1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan heb ik toch gewoon mee geschoten op iemand maar iemand anders van mij team killed hem. Is toch niks slechts aan? Anders leuk dan een achievement voor slecht spelen.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee maar als je iets van 10 kills hebt is die achievement dan haast niet meer te halen:eek:. Kan je nergens aan zien dat je met vista spelers speelt trouwens?

3. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iemand horen zeggen dat je dat bij player list kon zien, maar had zelf niet hoe het eruit zag.

edit/ Laatst nog had ik een vista player in m'n team zitten, de rest wist dat ook en gingen hem alleemal team killen en dan ressurecten om achievement te krijgen. |:-

Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    damn...triest :x

Ik lees net dat je voor die Unstoppable achievement geen mensen mag killen die zijn geresurrect en je mag in die hele game niet dood gaan. Hij is dus nog geglitched, of gewoon vaag omschreven. Ressurect kills tellen niet mee als kills voor deze achievement...damnit :'-(

5. ViperMike

ViperMike Guest

Mischien was hij wel gewoon ubergoed. Je hebt van die mensen die alleenmaar snipen.

6. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eergisteren in de nacht lekker met paar Nederlanders Shaduwrun te spelen. Paar potjes later kwamen we een gast tegen die DRO1 achter zijn naam had en zat alleen maar te zeiken waarom hij niemand dood kreeg. Even later zij hij zo waarom herlaad dat ding niet? ik was al dood en ging bij m kijken. Had hij een katana in zijn hand |:-

Dat is inderdaad triest. van de week werd ik gedood door een teammate, omdat hij mijn Rocketlauncer wou hebben |:-

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kunt op 1 manier zien wie vista is.

Ga naar je X guide en kijk bij "recently met players"

daar staat achter spelers met vista een beeldscherm icoontje

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, mensen met een 360 hebben een rechtopstaande 360 console naast hun naam staan. PC spelers een computer monitor. Vind het trouwens ook behoorlijk zielig van dat teamkillen om die Achievements. Daarom hou ik het liever voor me dat ik op de PC speel als ik in een game zit....

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  9. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    ey jongens en dames
    wat moet je eigelijk doen voor die healer achievement?
    die beschrijving is een beetje raar vind ik, ik snap m nie:confused:

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je moet in 1 ronde met je boom 50 van die balkjes healen bij je teamgenoten.

(geen hele levensbalken maar die blokjes in de levensbalk)

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nou ik heb hem hoor

Unstoppable
    Kill ten enemies in a row without being killed.

Je mag idd helemaal niet dood gaan in de game en ook geen mensen killen die geresurrect zijn...

Vandaag ook mijn eerste vista speler tegengekomen :cool:.

Ik had ook die winning streak achievement gehaald van 10 rounds, terwijl ik daartussen een ronde had verloren... Sommige achievements zijn vaag omschreven of geglitched, beetje irri. Die lag is soms ook zwaar vervelend. Maar voor de rest is het een hele vette game waar ik nog wel even mee bezig ben _O_

Eerste update komt er al aan, alleen zijn de punten die worden aangepast niet echt denderend.... (bron)

Ik kreeg gister trouwens ook opeens een update, werd uit de game gegooid en moest een update downloaden dus misschien is deze update inmiddels al geweest...

Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  12. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0

Iedere mongool weet ook dat je maximaal tegen 8 andere spelers kunt in deze game, blijkbaar weet jou labiele geest dat niet. En trouwens, wat lul je nou met je 29 kills en 0 deaths. Ninja Trolls zijn lopende schietschijven, en zijn zowiezo veel beter met een tree of life dan met WR,, Nogmaals, hoe the fuck kan je het rationeel verklaren om WR bij een Troll te equipen. De build is zo tering mankel.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ten eerste, je kan ook normaal praten je hoeft niet zo opgefokt te doen.

en ten tweede ik had ook eerst mijn twijfels maar zag Darkcore in actie en heb de build getest en hij werkt goed.

ohja en Cookie, die update is er al hoor.

2 dagen terug ofzo al.

die fixed kleine dingetjes inderdaad maarja even wachten nog op de grote update

Laatst bewerkt: 24 jun 2007
  14. ViperMike

ViperMike Guest

Ik zij al als je me niet gelooft moet je maar faithless death toevoeven want hij was er bij. Trolle zijn mischien lopende schietschijven, maar als iemand op mij begint te schieten kan ik rustig op hem aflope en ik heb nog meer dan de helft van mijn health over als ik voor hem sta omdat ik al de kogels afweer met wired reflex en een katana. En het klopt dat trolle beter zijn met een tree daarom koop ik die altijd als eerste. Ik koop altijd een tree als eerste tenzij ik een elf ben. Daarna pas wired. En dat jij niet met die combo overweg kan daar kan ik niks aan doen. Voor mij werkt hij prima, en ik gebruik die katana de laatste tijd niet zoveel meer want dat begint voort te vervelen. Als je op iemand afrende was je bijna 100% zeker dat je hem kilde.

15. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    ik had die update eergisteren opeens.
    maar als ze nou is iets aan die verbinding zouden doen...paar extra servers erbij ofzo...want ik krijg t gevoel dat er gewoon veel spelers in worden gestampt...elke keer als er iemand weggaat staat er gelijk weer "...has joined the game"...en gewoon door die drukte vallen laatste tijd veel servers weg...lekker als je met de laatste ronde bezig ben voor een achievement van "kill 10 enemies without being killed" en je server valt weg....Ik persoonlijk kan dan best wel een beetje heel erg met me controller gaan gooien...ik doe t niet...maar t kan:9
    is best tergend

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je überhaupt, en zo ja met hoeveel spelers kan je, dit spel splitscreen spelen?

17. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet splitscreen voor zover ik weet.
    en als je een public match speelt kan je met zn achten, twaalven of zestienen spelen.
    je kan ook kiezen welke je aan of uit wilt zetten.
    dus zegmaar je wilt alleen 8tegen8(zestien spelers) matches spelen, kan je bij preferences de battles van 8 of 12 man uitschakelen, zodat je alleen in battles van 16 spelers komt;)

18. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    eeh ja, volgens mij heb je het dan niet best gedaan, ik heb die achievement ook gehaald, en speel(de) onwijs beroerd! :thumbs:

19. ViperMike

ViperMike Guest

Of al je kills worden gejat.

20. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    idd, je krijgt wel geld voor de DAMAGE die je hebt aan gebracht op iemand dus je krijgt wel bijna even veel geld :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina