1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Welke krijg je dan??? Die Shadow Fever? Dacht dat dat bullshit was maar het is dus echt zo?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan ben je aardig duur uitgeweest als die je 60 euro kostte :+. Maar als die eenmaal een match heeft gevonden hoeft die daarna ook niet meer te zoeken dus het weegt wel op tegen elkaar. En meestal duurt het maar 1 minuut ofzow. Wat ook best lang is... En dit was voor die update ook al.

Shadowrun fever idd. Het is dus echt zo :9

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  3. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij kan wegteleporten. Maar dat heeft voor de rest niets met de Ninja Troll build te maken. Oeps sorry. en die warrior shit is toch alleen in Wow, ofniet?

En Mike, wat je zegt klopt. Alleen uhh, praat je dan niet meer over een Ninja Troll maar over een troll met een rifle.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee die warrior shit is niet alleen in WOW

WOW is niet de enigste game met warriors erin.

Als je kijkt heeft ook bijvoorbeeld guildwars dit terwijl dat geen MMO is.

Veel aankomende spellen in first person zullen ook de warrior rol hebben zoals hellgate london.

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Voor de update moest ik gemiddeld 1 tot 5 min wachten, maar gisteravond een paar keer geprobeerd na de update en na 10 minuten gaf ik het maar op en heb het echt een paar keer geprobeerd en alles staat open en ook nat.
    Dit is ook de enige game waar ik problemen mee heb.

6. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, de sprint shit van Warriors(Tanks, Barbarian's .. whatever) zit echt alleen in WoW. En ik heb +800 uur op GW(+F en NF) en ik kan je verzekeren dat er geen Boost in zit.

En HOM&M had het ook al in First Person, toch?

Anyway, wie heeft er een keer zin om voor de Godlike achievement te gaan?
    Hij is Secret, en de bedoeling is om een heel team te killen zonder geraakt te worden(!).
    PM me als je er bij wil, 12 spots open.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zoveel uur guildwars en je kent skills als "charge" en "sprint"niet?

8. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk de Shadowrun achievements krijgen ( behalve die van de trainingen ) off-line, dus tegen bots ?

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Denk het haast niet, de meeste achievements moet je gewoon halen in public matches en private matches (hoewel die in private matches ook niet alle achievements pakt).

10. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is dus wel mogelijk om offline tegen bots te knallen, ik ga pas volgende week Live aanschaffen dus tot die tijd wil ik tegen bots knallen \o/.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja dit is mogelijk je kan met maximaal 15 bots samenspelen (max 16 personen) offline :) Als je een private match maakt kan je local kiezen en dan kan je instellen hoeveel bots je wil.

12. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0

13. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die skills niet hetzelfde zijn als die van de W zoals jij die beschrijft, in Wow is de sprint skill een skill waarbij je versneld op de enemy afrent en daardoor een damageboost krijgt. Charge is een elite waarvan jij en je maten sneller lopen, maar hier is geen boost, hetzelfde verhaal met Sprint(alleen dan individueel). Anders kun je de N, Ele en Assa skill's waarvan je harder gaat lopen, ook wel meetellen. Zelfde met WoW => de rogue en hunter hebben ook "speed increasing" skills. Deze dingen zijn dus ZEKER niet hetzelfde als de sprint in World of Warcraft. Ik kan hier overigens nog wel een half topic over vol schrijven, maar laten we dat niet doen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb me toch laten overhalen om SR te kopen, ook al had ik oorspronkelijk mijn bedenkingen of het spel echt veel meer toevoegde in vergelijking met de demo. Nu ik vind wel dat sommige mensen nog slechter spelen dan in de demo, vooral op teamplay vlak, niemand die de moeite doet om ress te kopen terwijl je zelf gemiddeld 1-2 man per ronde revived. Verder is van samenspel ook weinig sprake. Wel een voordeel dat je je eigen party kan behouden, dus zo kan je alsnog een deftig team om je heen verzamelen.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    2 uur gespeeld vandaag en in totaal wel 1 match kunnen afmaken \o/ Dus alle kills die ik heb gehaald weg \o/ Het enige nadeel van dit spel is ook wel een gigantisch nadeel ook...

16. zPnihpS

zPnihpS Guest

Als er hier nog ge-skillde ShadowRun'ers bij zijn, voeg me dan even toe
    -oS2No Fo N zZ y

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb dit spel nu zo'n 4 dagen en het bevalt me zeer goed, connectie is goed (valt nooit uit), het speelt leuk, en ik vind het redelijk vernieuwend, ga me hier zeker nog vele uurtjes mee vermaken!!!

18. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NL shadowrunners

Ik speel laatste tijd ook veel shadowrun. Kom alleen weinig NL-ers tegen, veel amerikanen en engelsen. Wel erg jammer.

19. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er over te denken als ik de game zal kopen of niet.
    wat is er nou zo leuk aan de game en is die een beetje vermakelijk.
    en zijn die achievements een beetje te doen ???

20. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Leuk of niet', is uiteraard zeer persoonlijk en hangt af van jouw eigen voorkeuren.

Ik vind het leuk omdat het meer is dan alleen maar knallen, beetje springen zoals bijv. Halo. COD.

Bij Shadowrun kun je TECH en Magic gebruiken icm wapens. Effect van TECH en Magic verschilt per ras. Dus er komt veel meer bij kijken. Daarnaast dien je ze te kopen. Dus niet alles is meteen beschikbaar. En om ze te kunnen kopen, moet je geld verdienen. Zoals je ziet, vereist het wel meer 'denkwerk' dan andere shooters.

Behalen van achievements is niet al te moeilijk. Persoonlijk vind ik het niet zo belangrijk. Zolang ik er maar veel plezier mee heb met het spelen. Anders zal ik een spel nooit kopen.

Ik zou zeggen, download de demo en probeer het.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina