1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Is dat die drive die krassen maakt? Anders moet je gewoon dat ding opsturen naar MS.
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Lol, nee, ik bedoelde de TV :9. Ga namelijk nieuwe TV kopen (Google die naam maar ff), en die kost zelf al 530 euro, moet er een muurbeugel van 40 euro bij, en tjah, dan is 50 euro voor een spel wel weer wat veel :9.
     
  3. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Demo is opzich wel kicken, nog even verder spelen en anders toch maar kopen! Had ik totaal niet verwacht van deze game door al die bad reviews die ze ervoor schreven, maar toch boeit het mij en knalt het lekker weg.
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt lang voordat die een game.

    Moet dit echt even een tijdje spelen voordat je er handigheid en snelheid in krijgt. Vooral met al die bumbers en trickers.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Demo gespeeld wel chille game voor 30,- zou ik hem halen :) wie verkoop uhm? (hint hint)
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ondanks de slechte reviews dit spel toch erg veel zal verkopen:eek:
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Absoluut! Ben nu al een paar dagen aan het spelen en ik kan er echt geen genoeg van krijgen. Speel opeens veel minder gears. Zoals ik en andere gamers die het spel al hadden voor de demo zeiden tegen iedereen dat ze hem gewoon moesten kopen en als je nu kijkt hoeveel mensen toch beslissen deze te gaan halen door die demo. Dit word een ware mond op mond reclame. Wordt een regelrechte hit dit en wie had dat verwacht. :lol:

    Vraagje: Voor die ninja achievement van 100 punten (van achter een dodelijke wond toebrengen) moet je alleen die wond toebrengen of moet je vijand er ook van leeg bloeden?
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    leeg bloeden...of anders heb ik hem niet gekregen...want ik deed het dus die dodelijk wond van achteren toebrengen en kreeg niks maar maakte hem dus daarna ook af...dus ja ook leeg bloeden :p
     
  9. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand??
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2

    En terecht!;)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem nu installeren, ben benieuwd.

    EDIT : Hey dit is gaaf man :D Beetje Unreal Tournament-achtig :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hier was ik naar op zoek :).

    Ben een FPS fan, fantasy vind ik ook altijd wel geinig, hij is geen 60 euro en zoals je zegt zijn de spelers er positief over (ik lees haast niks anders in deze thread). Ik probeer morgen nog even de demo uit maar waarschijnlijk ga ik hem wel halen :)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is even wennen. Maar als je de tutorials speelt, krijg je het spel al aardig in de vingers. Maar ik heb zelfs met de demo al het idee dat er te weinig knoppen zijn om krachten aan toe te voegen, terwijl de demo een aantal magievaardigheden mist. Deze demo blijft voorlopig wel op mijn harde schijf staan, best een geinig spel
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt drie buttons om tech of magie aan te koppelen. Dat maakt het juist leuker omdat je dan van tevoren goed na moet denken wat je onder die buttons stopt. Anders is het allemaal wel heel makkelijk als je alle magie en tech op kan roepen
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Tasso je kan bijna alles kopen wat je wilt.

    Je kunt namelijk B ingedrukt houden en dan krijg je een snel keuze wiel zoals bijvoorbeeld bij Kameo waar je je vorm kan kiezen. Bij dit spel kun je dan je magie snel casten.

    Ik heb heel vaak granaten, tree of life en resurrect niet onder een knop staan. Minion hetzelfde.

    Ik probeer mijn knoppen te bewaren voor tech (die moet aan staan onder knop anders werkt het niet)

    en voor snelle actie, zoals gust of teleport



    En voor degene die vroeg welk ras en tech/magie adviseer je: niets adviseer ik


    alles kan werken bijna.

    ik heb trollen met zwaard gezien en teleport die iedereen afmaakten, maar ook dwergen met minigun en enhanced vision.

    of mensen met smoke en sniper.

    alles kan werken, kies wat jij lekker vind spelen en probeer wat combinaties uit
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Net gespeeld en niks voor mij, ik heb een verhaal nodig :+
     
  18. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de demo wel dope
    misschien vanmiddag ff hale;)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Leuk (xbox live marketplace) youtube filmpje:
    [yt]g_bFc1cCTJg[/yt]
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zonet de demo gespeeld. Nog best leuk, maar voor mijn gevoel geen must-buy.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina