzo. En nu zitten veel mensen met problemen...

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, best slecht van MS.. maar kan iemand me helpen?

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Service pack wil niet instaleren.. heb officiele cd, maar key code waarschijnlijk op blacklist dus nu wil ie service pack niet instaleren. Joepie :mad:

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom ik in veilige modus?

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Na al die reacties hier durf ik service pack 2 niet eens meer te installeren. En ik heb weinig zin om weer een aantal dagen bezig te zijn om alles weer werkend te krijgen.

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet in de veilige modus komen, ik hou CTRL de hele tijd ingedrukt tijdens het opstarten, ik druk op DEL, F8, maar er gebeurd helemaal niets!

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die van mij staat ook nog op service pack 1, en dat houd ik ook maar voorlopig zo. Net las ICE voel ik er niet voor om windows er af te moeten kieperen, en er weer op te moeten zetten. Mij teveel werk :{

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Om in veilige modus te komen moet je de F8 ingerukt houden.

Er zijn pc's die de BIOS héél snel afwerken , dan is aan te raden om meteen bij het inschakelen van de pc de F8 indrukt te houden.

Ik heb nu op mijn pc en laptop SP2 staan en ik heb er helemaal geen problemen mee gehad.
    Ik lees verschillende klachten : problemen met telebankieren , geen bluetooth of infrarood verbinding.
    Na de installatie werkt alles als van ouds.

Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een aantal keren geprobeerd het ding te installeren, tevergeefs ...
    Heb 2 uur zitten wachten en dan komt er uiteindelijk te staan dat het mislukt is, ik bedoel DAMN .. kunnen ze dat niet van tevoren zeggen ofzo? na al dat uitpakken en uren installeren zeggen ze dat het mislukt is, nou bedankt ... blijf ik lekker op SP1

kutzooi :mad:

13. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn grootste probleem is dat ik op mijn hd een herstelpartitie heb met zo'n oem setup, dus als ik opnieuw moet reinstallen heb ik geen cd ofzo. Dus als ik dan een windows cd van iemand leen zou ik daar dan ook mee kunnen installen? als ik mijn code gebruik die op de sticker op mijn pc staat?

14. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou kunnen jah.

15. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    ik dacht dat dat vrijwel onmogelijk was met de SP2... :confused:

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind het echt heel vreemd om die problemen te horen. Ik vind het onwijs jammer voor jullie, maar ik heb echt geen één probleem met SP2!

Heb 'm geinstalleerd toen ie 1 dag uit was, en de pc loopt nog perfect! Gewoon zoals voor de SP2 installatie.
    Nogmaals, i feel sorry voor degene die er problemen meehebben, maar bij mij loopt ie super!

17. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um al geprobeerd via, auto-update en ik heb um los gedownload, maar bijv had ik bij allebei het probleem al dat mijn wireless netwerk het niet meer deed. En nog veel meer probleempjes..

18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 'm van m'n pc afgegooid (dank jullie voor alle tips!) maar mijn pc is nu wel wat trager geworden..

19. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm trager doordat je sp2 eraf hebt gegooid? dat lijkt me stug

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iid dat kan niet. Je maakt ruimte op je harde schijf en je pc word trager?

Deel Deze Pagina