1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Shadow Complex

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 11 aug 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eff proberen... :+
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel zelf is wel erg moeilijk ...
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de game en de proving grounds voltooid.
    Ik moet nog 3 achievements, maar die haal ik later weleens wanneer ik er zin in heb.
    Maar nu ben ik wel weer toe aan Street Fighter :9
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal wel aan mij liggen, maar zo leuk vind ik de game helemaal niet. :9
    Bespaart me voorlopig iig wel 1200 puntjes.
     
  5. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    No offense, maar volgens mij ligt dat ook aan je leeftijd. Te jong om dit klassieke genre te waarderen misschien? Kan ook zijn dat ik het helemaal mis hebt. Maar als je van dit genre houdt, dan MOET je Shadow Complex wel de bomb vinden.
     
  6. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die exploit bij de trial gedaan en ik heb de gewone checkpoints als ik dooga ipv dat ik helemaal terug ga. Of heeft iedereen dat?
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game inmiddels uitgespeeld.
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Iemand zich al gewaagd aan de Master Challenges? Binnen 2 uur 100% is denk ik net te doen op easy, hoewel dat wel krap gaat worden, want voor de Minimalist achievement (12%) heb ik er iets langer dan 1,5 uur over gedaan! Maar de grootste uitdaging is de challenge dat je m moet uitspelen met maar 4% en alleen de flashlight, backpack, grenates, foam en rockets! Op x360a.org is tot nu toe nog niemand er achter hoe dat moet! De nummer 1 van het leaderboard, nilhil ofzo? (kan niet checken op gsm), heeft m in 33 minuten uitgespeeld, dus er moet een manier zijn! Als t goed is, moet je al foam kunnen krijgen vóór je t eigenlijk hoort te krijgen! Die nummer 1 is trouwens iemand van IGN las ik op x360a (Hilbrand Goldstein?)! Hij had ook ik een podcast gezegd dat je in de eerste 15 min al de foam moet krijgen, maar dat dat wel heel moeilijk was! Ga na het weekend eens onderzoek uit!
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur heb je erover gedaan om hem uit te spelen.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb natuurlijk geen idee hoelang Maver er over gedaan heeft, maar ik heb er de eerste keer 9,5 uur over gedaan met 100% items en de tweede keer 1.5 uur met 12% items!
     
  11. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Checkpoints heb je wel, maar als je stopt moet je weer helemaal opnieuw
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij is het spel bij mij een beetje geglitched, ik heb als objective dat ik de FOam gun moet gaan halen maar de objective marker wijst nog steeds naar de kamer waar ik de cutscene kreeg waarin ik deze objective kreeg :mad:

    waar vind ik de Foam gun?
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    who the fuck kun je er nou 1,5 uur over doen??? en eerste keer bijna 10 uur? :eek: Bedoel als je beetje door speelt is de game dus in goed paar uur te halen?
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je weet waar je heen moet, je sprint overal voorbij, je skipped zoveel mogelijk secrets etc je neemt shortcuts etc.

    Het is gewoon zo'n type game.
     
  15. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast als ik naar de dam moet. mnet nadat ik de foam gun heb gepakt. Ik kan het wapen voor de blauwe objecten niet vinden. waar is dat ding.,

    ps rare taal omdat toestenbord naar de klote.:emo:
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ja toen ik het typte had ik al wel zoiets van ok het zal best kunnen. Moet zeggen dat maakt een spel wel gaver en zorgt voor een replay waarde
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat Tco ook al zei, de tweede keer speelde ik op easy, ik had die laatste gun al meteen (gouden versie) waarmee t 1 shot kill is, ik heb bijna constant gesprint, wist precies wat ik moest doen en waar ik heen moest en ik verzamelde geen enkel item omdat ik de Minimalist achievement wilde! Terwijl ik de eerste keer elk hoekje van de map ging afzoeken naar items omdat ik toen 100% wilde! Als je m dus voor de eerste keer speelt en je maakt geen gebruik van een guide en zoek alles zelf, dan ben zeker een paar uur bezig! Ook geven de master challenges en sowieso de achievement voor level 50 een hoge replay waarde!

    Ik snap niet precies waar je bent, maar als je vast zit bij een stuk waar je verder moet volgens de blauwe lijn op je map, maar dat er dan een blauw hek in de zeg staat, dan moet je er onderdoor kruipen!
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Las ook dat je aan het begin van de game terug naar je auto kan en gewoon weg rijden, dan heb je die challenge van "Single again" ofzo, en laat ie dat chickie zitten.

    Kan je zo niet die minimalist achievement makkelijk halen? O-)

    En als je voor mnimalist gaat mag je dan wel health packs oppakken die bv vijanden achterlaten? of mag je echt helemaal niks oppakken?
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die kunnen niet meetellen voor 100% want die zijn niet predetermined. Alleen vooraf geplaatste powerups e.d. lijkt me.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan iemand me vertellen waar ik de foam gun kan vinden?

    mijn objective marker is geglitched :/ En ik heb niet zoveel zin om overnieuw te beginnen
     

Deel Deze Pagina