Eensch, ik ga kijken of ik een 2e account kan proberen te regelen. T is triest maar ik wil die laatste achievement Pgrferrari Chohan Commander J Daz ?? Dial ?? Fardo KAN NIET
A.s. zondag half 2 Shadowrun achievements Lijst deelnemers: Pgrferrari Chohan Commander J Xbox360now (bakkertjes) Daz ?? Dial ?? Fardo KAN NIET
Jammer daz... Heb een pb gestuurd naar DiaL. Lijst deelnemers: Pgrferrari Chohan Commander J Xbox360now (bakkertjes) JorisSpringer Dial?? Daz KAN NIET Fardo KAN NIET
Om welke achievements gaat het precies? Ik wil eventueel ook wel meedoen, kan alleen niet beloven dat mijn internetverbinding het houdt.
Misschien voor iedereen handig om te laten zien hoe we het precies gaan doen: - Iedereen speelt als Elf (gaan het snelst dood) Zodra we acht spelers hebben (4 vs 4) kunnen we beginnen. Het lijkt me het slimste om de meest moeilijke achievements als eerst te halen. De meest moeilijke die met acht man te halen is, is dan 'Master Thief' (Deliver the Artifact untouched despite heavy defense). Daarna kunnen we eventueel nog '3 For The Price of 1' (Kill three enemies with one grenade) halen. Wanneer we tien mensen hebben (6 vs 4) kunnen we de moeilijkste achievement halen: 'Godlike' (Kill all enemy players while taking no damage yourself).
Zo he, dat was moeilijk!!! We zijn 3 uur bezig geweest om 1 of 2 achievements te halen Maar gezien ik de game al sinds de launch speel vond ik het uiteindelijk toch de moeite waard. Was n.l. de laatste en meest onmogelijke achievement die ik nog nodig had. Bedankt jongens en als jullie nog andere achievements moeten halen dan ben ik er zeker een keer. Hebben in ieder geval niet zo veel man meer nodig
Ik ben er tenminste nog 4 achievements op vooruit gegaan Internetverbinding en mijn mic deden alleen niet helemaal wat ze moesten doen...
Was inderdaad zeer lastig; ben blij dat we hem nu allemaal hebben!!! Nu nog wat makkelijkere achievements halen en ik heb hem uitgespeeld Ik vind het jammer blijven dat de game niet zo heel erg populair is geworden. Blijft namelijk een super leuke game!!
Indeed Maar het is in iedergeval afgerond. Ik speelde het ook al vanaf de launch en heb nou eindelijk de 1000g \o/
Laat maar weten of jullie nog een keer willen spelen, misschien volgend weekend... Ik heb nu alle achievements maar wil best een custom game boosten of gewoon normaal versus spelen. Reach komt over een kleine 2 weken dus ben er nu nog in voor
Oh spijtig dat ik er niet kon bijzijn. Hebben jullie ook het godlike achievement kunnen halen dan met z'n achten? Spijtig, had ik wel graag mee gehaald, mochten jullie het nog eens doen, of gewoon SR willen spelen, ben altijd geinteresseerd! Heel binnenkort ben ik ook terug wat meer thuis & meer online. Het blijft inderdaad echt een leuk mp spel!