Videoreview: 5 outta 5! http://www.8waymovement.co.uk/2009/08/shadow-complex-review-360/ edit: CVG 9/10
CVG... oh wat een vet magazine was dat toch vroeger... Maar waar ik dus bang voor was, de game schijnt dus wat te makkelijk te zijn... Die 5/5 video klopt niet. "Made by the same team as Gears 2" Dat is niet waar. Chair (Undertow, was ik ook niet kapot van) heeft de game gemaakt en Cliff Beszinski heeft af en toe meegekeken en tips gegeven.
Kev,Hoe kom je erbij dat HD remix 1600 punten is geweest?. Die is altijd gewoon 1200 punten geweest hoor. Ik vind ook dat veel arcade games veels te duur zijn. Volgens de review is die krap 6 uurtjes. Shadow Complex Review Shadow Complex (Xbox 360) ComicCon Developer Video HD Edit. Shit,. Ik zie nu dat Yi-Long al een link had neergezet voor het filmpje.:b:
De IGN review is ook al uit: 9,4!!! Ze hebben het wel over wat glitches enzo, en af en toe wat dubieuze AI, maar hopelijk kan dat achteraf nog een beetje opgelost worden door patches ofzo.
Na Bionic Commando Rearmed ben ik wel weer toe aan een game als deze ( niet dat het zo lang geleden is dat ik die speelde ). Laat de woensdag maar komen! :b:
Bij Eurogamer zijn ze ook blij met het spel, een 9. ik denk dat dit spel toch wel de grootste verrassing van het jaar word....
Ze noemen het vergelijkbaar met Super Metroid en CastlevaniaOTN. Nuff said, deze van t weekend maar s gaan spelen
Fuck, hij is me net een berichtje voor! De term "Metroidvania" laat mij deze game heeeeel snel downloaden, want het zijn allebei klassiekers in hun genre.
http://www.gamerankings.com/xbox360/960508-shadow-complex/articles.html Nu 17 reviews. 1 8, rest is 9 of hoger. Op moment van typen de 2e beste game van 2009. Arghhh.
Je moet via All Arcade Games kijken trouwens, bij New Arrivals staat hij er nog niet. Ben hem nu aan het downloaden, kijken wat er nou zo bijzonder aan is want vind er geen reet aan.
BIj New Arrivals staat ie hier ook gewoon. Trial Game - Shadow Complex™ - Gratis Bestandsgrootte: 835 MB
waarom download je hem dan en wacht je eerst niet de reacties van anderen af ? Edit : ik dacht dat er geen trial van uitkwam , excuses