1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

sharpshot77

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nusti, 6 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    ... en vervolgens is er iemand op een forum gaan bleren en heeft de reputatie van Sharpshot te grabbel gegooid. Dat vind ik wel kwalijk hoor, en het betekent alleen maar dat je UITERST voorzichtig moet zijn voordat je publiekelijk tegen iemand gaat schreeuwen dat ie een oplichter of zoiets is. Ik heb in deze thread Jan en Alleman allerhande nare opmerkingen zien schrijven over een member die er zelf niets aan kan doen en die zichzelf ook niet kon verdedigen. Ik vind dat nogal kwalijk.

Het enige wat hiermee bewezen is is dat ik mij terecht verzet tegen het maken van een blacklist, en dat zal ook nog een hele tijd zo blijven.

[admin mode uit]
    Tenslotte vind ik dat jij tegenover Sharpshot verschuldigd bent dat je heel uitgebreid en fatsoenlijk en met name publiekelijk je excuses zou moeten maken. Kijk zelf maar wat je daarvan vindt.
    [admin mode weer aan]

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    dat is allang gedaan, ouwe zemelaar die je bent ;), en als je het topic leest zul je zien dat ik hem nergens van beschuldig, maar wel dat alles enorm twijfelachtig was, ik heb deze topic in eerste instantie geopend, omdat ik niet wist wat te doen en of iemand hem kende, waarbij ik uitdrukkelijk heb gezegd dat tegen geweld of dreigen ben en dat ook geen oplossing vind....en mijn excuses hoef ik dus niet aan te bieden vind ik, maar ik heb wel even met hem en zijn moeder gesproken en we betreuren het allemaal hoe het gelopen is.
    Ik heb ook in mijn sig heel groot gezet (nu inmiddels weer weggehaald) dat hij ok is, maar ik zal het nog een keer doen ....en ik maak zoveel post dat dit echt wel gezien is.....ook heb ik hem een pm gestuurd en gezegd dat als hij weer gaat ruilen en er is twijfel over hem dat hij mij altijd als referentie kan aangeven.....en ik neem aan dat een hele hoop mensen dit topic ook hebben gelezen en dus automatisch weten dat hij een oprechte ruiler is.....is dat genoeg of moet ik nog meer doen?
    En een blacklist is idd een lastig geval, maar ik denk zeker wel dat het te doen is, al zal daar heel wat tijd overheen gaan....tot die tijd vraag ik gewoon alle gegevens inc. telefoon en controleer mijn deals zorgvuldig.....
    Al met al was het even vervelend, maar er is nergens blijvende schade gedaan......

ergo: zet maar een slotje op de thread, dan kunnen we het allemaal zo snel mogelijk vergeten....

Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    1: Mooi zo.

2: Oeps, je hebt me herkend! :eek:

3: As you wish. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina