1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Koop hem dan niet, als je alleen tegen bots gaat knallen is de game veel minder leuk. Deze game is gemaakt om online te gamen, die bots zijn zo dom als wat.

edit/ Net gespeeld met dwarf, resserection, tree of life en granades en het ging echt lekker. Had niet alleen veel mensen weer levend gemaakt maar had ook nog een de beste score. :9

Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, ik heb nu ook mijn combi gevonden! :9

Dwarf, Shotgun, Healing Tree, Teleport, Summon.

Teleporteren werkt erg goed samen met een shotgun. Ik speel iedereen helemaal gek. De Healing Tree is ook erg belangrijk omdat je daardoor ook weer je essence terug krijgt. Alleen Summon is wat minder belangrijk en wordt welleens vervangen.

3. SsAnThaBoSS

SsAnThaBoSS Guest

noem een andere game waar ik op bots kan raggen? ik zei al kan het spel niet online spelen:b:

wou zelfs een oude xbox met unreal championship terug kopen zodat ik een beetje een fatsoenlijke bot game had:confused:

4. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dus Shadowrun heeft ook een soort van Instant Action mode waarbij je gewoon tegen de computer kan knallen ?

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    yep, zelfde als bij counterstrike.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kheb zo'n hekel aan die dwergen heh, als je spawned met een dwerg naast je ben je gelijk al je essence kwijt >_<

Moet die 10 kills zonder dood te gaan in 1 ronde gebeuren ofzow? Ik had vandaag een spree van 15 en kreeg de achievement nie =(. Voor de rest wel weer een aantal achievements erbij, ging vandaag best lekker. Vandaag vooral gespeeld met: Elf >> SMG >> resurrection >> Smartlink >> sniper/rifle. Werkte best goed. Heb nu al zo veel potjes gespeeld en nog steeds geen vista speler tegegekomen :eek:

Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niveau van de andere spelers erg hoog? Ben niet zo goed in zulke spellen. Kan een beetje killen, maar delf vaak het onderspit.

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Verschilt heel erg, gaat er eigenlijk vooral om of je een team hebt die goed samenwerkt en niet alles alleen wil doen. Ik had vandaag geluk dat ik echt in een aantal erg goede teams zit (elkaar healen, geld geven etc.) waardoor je zelf ook een stuk lekkerder kan spelen. Maar op zich heb je er geen mensen bij die echt veel beter zijn dan de rest.

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak zie je dat wel bij shooters. Bij Gears of War. De één heeft al 40 kills en ik 10 ofzo. Zijn er trouwens ook clans? Zit jezelf bij een clan?

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt wel clans, echter niet zoals bij halo 2. Maar je komt wel partys tegen met gasten die in dezelfde clan zitten. Ik speel zelf voor mijn plezier dus mij maakt het niet uit of ik win of verlies. Er zijn wel gasten die meer kills hebben dan de rest maar de verschillen zijn niet echt groot. Soms gebeurt het wel dat je echt iemand in je party hebt die er helemaal niks van bakt maar die kan je eruit voten... (vind hetzelf nogal gaar maja...). Je kan dan zijn naam selecter en een vote starten. Na de game kan iedereen dan op die persoon stemmen of die mag blijven of niet...

11. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom neem je geen Human en vervang je resurrection met tree of life, denk dat het dan nog beter moet gaan, want die elfjes zijn zo dood.

12. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook echt een tof spel begin alleen het vage vermoeden te krijgen dat via de vista community er toch weer enkele spelers opduiken met een aimbot. Ik had eergisteren een potje dat was gewoon ziek je kon nog geen meter vooruit lopen of een sniper had ons al te pakken. We werden echt afgeslacht. En geloof mij maar ik ben zelf ook een sniper in hart en nieren maar zoveel snipers die allemaal even snel reageren in 1 spel dat buy ik gewoon niet dus conclusie is aimbots komen in shadowrun tevoorschijn.

EN DAT IS BALEN

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De vista community moet gewoon opflikkeren :+. Hoe kan je instellen dat je zonder pc gamers speelt?

14. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig nog geen cheater gezien, maar als ze er echt zijn zou dat wel verkloot zijn. :eek: Je kan volgens mij ook zien of iemand op vista speelt als je bij player list kijkt.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Voor vandaag speelde ik altijd met human maar ik vind elfen wat beter. Als je human bent heb je persee een tree nodig om te healen en een elf healt zichzelf. Verder spelen ze gewoon wat fijner vind ik.

Ik heb uberhaupt nog geen vista speler gezien 8)

16. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    khad de vista achievement in m'n 2de potje al. Maar kheb een vraagje. Ik speel dus altijd elf maar kheb nog steed het 100 potjes elf achievement niet. terwijl je gemiddeld toch 5 rondes per match speel. Of moet je de match in zijn geheel als 1 tellen want dan neem ik aan dat ik er ook wel bijna ben.:thumbs:

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    100 potjes is iets anders dan 100 rounds idd :). Het is de hele game voor die achievement. Dit gaat langzamer dan je denk als je ziet hoe lang je over 1 game doet van meestal +-8 rounds. Dus 100 games is best veel, en dat voor maar 10 gs O-)

18. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    a oke nou kga gewoon door met elf en als ik um heb. Dan switch ik naar trol dat zal volgens mij een rare ervaring worden van ultra snel naar stront traag :)

19. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag deze achievement gehaald:

Get a 5:1 damage-to-kill ratio.

Alleen wat het nou precies is weet ik niet. :confused:

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat je 5 keer zoveel damage maakt als kills werd me gister verteld...komt er eigenlijk op neer dat je heel slecht hebt gespeeld dan? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina