Ja, dat vond ik dus ook al vreemd.. het opstarten doet hij 2x zo lang over, en ik heb al gekeken bij MsConfig..
Ik heb hetzelfde porbleem als velen hier, ''xbox is not responding'' ik heb sinds kort een nieuwe pc met win xp, daarvoor had ik er een met win 95. mijn xbox is nog op dezelfde manier verbonden (directe verbinding) maar heb nu dus het bovenstaande probleem. (hij kan geen dns ontvangen) ik heb firewall al uitgeschakeld, maar heb nog steeds zelfde probleem, wat is de oplossing? denk zelf dat het mischien ics is, dit heb ik namelijk niet aanstaan, kan dit het probleem zijn? en zo ja, hoe schakel je ics in alvast bedankt, gaizka
Dat probleem had ik dus ook, maar alleen met het volledige SP2 pakket van circa 265MB. Ik heb het met de Windows Update versie niet. Maar ik heb het wel op kunnen lossen door handmatig het ip-adres, subnetmask, gateway en dns in te stellen i.p.v. door de DHCP-server. Het is denk ik een kwestie van geluk hebben of zo, want ik heb helemaal géén problemen met SP2. Het trage opstarten was bij mij alleen de eerste keer na de installatie. Defragmenteren en schijfopruiming wil nog wel eens helpen. Ook af en toe de map Prefetch in de Windows directory leegmaken kan helpen om het opstarten en afsluiten te versnellen.
heb hem via de auto update geinstalleerd en bijna alle programma's werken perfect (voor de rest zal wel een patch komen) Wel onhandig trouwens dat die beveiligings zooi standaard aan staat, heb meteen de firewall, pop up blocker en dat virusscanner check ding uitgezet. Het lijkt trouwens wel of mijn pc nu iets lekkerder loopt
Vanmiddag heb ik dan SP2 geinstalleerd maar..... Het is niet egt een probleem maar het viel me gewoon op: Als ik het opstartscherm bekijk van mn PC dan is er iets verandert. Namelijk er staat geen Home Edition meer en het groene balkje is blauw geworden. Weet iemand waar dit aan ligt? edit: ow is al gezegd, srry
Wat misschien helpt of problemen oplost met SP2, is hem gewoon bestellen op cd.. Het is volkomen gratis en kan gedaan worden op www.microsoft.nl (zoek naar cd's bestellen, hier kan je ook GRATIS office 2003 demo pakket -120 days- aanvragen!!) Ik heb em zelf gewoon gedownt en ging best snel.
Heb vandaag de cdrom thuis gestuurd gekregen van Microsoft. In gebruik hem alleen als ik XP een keer opnieuw moet installeren. Heb destijds ook SP1 gratis thuis gekregen.
Had paar weken geleden ook de CDrom besteld met SP2 erop, toen de NL versie nog niet te downloaden was. Heb ´m daarna gewoon gedownload en hij werkt perfect. Maar vandaag viel dus de CDrom binnen van Microsoft, achja, hoef ik ´m niet meer te downloaden als ik XP opnieuw installeer
Aghja ben wel blij dat ik 'm op CD heb want, anders had ik 'm voor niets gedownload, omdat ik te weinig ruimte op me HD heb een woord = pr0n
Ja me 2, ik downde laatst met 250kb/s (en soms met pieken van 350kb/s) dus ging lekker snel en die 266mb had ik dus in no time binnen. Eigenlijk had ik hem nodig voor school, om mijn harde schijf dicht te timmeren van allerlei onzin files e.d maar toen ik hem geinstalleert had vond ik hetook wel kunnen om hem hier erop te zetten. En ik krijg hem straks nog op CD..