1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weinig in trailer en filmpjes?

    In de trailer op marketplace laten ze in het filmpje de glider zien, teleporteren,wired reflexes met zwaard en kogels afweren.


    een andere officiele trailer(ook openigsfilmpje in game)

    laat enhanced vision zien (door mure kijken), teleporteren, in rook veranderen, gliders om te vliegen, resurrect en een beest summonen
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft de demo nou?
     
  3. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Mlgpro.com heeft een intressant artikel geschreven over Shadowrun, en hij zijn wat quotes uit dit artikel:

    Lees het hele artikel hier:
    http://www.mlgpro.com/?q=node/135979&query=node/135979&pagenumber=1
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game van de week bij Dynabyte zien liggen. Zowel voor 360 als voor PC, die laatste is echter wel Vista Only. Maar als het een beetje meezit ga ik vanmiddag met Vista Ultimate naar huis, dus misschien neem ik deze game dan ook wel gelijk mee....ben wel benieuwd naar het hele cross-platform gebeuren :)
     
  5. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Okey, het is nu toch echt 7 juni, de demo zou erop moeten staan, maar ik zie hem er niet tussen staan :confused: MS schiet ff op man!
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja erg jammer dat de demo er nog niet opstaat. Maja ik ga t spel toch nog niet kopen, want ik zit de volgende 2 weken druk in m'n tentamens :mad:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ;)
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, weer een dag uitstellen. Gelukkig krijg ik morgen het orgineel :)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zou tof zijn.

    Heb sowieso nog geen Live Gold, dus echt veel zin heeft het voor mij niet om de demo uit te proberen of de game aan te schaffen. Als ik wat meer tijd heb neem ik wellicht weer Live Gold, maar dat wordt ook pas oktober op zijn vroegst.
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [gt]20331[/gt]

    Bedankt tasso .. hmm een 6.9 blijf ik aan de iets te lage kant vinden... toch zou ik zelf ook niet hoger geven dan een 8
     
  12. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    6.9 vind ik genoeg hoor. Hoe je het ook draait of keer, content en graphics zijn niet van een hoog niveau. Gameplay mag dan nog zo goed zijn als wat, maar als je een totaalscore wilt geven kan je graphics, geluid, inhoud, etc allemaal niet negeren. Totaalscores geven dus imo ook altijd wel een wat vertekend beeld.
    Nuja, ik amuseer me er rot mee, wat de reviews en scores zeggen, kunnen me na een aankoop nog maar weinig boeien :).
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wel grappig, Op sites zoals IGN en Teamxbox staat shadowrun nr 1 by most populair games. Terwijl forza op nr 2 staat bij teamxbox en niet eens in de top 10 bij ign:/
    De reviewers mogen dan misschien niet zo tevreden zijn over deze game maar de gamers zelf vinden Shadowrun op dit momenteel echt wel het meest vermakelijke spel:)
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    De demo is nu te downloaden!

    Die van Tenchu Z ook.
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de meningen over forza zijn ook heel verdeeld en zijn in de meeste gevallen vrij negatief en forza komt meer als een verplicht nummertje over dan een spel waar je lang aan zult zitten. Zo is het met shadowrun ook, de 1 vindt het geweldig de ander niet. Heb dit spel net even gehaald en gespeeld ik vindt het een lekker spel en is voor mij goed. Ik koop forza ook niet gelijk omdat ik de graphics niet geweldig vindt en het is allemaal net iets te clean net zoals grand turismo overigens. Maar de 1 wordt helemaal gek bij de gedachte aan forza2 en wil deze game beslist hebben en de ander niet. Koop gewoon deze game en laat je niet gek maken door al deze verhalen het is gewoon een onverwachte goede game.
     
  16. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, Bijna binnen.\o/
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben echt benieuwd, demo is net binnen zie ik (das wel snel, binnen 3 min binnen).
     
  18. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    1.1 gb binnen 3 minuten?? Ik zit al ruim een half uur te wachten.. :'-(
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nou helaas ging het niet door, kreeg bij 99% een error8) The download could not be completed, wtf. Stond wel 1,1 gb op mn hdd van shadowrun, heb em er nu maar af gehaald, nog maar es proberen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nee toch :'-( bij mij is hij ook in 5 min. naar 99% gegaan. nu blijft hij daar haken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina