Op zich is a.s. vrijdag best een goede dag maarrem hoe laat kan je nog pgrferarri? Ik denk echter wel dat het te kort dag is voor iedereen :|
Ik blijf het zo erg jammer vinden dat ze hier een shooter van hebben gemaakt in plaats van de geniale RPG die het had kunnen zijn. Als je kijkt naar het table-topspel en de SNES versie van de game had deze serie perfect in het Fallout 3 jasje gepast.
Weer een tijdje weinig op eenzelfde plek, dus ook nog even minder online (dat geldt dus ook voor xbl) maar voor Shadowrun wil ik zeker wel even moeite doen! Was het voor dat achievement, of gewoon een potje, I'm in!
Ik kan dan helaas een half uurtje, kreeg net een e-mail dat de eerste training a.s. vrijdag begint om 20.00!
Wie kan er vrijdag 22:00? In princiepe hebben we de volgende spelers: pgrferrari (kan gehele dag) Daz (kan v/a 22:00) Chohan (kan gehele dag) Dial ? Commander J ? Fardo ?
Ik heb het liever ook eerder, maar we hebben echt iedereen nodig pgrferrari en Daz jullie kunnen zeker om 22:00 vandaag? Ik stuur Fardo even een pb... We hebben er dan mogelijk 6. Iedereen is welkom!
Ik ga vandaag ook niet kunnen spijtig genoeg, maar zeker wel geinteresseerd mocht het nog een andere keer doorgaan!
Ik denk dat we meer planning tijd nodig hebben. We kunnen met moeite 6 spelers vinden en die hebben we dan ook allemaal nodig. pgrferrari gaat met vakantie, ben je er zondag over een week? Kan iedereen zondag over een week? En dan inderdaad wat eerder zo rond 19:00? EDIT: het gaat inderdaad om achievements halen