Nah, zo graag hoef ik em niet te spelen. Genoeg anders leuks op dit moment. Pas geleden een hoop games gekocht, en over 2 weken komt Mass Effect 2 al. Geen tijd voor Shadowrun. Vond het gewoon leuk om te zien hoe er net als toen weer een opleving van het topic/de game is.
Sowieso, alleen weet ik niet zeker of ik vandaag genoeg tijd ga hebben voor nog enkele potjes.. Misschien wel, en anders graag een andere keer! Edit: Ketter!
ik heb dit spel ooit bij een deal erbij gekregen. Even gespeeld, maar t kon me niet echt boeien. Nu hoor ik jullie er allemaal zo positief over en overweeg ik het weer te gaan spelen. Kunnen jullie mij uitleggen wat er zo leuk aan dit spel is en wat de sterke punten van de game zijn?
Tja, wat er zo leuk aan is? Ik vond het gewoon lekker recht toe recht aan knalwerk , vermakelijk zonder je druk te maken om bepaalde regels en bepaalde bonussen die je moet vrijspelen.
En gewoon de verschillende setups/playstyles die je elk spel weer kan wisselen a.h.v. je gekozen race + gekochte spells/techs. Vooral als je de maps goed begint te kennen kan je met teleport echt je snel heen & weer bewegen en veel mensen verrassen. Ook als je bv. enkel met een elf tegenover een troll tegenstander komt te staan weet je gewoon dat je het rustig & slim moet aanpakken, geen SMG, maar stalking. Het omgekeerde geldt natuurlijk ook als je als troll minigun/shotgun sproeiend onmiddelijk de actie wil opzoeken. Maar wat ook leuk is dat je je helemaal niet aan die stereotype class outfits hoeft te houden, bv. een troll met teleport, katana & wired reflexes kan evengoed succesvol zijn als je er mee leert spelen.
Wil iemand hier nog achievements voor halen? Ik hoef er nog steeds maar 1, ik heb zo iets van voordat Reach dropt kan ik die laatste wellicht nog halen.. Wie is er in? :b: Het liefst z.s.m
We hebben er in ieder geval 3... Maar we hebben er 8 nodig. We kunnen ook proberen a.s. zondag gewoon online te gaan en eventueel andere mensen proberen te inviten?
Volgens mij moet hier wel genoeg animo voor zijn, we "hadden" genoeg. We kunnen eventueel 4-5 man regelen en dan online meer proberen te halen...
En dat is 4... wat vinden jullie er van als we gewoon een datum prikken, niet dit weekend maar volgend weekend? Dan kunnen we wellicht alle 4 sowieso en in de tussentijd kunnen er meer aanmelden...
Kan ook een x. Ik denk echter wel dat we hiervoor 1 week planning tijd moeten inplannen? Wanneer komt jou volgende week goed uit Daz?
Oew, Shadowrun. Jaren gespeeld My favo ever Ik wil ook wel meespelen maar ik heb geen gold en ik ga zaterdag een week op vakantie.