1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Service van EA?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Saaur, 13 mei 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas geleden The Sims uit z'n seal gehaald maar de binnenste ring is kapot....d'r is zeg maar een stukje uit gebroken....hij speelt wel gewoon, maar ik ben bang dat dat misschien niet voor altijd zo is....In het boekje staat dat je em kan opsturen naar EA en dat 't dan wel goed komst (dat staat er natuurlijk niet letterlijk, maar 't komt er wel op neer ;)) nu vroeg ik mij af of iemand hier al eens een game terug heeft gestuurd naar EA (nederland) en hoe lang het dan duurde voordat ie een nieuwe terug had...

    GrTz
     
  2. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou gewoon eerst ff bellen met EA misschien doen ze niet zo moeilijk en sturen ze gewoon een nieuwe op..... ze zijn vaak bang voor hun goede naam.
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    bellen ga ik vanavond idd doen....'t rare vond ik wel dat het afgebroken stuk niet in de doos zat...:confused:

    (ik ga trouwens niet naar de winkel omdat ik em via replay.nl heb besteld...en das best een end weg :mad:)
     
  4. Panja

    Panja Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Saaur,

    Ik heb het ook weleens gehad.
    Ik had Fifa 2003 (XBOX) en "per ongeluk" had mijn zusje het cd'tje eruit getrokken zonder ook maar te kijken hoe hij er eigenlijk uit moest.
    Ik kwaad natuurlijk!! Volgende dag EA gebeld.
    Krijg ik een medewerker aan de lijn, ik het hele verhaal uitgelegd.
    Was totaal geen probleem. Pakketje opsturen (CD+DOOS+MANUAL), 5 eurotjes er contant bij doen en ik kreeg +/- 6 dagen later een nieuwe in de bus.

    Ze raden wel aan om eerst even te bellen want veel (oude) games hebben ze niet op voorraad en dan duurde het terug zenden wat langer.
    Met The Sims zal het wel niet zo moeilijk zijn maar probeer toch maar te bellen.

    Ik ga weer verder met Fifa 2003 ;)
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm....als ze me om 5 eurotjes vragen scheld ik ze toch even ver***....maarja, t is in dit geval niet mijn eigen schuld, dus zullen ze dat wel niet doen...:) 6 dagen is wel ok....dat overleef ik wel ;)

    Bedankt...
     
  6. Panja

    Panja Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het voor iedereen 5 euro is hoor.
    Ze hebben natuurlijk ook verzend kosten enzo.
    In jouw geval (cd kapot bij aankoop) zou ik terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Zij verkopen je een kapot exemplaar....
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor 't wel van ze....maar zoals ik al zei...heb em via replay.nl besteld :mad:
     

Deel Deze Pagina