1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    geef eens links naar de recensies :)
     
  2. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Kom er net van terug, ligt inderdaad voor die prijs in de schappen.
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh lees daar ok dat zon ventje zegt dat overlord morgen uitkomt? Kan iemand dat bevestigen...dan koop ik die meteen 8)
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ja denk het ook wel, ben GoW meer dan zat :mad:
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet niet wat voor recensies je dan gelezen hebt maar ik heb alleen nog maar positieve dingen gehoort, iedereen die hem speelt vind uhm geweldig. Alleen mensen die uhm niet hebben zitten te whinen dat er geen single player is en dat het zo duur is waardoor het spel het niet waard zou zijn etc etc. Misschien moet je eerst is het spel spelen voordat je zoiets zegt.
    Ze hebben de maps trouwens perfect uitgewerkt en het zijn ook allemaal totaal verschillende maps, misschien zijn het er niet zo heel veel maar ze zijn wel allemaal van hele goede kwaliteit, kwaliteit> kwantiteit.

    Persoonlijk lijkt deze me vermakelijker dan halo 3 aangezien halo 3 geen vernieuwingen heeft kwa gameplay, wel allemaal nieuwe maps en betere graphics enzo maar dat is toch meer van hetzelfde:/ Heb ik liever een game die iets totaals nieuws geeft, waarvan de gameplay heel goed is uitgewerkt en de maps ook top zijn.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  7. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag niet gelukt dan maar morgen
     
  8. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey gasten ik vraag het toch ff nog een keer.. Issie widescreen?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso alle gangbare HD reso's die de 360 ondersteunt zijn vrijwel allemaal 16: 9 aspectratio's. Met uitzondering van 1280x1024 geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  10. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh.. ja ik snap dat niet echt? Ik heb een normale letterbox en ik wil weten of ik balken boven en onder heb. Ik heb geen HD, kan iemand mij even helpen?
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    De eerste reviews beginnen te komen!

    http://www.consolemonster.com/review.php?id=0000000240

    Shadowrun is the best multiplayer first person shooter on the Xbox 360 so far, and we never saw that coming. The main aspect being pushed, the cross platform play with Windows Vista Live, is the least relevant from a gameplay perspective - which is a shame, because Shadowrun's gameplay is some of the freshest and most finely tuned we've seen in this genre since Halo. It may be all but completely devoid of any single player content (don't worry, there are bots!), but the enormous range of possible ways to approach it could easily make up for the bizarrely high retail price if you really get into it.
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Is er ook een review van een noemenswaardige site? Een 1UP bijvoorbeeld. Consolemonster (:emo:) zal bij vele mensen niet een lampje doen branden denk ik zo.
     
  13. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie widescreen is koop ik hem niet. Dat werkt niet op mijn kleine tv. Daarom wil dus echt weten hoe dat zit.. Dan kan ik hem morgen na school halen en jullie izjn nog de enigste online ;p
     
  14. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al niewus offie widescreen is ?
     
  16. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het al gespeeld dan? Ik weet zeker dat je hem echt 100% mee vind vallen als je 'm speelt. En bovendien wil ik je recensies wel eens zien, want je zegt tegen iedereen die met een review komt "kom eens met een noemenswaardige site'', maar zelf heb je nog niets laten zien wat jou standpunt beargumenteerd. De meeste reviews die ik heb gelezen waren ook positief, dus ik ben erg benieuwd.

    Die kwaliteit waar jij het over hebt is vooral marketing volgens mij en die is idd niet echt super bij dit spel.

    En dan kun je je ook nog af vragen of het wel een "topper'' moet zijn. Vaak is dat toch gewoon een resultaat van een goeie campagne. En ik heb liever een game waar ik niet veel van verwacht en waardoor ik aangenaam verrast word, dan een overhypt spel waar ik op heb zitten wachten en dan tegenvalt.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2007
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is een 8+ niet positief genoeg dan?

    Ik weet het nog niet met Shadowrun. Op de een of andere manier kan deze game mij nog steeds niet helemaal overtuigen... ook al is iedereen zo positief. Ik blijf denk ik toch maar even wachten op reviews van Gamespot, IGN, EuroGamer, GameTrailers en 1UP om maar een paar grote sites te noemen. Ben benieuwd wat die over de game te zeggen hebben. En ik ga natuurlijk ook de demo volgende week proberen. Hopelijk heeft die ook offline content...
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    vaak zegt de tekst+uitleg meer dan een cijfer.
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Laat ik even bij het begin beginnen. Ik ging een discussie aan met .....(?) waarbij hij beweerde dat 60 euro helemaal niet duur is voor een MP game. Daarop gaf ik aan dat ik het wel deglijk duur vind kijkend naar de kwaliteiten van het spel vooraf. Ik bedoel een titel die geen singleplayer kent en alleen maar multiplayer focused is vind ik erg prijzig voor een spel als deze. Titels waarvan ik weet dat ze massaal gespeeld gaan worden en waarvan de kwaliteiten niet ter discussie staan koop ik blindelings, maar deze indruk weet Shadowrun mij nog niet te geven op basis van wat ik heb gezien.

    Toegegeven, ik heb het spel niet gespeeld maar de beelden geven me wel een indicatie van wat me te wachten staat. En voordat mensen weer gaan happen, dit is mijn constantering op dit moment. Hopelijk verschijnt de demo morgen nog zodat ik er een beter oordeel over kan vellen. En de kwaliteit waar ik het over heb is geen marketing, want een spel als The Cronicles of Riddick kwam ook helemaal uit het niets en was een regelrechte hit.
     
  20. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

    Daarom zei ik ook "vaak". De uitzondering bevestigt de regel :+

    Maargoed ik snap verder je gedachtegang wel en ik heb zelf ook zitten twijfelen om hem te kopen. Maar omdat hij €40 bij de MM was heb ik hem toch maar gekocht. Ik vind hem persoonlijk dat geld meer dan waard. De replaywaarde is in mijn optiek ook erg goed en van mij hoeft ook niet ieder spel het neusje van de zalm te zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina