1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje. deze game lijkt me erg leuk, maar ik heb gehoord dat er weinig maps en wapens zijn. hoe zit het daarmee? is het een beperking?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    de wapens niet:

    je hebt als wapens standaard een pistool en handgranaat.

    je kunt kopen:

    sub machine gun
    shotgun
    rifle
    sniper
    rocketlauncher

    dit zijn er niet veel maar wat heb je noudig aan guns?
    neem CS daar heb je 6 verschillende automatische wapens maar slechts de helft wordt gebruikt.

    het gaat erom dat elk wapen uniek is en goed gebalanceerd en dat is zeker zo, je zult mensen alle wapens zien gebruiken (alleen rocketlauncher is zeldzaam omdat hij duur is)

    er zijn ook niet zo heel veel levels maar ze zijn allemaal leuk (maelstrom haten sommige mensen omdat die lastig in elkaar zit maar na een paar keer spelen wordt hij beter)

    alles is goed gebalanceerd en dit spel en leuk om te spelen

    andere spellen hebben inderdaad meer levels en wapens maar daar wordt de helft haast nooit gebruikt dus wat is daar het nut van?
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, ik heb de gamespot review gezien en dat was alleen maar negatief etc.

    Alleen waren de upgrade's wel leuk.

    Tot nu toe was alleen gamekings positief over deze game, is het nu wel 60,- waard?
     
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    Volgens de recensies niet.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan maar even wachten op de demo niet die komt ehm 10 juni volgens mij ofzo.
     
  6. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal voor iedereen verschillen.... ik zit zelf ook nog te twijfelen...
    maar misschien helpt dit: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/shadowrun_Xbox360.html
    Daar heb je hem nl vanaf €46,60. Alleen ben ik niet zo bekend met de winkels.
     
  7. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    €44,50 bij gcshop.nl \o/

    (Daar komen nog 2 euro verzendkosten overheen, maar deze winkel lijkt me wel te vertrouwen aangezien de Xboxworld preorders daar ook heen gaan.)
     
  8. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Reviews zijn meestal niet zo positief over Shadowrun, maar bijna alle ervaringen van gamers die ik lees zijn positief. De meeste de meeste reviews geven dan ook als negatieve punten de prijs en de weinige content, wel zijn ze bijna allemaal enthousiast over de gameplay/teamplay. Het hangt dus eigelijk vooral van jezelf af, of je er het geld aan wil uitgeven of niet. Als je even rondkijkt, zal je ook merken dat je hem helemaal niet voor 60 euro hoeft te kopen. Mediamarket heeft hem voor 40 euro, fnac 49 euro, free record shop 55 euro.

    Ikzelf heb hem voor 49 euro in de fnac gehaald en die prijs is hij wel waar imo. 60 begint nogal veel te worden, en voor 40 euro kan je echt niet misgaan.
     
  9. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het eerlijk te maken tegenover de pc-gamers, is de adviesprijs €50,- zoals met de meeste andere pc games.

    Je vergeet de Mini-gun.
    In plaats van veel wapens is er magie, en redelijk veel gadgets.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus eigenlijk is het een goeie game met weinig maps ?? (morghe demo toch???)
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Zo weinig maps zijn het niet hoor.. En ze bieden heel veel variatie, kan je van de meeste andere games niet zeggen. Ik snap die reviewers niet met hun gezeik over dat het te duur is voor een multiplayer game... Hier zitten veel meer speeluren in dan welke single player game maar ook.
     
  12. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is best gemakkelijk om uit te leggen waarom Shadowrun geen goede reviews heeft. Dus voor alle mensen die dit afvragen, lees even dit.

    Het zal je wel opgevallen zijn dat de spelers erg positief zijn over het spel. Dat is ook logisch, want Shadowrun is een fantastisch spel. Maar vanuit een journalistisch oogpunt valt het anders. Dan zijn er te weinig maps (in vergelijking met GoW), te weinig wapens (Rainbow Six) of geen goede singleplayer. Het punt is, Who The Fuck Cares! Shadowrun is echt een teringvet spel. Het doet wat het moet doen. Je zult nooit het gevoel hebben dat je iets aan het spelen bent wat niet goed uitgewerkt is of wat dan ook. Probleem is dat bij Shadowrun de gameplay beter is dan de andere aspecten, en hier zul je als journalist rekening mee moeten houden qua cijfer.

    bottom line; koop het

    PS: Dat te weinig maps valt eigenlijk ook wel mee, 9 maps is niet weinig, vooral al niet als ze alle 9 gespeeld worden!
    En te weinig wapens, tsja, in Gears of War loopt ook iedereen met een shotgun rond en daar hoor je ook niemand over.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  13. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    als de demo morgen vet is, bestel ik hem bij gcshop morgenavond!

    en dan kom ik raggen :)
     
  14. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met Dark Aldo. Journalisten gaan vaak games vergelijken met andere games. dat moet dus niet!!

    bijv met die wapens, als het genoeg is voor het spel is het genoeg, ik hoef idd geen 4 verschillende machine guns, of 2 verschillende shotguns enz.
    Of met de levels: als het leuke levels zijn hoeft het er helemaal niet veel te zijn. (vind de levels van GOW btw niet zo leuk)

    vaak houden gamers rekening met games journalisten, het moet andersom zijn!! gamesjournalisten moeten rekening houden met gamers!!
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    andere reden:

    ze nemen een gemiddelde score voor graphics, geluid, gameplay en aantal opties

    de graphics zijn goed maar niet buitengweoon net als geluid dus een 7 allebei

    de opties zijn een 6 en de gameplay een 9, dan kom je uit op gemiddeld een 7

    ohja voor mensen die zeuren over prijs

    koop hem gewoon je kunt hem toch altijd weer verkopen op xbazar
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met wat voor graphics vergelijken ze dit met een singleplayer want de online graphics zijn niet anders dan andere games en die worden over het algemeen wel goed gereviewd. Gamespot moet je maar niet teveel waarde aan hechten want die reviews worden met de dag slechter. Ik hou het altijd maar bij 1up.Zelf twijfel ik nog heel erg over deze game niet voor de graphics maar meer voor het feit of deze game je lang bezighoudt. Komen er bv nog nieuwe maps want je kan wel roepen dat dat niet belngrijk is maar als je na een jaar nog steeds met diezelfde maps zit dan komt het toch ook en beetje je strot uit.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2007
  17. ViperMike

    ViperMike Guest

    Niks aan toe te voegen.
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik check de demo eerst wel even morgen... deze game lijkt me wel tof, maar de reviews zijn toch erg gelijk aan elkaar tot dusver.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Is de map Power Station nog een beetje vet? Dat schijnt de map te zijn die we in de demo kunnen spelen
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo hoor dan ga ik hem toch maar halen. Nog even wachten op de demo maar hij ligt hier gelukkig voor 40 euri in de winkel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina