1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dwerg gister ook ff meegespeeld. Zijn idd ook wel erg geining. Maar die trol vind ik echt focking waardeloos. Wel sterk, je hebt zo iemand dood maar ik vind ze gewoon niet lekker spelen. Veelste sloom.

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind troll ook niet echt fijn, het is meer een race om mee te verdedigen en aanvallen vind ik veel leuker. Ik heb altijd human, smg, shotgun, enhanced vision, granades en teleport of tree of life. Daar kan je echt lekker mee ownen, met die enhanced door de muren kijken en dan met telepoort er door heen gaan.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Troll kun je echt wel leuk mee aanvallen hoor.

Weleens een troll gezien op Poco met minigun en glider?

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel nog steeds het liefst met een Elf, heb alleen Smoke uit mijn standaard keuze lijst gehaald. Betrapte mezelf erop dat ik het te vaak en te snel inzette en dan eigenlijk meer bezig was met ontsnappen/in leven blijven dan iets bijdragen aan het teamgebeuren. Plus, fanatieke tegenstanders blijven je vaak toch achtervolgen totdat je Smoke is uitgewerkt (met een Dwarf achter je aan gaat dat snel) of je krijgt een Gust op je flikker en dan ben je alsnog de lul. Meestal doe ik het nu met Grenades, Resurrect/Tree of Life en Gust/Glider.

5. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind elfes eigenlijk het slechtste ras, zelf speel ik altijd human en daarmee win ik eigenlijk altijd wel een 1 tegen 1 gevecht. Als hij met een zwaard op je afkomt pak ik shotgun, 2 shoten en hij is al dood, het enigste waar ze goed in zijn is weg rennen. :x

edit/ Zero-Paradox welke wapens gebruik je dan als elf?? En tree of life heb je toch helemaal niet nodig als elf, je leven gaat er vanzelf bij.

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  6. ViperMike

ViperMike Guest

Moet je er wired reflex mee kopen, dan valt een troll zat mee. Het is de enige ras die tegen 2 of 3 man opkan als ze allemaal op je beginnen te schieten. Het is een kwestie van wennen, ik vind een troll het fijnst.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja merkte het vorige keer dat ik met je speelde :)

8. ViperMike

ViperMike Guest

Ja :9
    Iedereen zegt dat trolls zuigen maar bijna niemand kan er mee overweg denk ik. Iedereen neemt smart link met minigun :confused:

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Troll met smartlink en minigun zijn juist ontzettend goed, tenminste als je een team hebt die je rug dekt :)

Speel zelf het liefst met human. Smartlink, Tree of Life en Ressurect, met een SMG en een Sniper. Ook altijd grenades equipped houden!

Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat is daar slecht aan?

Vind het zelf een leuke combinatie.

ipv smartlink neem ik ook weleens vision. Dan zie ik ze aankomen en kan ik alvast mijn minigun opwarmen zodat als ze de hoek omkomen ze een vol salvo krijgen

11. nadian

nadian 360 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ej

Wie weet er miss welk liedje het is dat je hoort in de BEGINTRAILER van shadowrun ??? of hoe die heet/ kan ik em ergens downloade ?. Vind em wel geinig :9

Enige TOP combos:

Trol: katana,Wired Reflax,teleport,----- (DIKKKKKE katana dmg)

elf: teleport,katana,summon,-------

Human:
    1: Smartlink,teleport,enhenced V, rifle/smg
    2: katana, wiredR,teleport,glider,

Dwarf: Summon,shotgun,strangle,-------

12. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Als je smartlink gebruikt kan je dan veel beter schieten of valt het wel mee?

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem altijd standaard een Rifle mee voor het gewone tot lange-afstands werk, voor dichtbij een Katana of Shotgun. Die Tree of Life is ook niet zozeer voor mezelf, meer voor teamgenoten. Zelfde geldt voor Resurrect, aangezien ik daar zelf ook niks aan heb ;) Maar het ligt er een beetje aan wie/wat mijn teamleden zijn en waar ik op dat moment zin in heb. Vind het leuk om dingen uit te proberen. Wired Reflexes of Summon gebruik ik soms ook nog wel.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Artiest:Barbatuques
    Titel: Baiana

http://www.youtube.com/watch?v=_E0EJLRkysM

15. ViperMike

ViperMike Guest

Een trol heeft wired reflex harder nodig dan smartlink als je het aan mij vraagt. Is de beste tech voor een troll, dan heb je nooit meer het probleem dat iemand te snel is of wegrent.

16. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    ff wat anders..
    ik hoorde dat er binnekort een nieuwe patch komt met nieuwe maps..
    weet iemand messchien wanneer??

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Juli, meer is er niet bekend

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de demo van de game gister gespeeld, wel een leuke shooter met originele elementen, maar ik weet niet of ik de game zo geweldig vind dat ik de game ga kopen.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hebben jullie nog tips voor mij met schieten? Ik raak echt alles behalve de dingen waarop ik wil schieten. Vooral met de rifle is dit erg. Ik richt gewoon duidelijk op het hoofd alleen de kogels willen gewoon niet, zelfs al ik niet eens beweeg! Of is dit iets waar iedereen last van heeft?

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb alleen de demo gespeeld, maar als je met een rifle je magazijn in 1 keer leegschiet dan vermindert je accuracy, dus je kan dan beter in korte bursts schieten zodat je gerichter schiet. Mss een tip om de tutorial te doen, die zit neem ik aan ook in de volledige game?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina