Shadowrun [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 23 jun 2008.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dan koop je hem toch weer? Kost echt niets meer nu. :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, zo graag hoef ik em niet te spelen. Genoeg anders leuks op dit moment.
    Pas geleden een hoop games gekocht, en over 2 weken komt Mass Effect 2 al. Geen tijd voor Shadowrun. :D

Vond het gewoon leuk om te zien hoe er net als toen weer een opleving van het topic/de game is. :)

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Sowieso, alleen weet ik niet zeker of ik vandaag genoeg tijd ga hebben voor nog enkele potjes.. Misschien wel, en anders graag een andere keer!

Edit:
    Ketter! :eek:

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  4. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ik heb dit spel ooit bij een deal erbij gekregen. Even gespeeld, maar t kon me niet echt boeien. Nu hoor ik jullie er allemaal zo positief over en overweeg ik het weer te gaan spelen.
    Kunnen jullie mij uitleggen wat er zo leuk aan dit spel is en wat de sterke punten van de game zijn?:D

5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, wat er zo leuk aan is? Ik vond het gewoon lekker recht toe recht aan knalwerk :), vermakelijk zonder je druk te maken om bepaalde regels en bepaalde bonussen die je moet vrijspelen.

6. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun _O_ mooie tijden waren dat.

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    En gewoon de verschillende setups/playstyles die je elk spel weer kan wisselen a.h.v. je gekozen race + gekochte spells/techs. Vooral als je de maps goed begint te kennen kan je met teleport echt je snel heen & weer bewegen en veel mensen verrassen.

Ook als je bv. enkel met een elf tegenover een troll tegenstander komt te staan weet je gewoon dat je het rustig & slim moet aanpakken, geen SMG, maar stalking. Het omgekeerde geldt natuurlijk ook als je als troll minigun/shotgun sproeiend onmiddelijk de actie wil opzoeken.
    Maar wat ook leuk is dat je je helemaal niet aan die stereotype class outfits hoeft te houden, bv. een troll met teleport, katana & wired reflexes kan evengoed succesvol zijn als je er mee leert spelen.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Second that.

9. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand hier nog achievements voor halen? Ik hoef er nog steeds maar 1, ik heb zo iets van voordat Reach dropt kan ik die laatste wellicht nog halen.. Wie is er in? :b:

Het liefst z.s.m :p

10. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog steeds wel een keer Shadowrun doen hoor! Hoop dat het nu wel echt door kan gaan;)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wil ook wel een keer mee spelen

12. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben er in ieder geval 3... Maar we hebben er 8 nodig. We kunnen ook proberen a.s. zondag gewoon online te gaan en eventueel andere mensen proberen te inviten?

13. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet hier wel genoeg animo voor zijn, we "hadden" genoeg. We kunnen eventueel 4-5 man regelen en dan online meer proberen te halen...

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb de game nog liggen, geen probleem.

15. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is 4... wat vinden jullie er van als we gewoon een datum prikken, niet dit weekend maar volgend weekend? Dan kunnen we wellicht alle 4 sowieso en in de tussentijd kunnen er meer aanmelden...

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kunnen we niet op een avond door de weeks? Woe,Do,Vr?

17. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook een x. Ik denk echter wel dat we hiervoor 1 week planning tijd moeten inplannen? Wanneer komt jou volgende week goed uit Daz?

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik weet het niet, volgens mij moet ik dan weer naar school. Ik zal zo 's kijken.

19. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Oew, Shadowrun.

Jaren gespeeld ;)

My favo ever <3

Ik wil ook wel meespelen maar ik heb geen gold en ik ga zaterdag een week op vakantie.

Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waarom post je dan? 8)

Deel Deze Pagina