1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Denk dat de meeste wachten op de demo;)

2. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo staat er nog steeds niet op, iemand meer info?

Een snelle blik op het officiele shadowrun forum vertelt mij dit

Helaas, dat is dus pas morgen (donderdag) in plaats van vandaag.

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    gvd...:x

4. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten, denk dat ik hem zo maar haal. Komt toch niet vaak voor dat een game echt klote vind, zowel dan ruil ik hem wel via xbazar.

5. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ga echt niet nog een dag wachten hoor ik ga het volledige spel vandaag maar kopen.
    ik waag de gok gezien de positieve reacties

6. Cybercon

Cybercon Guest

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat is zo grappig dan? Heb jij het spel gespeeld? Wat is jou mening dan? Hoe lang heb je hem al gespeeld om een mening te geven? Of pappegaai je mensen na? Een 9 vind ik wel een beetje aan de hoge kant, maar het is een goed spel (zeker als je hem voor 40 euro kan halen)

8. Cybercon

Cybercon Guest

Kom op Fardo haal die plaat eens voor je kop en lees:

''De beste FPS voor de 360 tot nu toe''

:emo: :emo: :emo:

Sorry hoor het zal best een aardige game zijn, maar een 9 vind ik wel zwaar overdreven. Ik heb al een tiental recensies gelezen en de meeste zitten gewoon op een lijn. Dat kan écht geen toeval zijn. Besides, was jij niet degene die het spel tot dusver vond teleurstellen? Zo niet, dan heb ik niks gezegd.

9. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    het is maar een mening hoor8)

ps: waar kan je hem dan voor 40 euri halen:confused:

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet jij eens de plaat van je kop halen. Het is een review van DIE site, dus is het HUN mening. Waarom jij erom zit te lachen snap ik niet...

Zoals Fardo al vroeg, heb JIJ de game al gespeeld. Anders kan je nergens over meepraten.

Jammer dat de demo morgen komt, ik wacht er al een week op:mad: Wil toch even wachten en niet zomaar de game kopen.

11. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    helemaal mee eens:thumbs:

12. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Dat heb ik ook. Het zal best een aardige game zijn, maar ik wacht wel even de demo af. tenzij die er morgen niet komt. haal ik hem wel ;)

13. Shizzel

Shizzel Guest

Is de demo er nog niet dan? Die zou toch vandaag komen?

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Komt morgen, staat een pagina eerder in dit topic!

15. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop 't\o/

16. Cybercon

Cybercon Guest

Waarom zou ik de plaat van mijn kop moeten halen? Alleen omdat ik zeg dat de review gewoon bedroevend is? :emo: In de context lezen is moeilijk merk ik wel. Die message was bestemd op Fardo's reactie. Maar goed je hoeft een spel niet te spelen wil je er niet over kunnen meepraten hoor :): Bij meerdere recensies te hebben gelezen heb je al een goede indicatie.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Cybercon, omdat je papegaait. Dus je praat mensen na. Terwijl je zelf geen mening hebt. Doen de reviewers trouwens ook ;) ... zij beoordelen de game op de prijs. Ik zeg niet dat het de beste FPS is of dat ie een 9 waard is.... dat zeker niet ... maar ik vind sommige scores echter heel laag... en het lijkt er op dat de reviewers amper de game gespeeld hebben

www.gamevision.nl <-- 47 euro (oeps dacht 37 ;))

18. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt 43 euro

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nu, nog geen 2 dagen besteld geleden en hij lag vanochtend in de bus. Hij koste mij incl verzendkosten 46 euro. Ik heb net de training levels gedaan en mijn eerste conslusie is dat dit iig een hele originele game is. Graphics zijn niet mooi maar ik denk dat deze game niet echt mooi hoeft te zijn.

Een klein punte wat ik tot nu toe jammer vond is dat je niet kan no scopen met die sniper, je moet dus zoomen om te kunnen schieten.

Ow wat leuk is aan die magie en aan de techs is dat je tijdens die training telkens denkt; ja die ga ik gebruiken maar er komen telkens leuke dingen bij dus het wordt uiteindelijk lastig kiezen.
    Het wordt leuk en gaat lang duren om de goede combinaties te vinden .

Goed ik ga weer spelen :)

20. Cybercon

Cybercon Guest

Dus jij wil gaan zeggen dat je nooit, maar dan ook nooit iets wat hebt aangenomen uit een recensie maar dat je het zelf wil ondervinden? Wow, dat is dan erg knap. En dat de reviewers het spel amper gespeeld hebben lijkt me erg stug. Maar goed mijn verhaal heb ik inmiddels wel duidelijk gemaakt, morgen maar eens de demo checken om tot een definitieve conclusie te komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina