1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik em in de vakantie wel weer ff ga spelen ff kijken als ik 't nog kan.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Paar maanden later, zelfde vraag. O-)
    Shadowrun is nu een tientje bij Dynabyte, dus ik overweeg nu om em te kopen.

    Zijn er eventueel ook bots om tegen te oefenen? (en om achievements tegen te halen ;))
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn bots .. dus je kan gewoon gamen .. Shadowrun is in mijn ogen een onderschatte game .. zeker de moeite waard om hem te spelen :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En wordt er online ook nog gespeeld of is het online gebeuren inmiddels dood?
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    veel online! ik speel het bijna dagelijks ;)
     
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik krijg er ook opeens weer zin in :)

    Volgens mij kan je trouwens geen achievements halen tegen bots, die vraag was nog niet beantwoord.
     
  7. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Online wordt zeker nog gespeeld. Ik zie veel uit mijn friendlist nog Shadowrun spelen. Ik ben tegenwoordig weer begonnen met GOW. Dus Shadowrun staat tijdelijk op een laag pitje. Zodra ik GOW weer een beetje zat ben, schakel ik weer over.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    had em vroeger ook, maar toen niemand meer ging rezzen/healen en ik altijd de enigste was ben ik gestopt. ook werd je altijd tegen een clan uitgeranked.

    Ik kan best tegen mijn verlies, maar altijd van een clan verliezen (ze winnen natuurlijk wel eerlijk) is niet zo leuk.

    Wellicht dat ik hem voor een tientje weer oppak
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. Ik heb dit spel helemaal kapot gespeeld toen hij uit kwam. Alleen was de concurrentie wel pittig destijds. Maar het was zeker een hele goede game met een balance die in orde was. Vooral de combinatie van magie en wapens maakte het een verfrissende game :)

    Alleen heb ik hem kortgeleden geruild. Moet nog steeds die ene platform achievement. De laatste die ik nog moet 8)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em nu dus ook besteld.
    Voor een tientje kun je nauwelijks een miskoop doen.

    Maar aangezien de reacties hier allemaal vrij positief zijn denk ik ook niet dat ik dit een echte miskoop kan noemen. Het slechtste wat kan gebeuren is dat ik verschrikkelijk slecht blijk te zijn. :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het is een spel wat je snel op pikt. Alleen moet je even de wapens/magie/class vinden die het beste bij jouw past. Dit kan even duren maar als je uiteindelijk de beste wapens hebt gevonden speelt dit spel echt geweldig. Dus een miskoop zit er absoluut niet in ;)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn order is onderweg.

    Wil dit evt best wel zo nu en dan met een groep spelen tegen een clan oid :)
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel SR ook nog regelmatig met een vast team van gemiddeld 5 personen. Makkelijk op te pakken. Moeilijk om te masteren. Met name nu aangezien de mensen die spelen, 'hardcore' schaduwrenners zijn wat uiteraard hele spannende potjes oplevert.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Een vast team van gemiddeld 5 personen...dat lijkt tegenstrijdig :9
     
  15. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    heb het spel ook al een tijd niet gespeeld misschien pak ik hem binnenkort ook weer eens tevoorschijn toch een vet spel..
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Oldskool NL versus de rest ;)
     
  17. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik doe wel mee, add me maar :) Al heb ik het al heel lang niet meer gespeeld, maar dan wordt ik wel een dwerg en ga ik me in een hoekje verstoppen...
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zijn er ondertussen patches geweest nog na de releasE? met extra rassen of maps wellicht?
     
  19. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is geen extra content uitgekomen. Er zijn wel wat updates uitgekomen paar maanden terug.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  20. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het spel nu ongeveer een jaar, en nog steeds elke dag. mijn xbox heeft hem grijs gespeeld!;)

    ik wil ook wel meedoen met die match!

    gamertag:confused:nelleferrari
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina