1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oke;)

    Vond de demo (echter wel tegen bots) erg tof! Vooral die tech dingen zijn gaaf zoals die glyder:)

    Zitten er trouwens ook nog flinke minpunten aan?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat er geen echte single player is :+

    groot minpunt vond ikzelf ook dat ik bijna niemand in mn friendslist heb om deze game mee te spelen, het is toch het leukst met een vast groepje.

    daarom ook snel weer overgestapt toendertijd op RSV

    ik zou ook niet weten of het nog veel gespeeld wordt op dit moment.

    als je op zoek bent naar een vette teamshooter zou je ook BF:BC demo even kunnen uitproberen, is natuurlijk wel wat duurder maar is wel een hele vette multiplayere shooter die ongetwijfeld veel gespeeld gaat worden (helaas qua setting lang zo origineel niet als shadowrun maar dat is blijkbaar wat de gemiddelde gamer wil)

    ow en ik vond het aanbod qua maps en gametypes ook niet erg uitgebreid

    maar het grootste minpunt vond ik toch dat je omdat er geen echte singleplayer inzit je alle nuances en handigheidjes online moet zien uit te vogelen en dat zijn er nogal wat (er zit behoorlijk wat tactische diepgang in door de vele techs en magics). Je wordt dus wel in het diepe gegooid (zeker nu, want de mensen die dit nu nog spelen zijn de harde kern en die kennen alle ins en outs al)
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Houd er rekening mee dat matches dikwijls kunnen 'crashen' vanwege problemen mbt de connectie. Eenmaal in een match met met name Europeanen wordt de kans kleiner.
    Maar het gebeurt helaas toch te vaak.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Daar ben ik wel op zoek naar, maar BF:BC vond ik echt heel erg slecht;)

    Dat is idd echt irritant. Hetzelfde als dat matchmaking gedoe...
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt gewoon bot-matches spelen om het wat te leren kennen, en om wat handigheid te krijgen in de besturing/magic en techs.

    Maar ze zeggen ook dat je in een match wordt geplaatst gebaseerd op je True Skill ranking.
    Een beginner zou dus nog een lage TS moeten hebben? Dus zou je in een wat 'gemakkelijkere' match geplaatst moeten worden.
    Als een match crasht krijg je wel gewoon de winst toegewezen. Je stats (voor bv de achievements) gaan dan iig niet verloren.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vond het wel eindelijk eens een verfrissende shooter! In plaats van die standaard zooi!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zeggen ze maar als je zoals ik een paar maanden na release je online waagt zijn er blijkbaar maar weinig mensen die dezelfde TS als ik hadden (n00b :+ ).

    maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de game niet echt een kans heb gegeven puur omdat de rest van mn friendslist nog RSV zat te spelen en ik dat toch gezelliger vond
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar dan nu toch DE vraag:9

    Kopen voor 10 euro? Ja of nee?

    Of wachten op een betere shooter?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is je eigen keuze... ;)
    Wij kunnen hier vragen over de game beantwoorden, maar de uiteindelijke keuze zal je toch echt zelf moeten maken.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat weet ik;) Maar eigenlijk vroeg ik het ook niet goed:+ Ik bedoel eigenlijk jullie mening daarover;)

    En dan kan ik dan altijd nog beslissen of ik hem wel of niet koop:)
     
  11. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar. Wanneer de server vertrekt misschien wel, maar als de game een 'cannot connect' heeft, ben je de stats kwijt. En dat kan erg vervelend zijn.

    Voor de rest spelen we de laatste tijd vaker private matches, omdat we met meer dan 8 man zijn. Met andere woorden, er zijn genoeg NL'ers die SR spelen, maar je moet die tegenkomen... en aardig gevonden worden 8)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had het ook maar ergens gelezen. :)
    Nou ja.. Gisteren iig totaal geen last gehad van lag of wat voor ander netwerk probleem dan ook.
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha... Is in ieder geval standaard bij SR dat matches out of the blue kunnen disconnecten. Maar goed, wel is het zo dat deze game errug diep gaat en los van het aantal maps en game modes die beschikbaar zijn, de aanwezige maps in ieder geval zwaar ingenieus ontworpen zijn. Ik kan niet anders zeggen dat SR beschikt over misschien de beste maps in game-land. Als je het spel echt lang hebt gespeeld, wordt dit zichtbaar.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ligt er aan wat je netto besteedbaar inkomen is en je beschikbare vrije tijd. Mijn geval: wel geld, geen tijd, maar wel verzameldrang. Gekocht dus :cool:
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mijne: beetje geld, beetje tijd:9

    Maar is er op shooter gebied iets wat ook nog erg leuk is als je COD4 en GOW al hebt?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Shadowrun kent classes en als je fan bent van mp is dat meestal een erg leuke toevoeging. Vooral in teamverband. Vandaar ook mijn voorstel om af en toe eens wat af te spreken oid.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En voor 10 euro is er denk ik ook geen leukere shooter te vinden toch?
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    10 euro is geen reet voor een game. Ben je toe aan een nieuwe game, koop deze. Vind je hem niet leuk, jammer dan, het kostte je maar een tientje. Lees recensies, kijk dit topic door. Met zelf zoeken kom je een heel eind, en niemand kan letterlijk de vraag voor jou beantwoorden of het spel voor jou 10 euro waard is. Dat moet je zelf beslissen.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De demo vond ik heel erg leuk;) Dus bestel hem denk ik dalijk ff;) Dan moet ie toch morgen binnen zijn he?
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal op de site staan waar je hem bestelt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina