Shadow Ops: Red Mercury

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weasel, 1 jun 2003.

1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    De officiele release datum is vandaag, dus hij zou overal te koop moeten zijn.

2. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem en hij speelt goed. Single player is (voor wat ik gezien heb) erg intens. Multiplay was nog schraal bezet en de server had veel lag. Wel kun je kiezen uit verschillende klassen (close combat, sniper, et cetera) Da's wel aardig :) Hopelijk komt er een redelijke community want online lijkt hij me erg gaaf. Het geluid is zeker weten de beste feature van de game... heerlijk geknal :)

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heb gelezen op TXB dat de multiplayer nogal wat bugs heeft, ik wacht wel totdat er wat meer mensen (hier) hun mening hebben gegeven.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij ligt in half juni al in de winkel. Ik geloof je dus niet ;).

Weet iemand of de co-op mode een verhaal bevat of is het net zoals de co-op mode van Ghost Recon dat je samen missies kunt doen maar dat is het dan ook.

5. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Geen verhaal. gewoon afzonderlijke missies en helaas niet over Live.. dat zou zwaar heftig zijn :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar moet je die missies wel allemaal achter elkaar doen dus eerst 1 level halen om het volgende spelen zoals bv. bij Conflict Desert Storm ?

7. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Dat weet ik nog niet. Of je ze afzonderlijk kan kiezen of niet.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heeft deze game geen Live! :confused:

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hij bedoelt co-op over live denk ik. Maar is dit een mooie aankoop of is het niet genoeg voor de prijs? Geef eens wat ervaringen met singleplayer ;)

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  10. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Singleplayer is erg lineair maar daardoor ook erg intens. De openingsmissie is een killer en je wordt zomaar in het diepe geflikkerd. Zie je maar eens te redden :) Er zijn veel scripted scenes, maar die dragen hun steentje goed bij aan de gameplay en sfeer. De 2e missie is in een jungle en dat is gruwelijk vet. Je loopt met wat teammaten door dat level en roeit kleine kampen uit. Daarna kom je bij een joekel van een brug, die je op dient te blazen. De brug is bezaait met terroristen en je sniper rifle (gruwelijk wapen) komt hier erg van pas. Het schieten voelt goed aan en de muziek en geluidseffecten dragen echt bij aan de gameplay.

Innovatief is de game echter niet. Been there, done that maar waarom is dat zo op z'n tijd verkeerd? Ik bedoel, het speelt gewoon erg lekker weg. Een handige feature is de analog lean functie. Iedereen kent wel de functie dat je "om het hoekje" kan kijken. Echter, in deze game is dat analoog gedaan, dus kun je zelf bepalen met het rechter pookje hoe ver je uit de hoek leunt. Erg handig om je cover niet op te blazen.

Multiplay.. tja.. even gespeeld maar dat voelt gewoon minder aan. TDM is rechttoe, rechtaan knallen zonder muziek (wat in mijn ogen jammer is). Misschien is het even wennen, maar dat waag ik te betwijfelen. De coop missies zijn niet via Live speelbaar (hoe zonde!) en je moet ze een voor een afwerken, wil je een volgend level unlocken. Ik heb de coop in mijn eentje (hoe droog :) ) even gespeeld en ik moet zeggen dat die missie niet onder deed voor de singleplayer ervaring. Dus: ook hier scripted scenes. Deze levels zijnecht gebouwd voor coop. Zo kun je als sniper bij een open raam staan en kun je cover geven aan een close combat speler die het terrein opduikt. Erg gaaf gedaan! Maar verdomme, waarom die functie niet op Live :mad:

Al met al is de game tot nu toe voor mij de moeite waard. Had wel weer trek in een degelijke first person shooter en deze game levert dat af. Verder is de richtprijs 49,95 euro, wat toch weer 10 euro goedkoper is dan de rest van de games.

Concluderend moet je geen innovatieve dingen verwachten, ook niet de kwaliteit van een Halo (vergelijken is eigenlijk onzin), maar wel robuuste gameplay en een intense speelervaring

Zo, bijna een review geschreven joh! ;)

3 mensen vinden dit leuk.
  11. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hmmz ik kijk nog wel of ik deze haal.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Eigenlijk ook mijn bevindingen na het spelen van de (singleplayer) demo. Denk dat ik hem toch binnenkort haal. :cool:

Goede 'hands-on' Geursel. :)

13. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, thnx. Alleen jammer dat het de laatste post van pagina 2 is :+

14. Eezz

Eezz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen geen game statistics op live en dat is best wel jammer.
    En helaas geen co-op!!!!

Een soort terrorist hunt zoals in RBS3 had ook een leuke optie geweest in deze game

Voor de rest een juweeltje die je moet hebben toch?

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    juweeltje is denk ik iets te ver gezocht, maar een goede, doorsnee shooter is denk ik een betere benaming. Misschien ga ik hem deze week wel ff huren.

16. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game nu ook..

Net even gespeelt en het speel wel heel erg lekker...
    Heb heel eventjes L!VE gespeelt maar daar kan ik nog niet veel over zeggen want heb het nog niet super veel gespeelt..

Maar kunnen die people.. door Updates ook BUGS goedmaken als je geen content download ind e game hebt gezet???

Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat kan volgens mij wel zie kijk maar eens naar Splinter Cell Pandora Tomorrow.

18. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk zijn die mesnen slim en gaanm ze een paar Updates doen.....8)

19. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Is 't nou echt de 'nieuwe' Counterstrike waar ik iedereen over hoor? Kun je de games vergelijken?

20. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet de nieuwe Counterstrike(lang niet)

Voor mij althans niet....

Deel Deze Pagina