1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ff geprobeerd en denk dat ik em wel ga halen.
    hij heeft wel veel weg counter-strike maar die was ook wel erg goed vond ik.

wachten op me geld en dan maar is naar de winkel.

kan je ook wat leuks in de game doen als je nog geen live hebt (moet ik nog is halen) ??

Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Daarop is het antwoord eigenlijk volmondig "neen". Tenzij je eventueel bot matches wil blijven spelen... (waar je logischerwijs ook geen achievements mee kunt verdienen) Het is een multiplayer (only) spel.

3. ViperMike

ViperMike Guest

Ik vind het een leuk game, maar het is niks aan als je in een team zit zonder teamwork. Dit spel is niks zonder teamwork.

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor bullshit, ik had 3 mensen tegelijk gerevived en na de match kreeg ik geen achievement.

5. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meschien moet je die achievements ff goed checken voordat je iets gaat doen.
    heb ook nergens in die lijst gezien dat je dat moest doen

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Omdat het een secret achievement is balhaar:

Triple Rez! 10
    Resurrect three allies at once.

O-)

7. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    Heej ik ga morgen een Xbox 360 Wireless network adapter halen, ik vroeg mij af of shadowrun wel vermakelijk genoeg is, omdat het alleen maar online kan.

8. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik ga zodadelijk shadowrun halen voor de PC; Als iemand moeite heeft om die achievement te halen van dat je met een Vista user moet gamen voeg me dan maar toe: Arcenon

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    haha wij komen jou wel 100 keer killen dan :)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ dave123 : Wees wijs en hou het online voor je dat je op Vista gamed ;) Er loopt helaas nog iets teveel kinderachtig volk rond wat je gaat teamkillen voor een paar lullige Achievements zodra ze weten dat je niet op de 360 gamed....

11. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, ik had net wel al het eerste leuke potje gehad waar niet heus, zaten een paar irritant kut kids iedereen te teamkillen en over die headset te schreuwen fuck you motherfuckers enzo xD

@Bigsyke Hoezo dan?

/EDIT en btw hier snap ik ook geen zak van: Als ik bij die preferences zit te klooien dan doet dat ding niet wat ik wilde, ik wil bijvoorbeeld powerstation spelen en dan klik ik erop en dan druk ik op done. Maar als ik dan een game zoek dan join ik gewoon automatisch bij een andere map?

Laatst bewerkt: 10 jul 2007
  12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja nee, hij houdt bij het zoeken o.a. rekening met je map preferences, maar ook met je Trueskill, verbinding, etc. Dus het kan goed zijn dat er op dat moment even geen beginnende PowerStation maps zijn die beginnen en aan al die eisen voldoen. Maar als je enkel die map in je preferences hebt staan zal je'm normaal meer dan genoeg tegenkomen.

13. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update #2

Update #2 komt eraan ! Zie http://forums.shadowrun.com/forums/thread/92709.aspx

Een van de updates :
    1) Implemented improvements to matchmaking. We expect a 200-300% improvement in wait times.

Eindelijk, werd tijd. Wordt af en toe moe van het wachten bij matchmaking...

14. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dave, er bestaat een achievement waarbij je punten krijgt als je 100 vista players hebt gedood. Vandaar de terechte waarschuwing. Er lopen veel 'gamers' rond die alleen uit zijn op achievements. Zij zijn dan minder geinteresseerd in gameplay / gamefun.

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Die achievements duren best lang om te halen btw. Ik speel niet echt voor bepaalde achievements maar het valt me wel op dat na de 1e 5 รก 6 online achievements het daarna wel lang duurt...

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt niet weten hoeveel Friend Requests ik gemiddeld na een potje krijg als mensen in de gaten hebben dat ik op Vista speel. Echt heel irritant :x

17. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat die achievements alleen voor online gelden behalve die training dingen

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat geloof ik best idd. Soms hoor je iemand schreeuwen dat hij een "vista" achievement heeft gehaald en dan gaan ze gelijk allemaal vragen wie er op vista speelt...

Dat kan je wel aannemen jah ;)

Ik hoorde trouwens dat je vaak spelers tegenkomt die je al eerder bent tegengekomen omdat er een bepaald systeem in dit spel zit? Ik heb dit namelijk ook gemerkt dat ik erg vaak spelers uit mijn friendslist zomaar tegenkom of spelers waar ik al eerder mee heb gespeeld. Het lijkt me niet dat het gebrek aan lobby's een oorzaak is want volgens mij wordt dit spel genoeg gespeeld.

Ik moet nu alleen die superior platform achievement nog maar het maakt me niet zoveel uit als ik die niet haal, ben al lang blij dat ik geen troll meer hoef te zijn :9.

19. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update #2 Shadowrun komt deze week

Update #2 volgt zeer snel. Deze week. Hier is een opgave van de updates:

TITLE UPDATE #2 CONTENTS:

Vista Only:
    1. Fixed various issues that could cause dedicated server crashes / hard locks.
    2. You can now save your dedicated server settings.
    3. You can now exit the game properly even if you don't / can't sign in.
    4. If you're not connected to Live, buttons that you can't use unless connected are grayed out.
    5. Fixed some user interface and messaging issues on the Live menus.
    6. Added ability to cap bandwidth on a dedicated server.
    7. Users playing on a DS will no longer show up as hosting it.
    8. Clicking the PARTY button in a DS lobby as a silver player will no longer kick you.
    9. Fixed a crash issue with certain graphics cards.
    10. Fixed multiple small UI / presence issues.
    11. Party options are no longer broken after party leader has been switched.
    12. Added mirrored sessions to dedicated server. Silver players will now show up on the recently played list of Gold players.

Vista and 360:
    - Big ticket items:
    13. Implemented improvements to matchmaking. We expect a 200-300% improvement in wait times. We've also added clearer status messaging.
    14. Improved sync times. When a new player joins a game, the synching wait will be reduced.
    15. Made changes to improve party system. Parties should be split less now, and when splitting is absolutely necessary, we attempt to regroup the party later.
    16. You may now use the artifact to clear bodies in Attrition.
    17. Fixed some potential exploit issues. No, we're not going to elaborate on this.

- General
    18. Fixed various issues that could result in soft locks or crashes.
    19. Fixed a problem that could cause game to be stuck at sync screen indefinitely.
    20. Fixed a problem with the Unstoppable achievement. And there was much rejoicing.
    21. Smartlink HUD will now show up with controllers #2, #3, and #4.
    22. Players won't get kicked for inactivity if they're still in the lobby when the game starts.
    23. You should be less likely to cycle to a small version of a map if you have a lot of players.
    24. Fixed some errors in localized text for Japanese, Korean, and Chinese.
    25. You should get clearer feedback when attempting to join a full game via the guide.
    26. Changed some of the achievement descriptions to make goals clearer.
    27. Dwarf hint text is now correct. (They CAN be unawared - just not headshotted.)

- Bots
    28. Bots on Dig Site are not so determined to kill themselves in the Sacrifice Pit now.
    29. Bots in Raid games will emphasize flag pickup towards the end of rounds.
    30. Bots should no longer be so fascinated with walls.
    31. Bots no longer look at a flag carrier that can't be seen rather than threats that can be seen.
    32. Public match fill bots should now support the team better.

Zie punt 16. You may now use the artifact to clear bodies in Attrition.

Dus toch een mogelijkheid om bodies te verwijderen. Moet nog zien hoe het uitpakt.

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nee!!! Dat is juist de reden dat ik Attrition zo vet omdat je die bodies niet kan clearen :mad::mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina