1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Shadow Complex

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 11 aug 2009.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Da's helemaal geen domme reden. :eek: Ik heb gewoon zin in een goede coop game, en ik had gehoopt dat dit er 1 van was, maar helaas.
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke saveroom na die eerste turret zeg :'-( Als je opnieuw laad en je begint in die kamer kom je leuk aan de andere kant van de turretkamer terecht maar alle vijanden zijn er wel. Oftewel zodra je de saveroom uitkomt staan er 8 man tegelijk op je te schieten wat er voor zorgt dat je net tot 2 kan tellen voor je dood bent. Er is geen andere uitweg.
     
  3. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag minimalist en die challenges gedaan, alleen nu nog level 50 halen... maar gaat erg langzaam, Ben nu aan mn derde run, ben pas level 37... zal em nog wel 2 keer uit moeten spelen :D
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op weg naar de Foam in de fabriek, nadat je de raketwerper gebruikt op veel poppetjes en robots kan je naar beneden via een stalen luik.
    Dan komt er een lopende band met stalen kisten......volgens mij moet je dan over die kisten naar de andere kant om boven via een ventilatieschacht bovenin om verder te gaan......

    Ik kom dus niet over die lopende band met stalen kisten.....weet iemand wat ik bedoel en heb je tips en trucs vertel het me :)

    http://www.youtube.com/watch?v=ristyBMEW8E&feature=PlayList&p=8AA92E4F19134733&index=12

    @ 4.58 tot 5.02

    Glitch ofzo???
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  7. Crackmond

    Crackmond Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog beginnen lol.
    Maar ik zal deze topic in de gaten houden, mocht ik straks ook vast zitten:p
     
  8. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    X in houden, ren je harder
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, ben nu inderdaad weer verder :)
     
  10. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het verhaal nu uitgespeeld. Hoe kan ik nou verder spelen om de achievements te halen?
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Je kunt in het menu kiezen voor Continue of New..?! Of bedoel je dat niet? Als je nog voor de 100% moet gaan, dan moet je continue kiezen en dan gewoon niet naar het meer gaan!
     
  12. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoel ik niet. Ik wil graag de achievements halen waarbij je over het meer moet rennen en dat je level 50 moet zijn. Maar als ik nu mijn game open, begint het eind gevecht, en kan ik dus niet over het meer lopen. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je met je huidige level een nieuwe game kon starten. Maar hoe?
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gewoon new game kiezen?! Dan ga je verder met je huidige level!
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gister toch ook maar even deze aangeschaft, als 'tussendoortje' in afwachting van wat games.

    Man o man, wat een game _O_
    Graphics, super. Gameplay, Uber. Het wordt alsmaar leuker, intenser en spannender en interessanter naarmate je verder komt. Voor dat geld mogen ze van mij vaker van dit soort arcade games afleveren. Had net zo goed een full game kunnen zijn imho.

    Epic, respect! :thumbs:
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nu op weg naar de Inertial Element. (de enige missable pick-up)
    Maar ik heb geen idee hoe ik er moet komen. :'-( Normaal gesproken zou ik dan gewoon verder gaan en dan zie ik wel, maar nu... Er wordt de hele tijd gewaarschuwd dat je deze moet halen vóór de 'Exploding Room' oid, maar weet ik veel wanneer dat is 8)

    Ik probeer er via deze weg te komen.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Volgens de map zou ik gewoon naar rechts moeten kunnen, maar dat kan dus niet. Mis ik iets?

    Of moet ik gewoon nog een missie verder gaan?

    Van dit filmpje wordt ik ook niet veel wijzer, en van de FAQ @ x360a ook niet echt.


    Iemand tips?

    edit: ooohhh... Ik durfde de hele tijd niet die blauwe lijn te volgen omdat ik dacht dat die misschien de Exploding Room was, maar dat blijkt alleen maar te zijn om de brug omlaag te halen?
    Pff, ik haat 'missable' dingen. Je let er te veel op, waardoor toch wat spelplezier eruit gehaald wordt. :mad:



    Ach ja...Als ik die heb kan ik tenminste weer op mijn gemak verder. Zonder guides :cool:

    In het begin vond ik niet zoveel aan de game, maar ik begin em steeds meer te waarderen. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niemand anders meer die wat te zeggen had? :+ En dat terwijl zo veel mensen dit een van de beste 09 games vinden. :p

    Ach ja; game uitgespeeld (einde was té easy). Proving Grounds gehaald. (verdomde Hook Shot)
    Minimalist gehaald; en nu ga ik verder op die save om ooit level 50 te worden.
    Gaat denk ik nog wel even duren. 8) (ben nu level 37)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb em nooit uitgespeeld omdat andere full games eraan kwamen :eek:
    Wil ik nog wel een keer doen. Alleen heb ik een beetje een back log aan games op dit moment :D
     
  18. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    vind het een leuk spel maar toen ik hem had uitgespeeld nooit meer aangeraakt
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik zit ff goed vast in de game, of vast ik weet niet wat ik moet doen bij dit stukje.

    [​IMG]

    Je kunt beide kanten op maar telkens als ik probeer achter die guard aan te gaan komt de beam weer opzetten. Dit is echt onmogelijk lijkt het.. wie weet wat je hier moet doen om verder te kunnen?!
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik kan je niet echt helpen aangezien ik het spel zelf nooit heb gespeeld, maar in afwachting van een echt antwoord kan je hier hier misschien al zelf vinden wat je moet doen? En meerbepaald waarschijnlijk dan in deze walkthrough daar.
     

Deel Deze Pagina