1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

sharpshot77

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nusti, 6 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    hoho....niet te snel tommy....het is nog helemaal niet zeker dat hij iets op zijn geweten heeft......
    Maar et is idd wel erg triest als iemand dat flikt met dat spelletje.....vraag dan of je het even mag lenen.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    en heb je hem nog gesproken nusti?
    sorry dat ik het zeg maar ik heb gister een post gezien in het xbazar forum en bij zijn sig stond games: ook erbij ninja gaiden en bij deals stond jij niet bij...
    ik denk dat hij hem aant spelen is en zo snel mogelijk uitspelen zoadat hij hem weer kan terug sturen..
    ik denk misschien dat je genaaid word..
    ik zal proberen veel info te achterhalen bij zijn posts enzo
    succes verder
    Gr,Alex

3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem gisteren aan de lijn gehad....zie post hierboven.
    Voor zover ik kan na trekken is hij op 30-6 het laatste op het forum geweest....onder deze naam dan....dus ik denk dat je een oude post hebt gezien (welke is het trouwens?) en ik zie nergens een sig....maar over dat eerst uitspelen en dan terugsturen vind ik een beetje speculatie.....dat is door iemand anders gezegd die dat mee heeft gemaakt...
    En eerlijk gezegd zou ik blijer zijn als hij de game terugstuurd, want fight night is best leuk en ik ben geen €60 kwijt

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    maar je krijgt wel een game terug waar een ander mee heeft gespeeld 2 weken, ik vind dat toch niet zo......ik heb 1 deal gemaakt en meteen een goede met martini.....onder rembours, kostte wel wat maar de deal was perfect gegaan.
    het beste blijft nog altijd elkaar ergens ontmoeten en de deal maken :D

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt, maar helaas is dat niet altijd mogelijk......maar ik bedoel ik heb liever mijn oude game terug dan helemaal niets....het is wel heel erg zielig als hij het idd aan het spelen is en dan terugstuurd, maar ja....

6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eey nusti als ie niet reageert op pm waarom e-mail je hem dan niet?
    Ik keek net in de leden lijst en je kan hem een e-mail opsturen dus probeer maar.
    Of ninja gaiden komt niet omdat ie zoek is geraakt mischien?

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    even lezen knul....ik heb al telefonisch contact met hem gehad

8. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kk het was maar een opmerking

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    vind ook lief van je, dat je meedenkt ;)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Maar je hebt dus nog steeds niks binnengekregen?

11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    weet ik niet...ik ben nu op mijn werk, ik zie het wel als ik thuis ben....rond half 6

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ninja Gaiden is binnen!!!! Alle beschuldigingen jegens sharpshot77 zijn onterecht!!! vertel het door.... vertel het door

Kpn is een slecht bedrijf..... vertel het door, vertel het door ;)

Maar nu is volgens mij mijn Xbox naar de kl*te :'-( :'-( , Het beeld gaat wel heel erg schokkerig met de rechterthumbstick, en dat had mijn box al wat meer maar nu wel heel erg. :'-( :'-(

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    8)

Maar het is wel raar dat Sharp eerst heel vaag klinkt over de telefoon en dat die game meer dan 1 week te laat komt, hij zal deze thread wel hebben gezien en heeft meteen die game opgestuurd.
    Of dat hij inderdaad Fight Night ff ging uitproberen en dat hij het leuk vond. (heel vaag dat iemand dat doet, ik zeg niet dat hij dat deed maar het verhaal van Tha Messenger :{ ik snap niet dat iemand dat doet, huur dan het spel gewoon bij de videotheek ofzo) Goed dat weer een deal is opgelost :+

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zet PAL-60 aan bij Xbox-settings > video ;)

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    cool dat je hem hebt
    gelukkig had je nog geen huiszoekings bevel bij de politie gegeven;)

16. sharpshot77 is een toffe peer.

17. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zou misschiem kunnen helpen...hij isnet gerepareerd (drive) en de instellingen stonden standaard enik heb allen de Xbox op breedebeeld gezet.

Even over sharp.....die jongen is helemaal NIETS kwalijk te nemen....ik had hem gebeld dat ninja gaiden binnen was en ik kreeg zijn moeder aan de lijn....die was ook al helemaal opgelucht want voor sharp was dit zijn eerste deal en dan moet het zo lopen......hij zat dus ook flink in de stress, maar het is allemaal goedgekomen en ik wil geen slecht woord meer horen over sharpshot77......Hij heeft gewoon een goede deal gedaan, alleen kpn heeft het voor hem verneukt. En dat hij vaag klonk heeft er denk ik meer mee te maken dat hij even schrok....hij is nog vrij jong en ik ben 28 en dan kan ik me voorstellen dat je ff schrikt

18. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei het toch de kpn kan het gedaan hebben dus blame kpn love sharpshoot77 8)

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Emmm TPG toch :confused: :)

20. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tpg dan |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.