1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    :'-(
     
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Troll met als weapons: minigun, katana en als spells/tech: smoke, tree of life en teleport ftw als je het mijvraagt:) Ben niet dood te krijgen^^
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week de demo een aardige tijd gespeeld. Vooraf had ik al geen hele hoge verwachtingen van de game en na het spelen van de demo is dit niet veranderd. Sowiezo vind ik singleplayer belangrijk en deze hele mode ontbreek volledig in deze game, dus de game valt sowiezo voor mij al af. Dat even buiten beschouwing gelaten vind ik de game zelf ook niet heel bijzonder. Vind het niet lekker spelen en grafisch nou niet bepaald heel super. Het systeem met de verschillende powers vind ik wel aardig. Laat ook deze game aan mezelf voorbij gaan.
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo erg vermakelijk. Wist eerst niet wat er van te verwachten. Maar met die spells is erg leuk. Wel een beetje tijdrovens om die onder een knop te zeten.Misschien dat ik deze wel koop.

    Maar vind dat ze niet de volle pond (geld) mogen vragen. Straks krijg je nieuwe downloadable content, en dan mag je daar zeker ook weer voor gaan betalen.
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je een knopje ofzo inhouden om te praten? zoja welke xD?
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nee hoor, je hoeft geen knop daarvoor in te drukken.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarom mag shadowrun niet de volle prijs kosten maar battlefield 2 voor pc wel?

    en waarom zeurt iedereen over te weinig content

    crackdown kocht iedereen, het had geen multiplay en had maar 3 levels. en nog vragen ze geld voor een aantal dalc


    bovendien is er gezegd door FASA dat DLC geen geld kost.


    Ik snap mensen echt niet. Als je een spel leuk vind maar er zit geen singleplayer in koop je het toch?

    je kunt toch niet tegelijk single en multiplay spelen.
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Tja, sommige mensen zijn nooit tevreden:)
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik koop de meeste spellen altijd puur voor de multiplayer....tenzij het zo een spel als oblivion is waar je uren mee bezig kan zijn. Heb hem bestelt, hoop dat ik hem binnekort binne krijg.
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het niet met de prijs eens. Ik vind het een zeer vermakelijk spel. Zit te twijfelen tussen dit spel en overlord. Denk dat het deze wordt.

    Maar je kunt toch zien dat dit spel puur multiplayer is? Het ziet er niet erg afgewerkt uit, als je bijvoorbeeld kijkt naar het ladder "schuiven".
    Voor de pc hoef je ook geen account te hebben om online te kunnen.

    Vind 60 euro echt te veel. Ze mogen van mij wel 60 euro vragen, maar dan wil ik ook gratis alle extra's die nog uit komen via marketplace.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat ladder schuiven klaagt iedereen over sinds dat bij gamespot of andere site is gezegd maar er zijn veel meer games waar dit zo is gedaan, snap niet waarom het bij dit spel zo een probleem is.

    bovendien is dit niet gedaan uit luiheid maar uit gameplay overweging. Ze hadden best zoals in bijvoorbeeld splinterceel een animatie kunnen maken voor ladder lopen waarbij je langzaam met beide handen de ladder oploopt maar dat vertraagt het spel en geeft mensen met een glider een te groot voordeel

    ook leidt dit dat mensen gaan campen bovenaan die ladder zodat je nooit de ladder op komt.


    en als jij een spel echt leuk vind maar em niet wil kopen omdat de ladder animatie beter had gekund dan moet je het zelf weten.
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik snap best wat je bedoelt. Maar ik vind het een beetje snel in elkaar gedraaid uit zien. Zo van het spel moet zo snel mogelijk in de winkel en we vragen gewoon 60 euro. Het is meer een soort live arcade achtig spel.

    Als nou counterstrike uit zal komen voor de 360, ga je er dan ook 60 euro voor betalen?

    Hoe soepel is de verbinding trouwens? Las in de review dat er ertraging in zat.

    En kun je bij dit spel ook ranked matches spelen? Of is het puur clan-gericht?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    45 :9

    Heb hem net besteld, na het spelen van de demo was ik eigenlijk wel verkocht :)
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Snel in elkaar gedraait? Ik vind dat ze overal zwaar goed aan gedacht hebben. Zoals dat je doodbloed als je resser doodgaat vind ik leuk bedacht. Het is gewoon anders dan al de andere soort shooters, de graphics maken me zelf niet uit. Alleen zeikerds gaan klagen over graphics. En alles is goed gebalanceerd.
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hij is trouwens geeneens ergens 60 euro? Ik heb uhm voor 50 euro gehaald bij de musicstore en ik zie uhm bij vele winkels voor 45 euro liggen dus...
     
  16. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige winkels zelfs voor €40,-.

    Ik vind het trouwens wel jammer dat je de achievements pas na het hele potje krijgt. Vanmiddag had ik de artifact gescoord terwijl ik aan het uit-bloeden was, de volgende ronde 'lagde' ik eruit. en ja, doei doei zombie scores! achievement.
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Counter-Strike is zeker wel €60 waard. Vooral als je 'm nog niet hebt, maar dat is bij mij niet het geval.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2007
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nu niet meer, heb het te vaak gespeeld en ben het beu. maar laat ik het zo zeggen

    de gemiddelde counter strike spelers heeft honderden uren counterstrike gespeeld, dat is echt wel 60 euro waard.

    maar hoe lang heeft de gemiddelde speler 70% van alle andere spellen die ze wel 60 euro waard vonden gespeeld?

    denk niet meer dan 20 uur, omdat na 2 keer storymode uitspelen je een spel wel beu bent
     
  19. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    shadowrun is zeker in elkaar gezet, je kan met elk ras je eigen wapen setje maken wat jij fijn vind en dan nog winnen ook :)

    zie troll met katana en shotgun + teleport en wired reflexes maar eens pwnen :D en dan smoke als extratje of iets anders tree of life ook een goede
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    wahah :p En troll maak ik zo af met mijn elfje :p gewoon ff met katana van achter bleden en whoola :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina