Er zit trouwens wel muziek in de mUltyplayer bij de teamdeathmatch iniedergeval wel.... *gaat door spelen*
Ik vind 'm ook lekker spelen... In ieder geval lekker tussendoortje voordat al die shooters straks uitkomen.....
Ik vind het gewoon een leuk spel en meer ook niet.... Gewoon een leuk spel voordat de echte shooters komen(Halo2,Battlefront,Modern Combat,Republic comando,DoomIIIenzenzenzenz....
heb het spel vandaag gekocht, en ben zeer tevreden. Geen grote vernieuwende elementen maar het schiet lekker weg. Wel moeilijk dat je bij een keer dood overnieuw moet beginnen maar gek genoeg vind ik dat bij dit spel niet erg. Er gebeuren zoveel dingen dat het neit erg is om een keer over te spelen. Robin
Heb het vandaag mogen spelen maar als ik eerlijk ben is het niet meer dan aardig. Het ziet er eigenlijk niet uit maar het is wel leuk om eens ter afwisseling te spelen. Als het in de budgetbakken ligt zou ik er misschien één gaan halen, voor 60 euro echt niet! succes.
Ik heb die demo dus ook , en ga dit spel zeker halen . System Link zit er ook op , dus hij is te spelen via Xbconnect & Xlink !!!
Tis een vet spel voor de FPS fanaten, ben je een FPS gamer, dan moet je em cker halen! Vet in singleplayer en in multiplayer (zowel offline als online) en de coop is ook kikke. De game ziet er ook nog eens lekker uit, alleen verw8 niet teveel diepgaan in de game, dr gebeurt nix revolutionairs maar tis gwoon dikke lol en je bent hier cker wel ff mee bezig....
Hmmm, grafiks zien er wel redelijk uit. Ik heb hier de demo liggen en moet zeggen dat ik niet onder de indruk was. Ook voor tussendoor vond ik het niet echt iets. Knal ikliever even teroristjes neer in RB6.
Enne vergeet de sound niet...die dolby surround is echt werelds Heb er al menige burenruzie voor over gehad