1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik word te agrssief van die laatste triple slam dinges
     
  2. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop het snelste board...
    Ik heb het met een board die volgens mij 11.000 kostte gedaan, en die had volle speed...
    1ste poging had ik hem al ;)
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik was inderdaad vergeten om mijn park board even te veranderen :{ Domme ik
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Iemand tips om die ginger te verslaan? Ik loop mezelf hier echt op te vreten namelijk. Heb zowat elk board al geprobeerd enzo kom de heletijd tussen de 25k-28k maar bij blijft maar boven de 30k scoren. Ik land ook de heletijd op de rand van de halfpipe enzo
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  5. super-dussy

    super-dussy Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dit spel graag kopen,
    kan je ook gewoon offline een potje racen (dus geen trucjes!)?
    of is het alleen een 'story mode' en online?
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je hebt op elke berg een challenge genaamd "Boardercross" en "Death Race". 1ste is gewoon naar beneden racen en bij de Death race kan je ook sneeuwballen gooien etc.

    Het is alleen niet erg moeilijk ofzo, je wint al bij je 1ste poging eigelijk :cool:
     
  7. Crazy Killa nl

    Crazy Killa nl Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven proberen,
    eens in de zoveel tijd heeft hij een slechte run
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dit spel is mij gewoon niet goed bevallen. Jammer ......... vond Amped 3 toch wel meer kick-ass itt deze spel.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Je moet effe doorzetten man. Schande dat niemand ziet wat voor een pareltje deze game is.
    Misschien ben ik dan wel geen goede weergave van de normale gamer, want samen met Stranglehold vind ik dit toch de vermakelijkste game van 2008.
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    correctie :+
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik wacht nog steeds op een demo van dit spel. Twijfel nog steeds of ik hem wil halen, lijkt me wel enorm leuk maar zie nu al zoveel teleurgestelde reacties hier dat ik bang ben om een miskoop te doen.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb hem ook van de week binnengekregen. Maar vind het ook niks, vind het niet lekker werken en daardoor kan het me al niet boeien. Heb hem dan ook al weer verkocht :+
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Stranglehold vond ik gruwelijk goed ! ,echter heb ik niet de drive om door te zetten met shaun white........ ik denk dat het ouderdom is ;)


    Ach ja, dat krijg je als je opgegroeid bent met 4 talen , dan weet je het niet meer :lol:
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    AnubisNefer, wat is het dan wat niet werkt in deze game maar in een andere (snowboard)game wel werkt? Daar ben ik benieuwd naar.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Persoonlijk is het voor mij de besturing,die vind ik niet altijd goed werken.

    Verder vind ik het qua spelervaring tussen 1080 snowboarding (jaja de nintendo 64 topper) en amped zitten.

    Tis voor mij net iets teveel simulatie gevoel. Begrijp me niet verkeerd,simulatie is goed, echter wil bij snowboarden een arcade gevoel eraan over houden.

    Juist de dingen doen die op de piste niet mogelijk zijn. De fungehalte moet voor mij dus hoog zijn en datgene vond ik juist tegenvallen bij shaun white. Los van het online boarden met wat vrienden etc. Tis juist dat je alleen even een slope pakt met je eigen muziek en daarmee ''fun hebt''. Dat had ik dus meer met amped3,ssx en 1080 snowboarding.

    Dit is echter wel mijn persoonlijke mening he !
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke, jij vind het spel dus te veel simulatie. Persoonlijk vind ik dat wel bruut, zoals Skate dat deed met het skateboarden. Misschien toch halen ;)
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar verdien je nou eigenlijk allemaal geld mee? Want soms heb ik ineens gewoon veel meer geld, terwijl ik geen challenges heb gedaan ofzo.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tja, ik had een stomme glitch toen ik door de piste viel en opeens 2 achievements had en super veel geld :/.
     
  19. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje:

    Waar precies kun je je respect points per berg zien?

    En wat voor puntenaantal zie je in je pauze scherm (vlakbij je cash) staan?
     
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je respect points bij de bergen individueel kan je niet zien. Maar het totale respect van alle bergen samen kan je wel zien, en dat is precies je 2e vraag: Het puntenaantal vlakbij je cash is het totale respect van alle bergen samen;)
     

Deel Deze Pagina