Ik heb net weer ff zitten spelen en iets aan dat spel klopt gewoon niet. Het had zoveel meer kunnen zijn. De physics zijn gewoon kut. Soms spring je te laag omdat je op een of andere manier helemaal geen snelheid hebt, soms spring je ineens 10 meter hoog en 20 meter ver, zonder reden. Na een gigantische sprong heb je ineens superweinig snelheid, ook al kom je op een supersteile landing terecht. En je character voelt gewoon superzwaar aan. Soms spint ie veel te snel, maar op momenten dat het moet spint ie veel te langzaam. Eigenlijk klopt alles gewoon niet. Maar bij gebrek aan beter houdt ik hem toch maar. Hoewel, Amped 3 was over het algemeen wel een betere game. Ook onrealistisch, maar leuker om te spelen. Alleen zag ie er wel minder goed uit. Dat is ook gewoon vreemd aan SWS. Het ziet er allemaal super realistisch uit (afgezien van de ultra grote boxen om over te sliden), maar de gameplay is super onrealistisch. Over het algemeen is de flow in bijvoorbeeld Skate veel beter. Die physics engine moeten ze gewoon overkopen bij Activision. Of EA Black Box moet een snowboardgame gaan maken. Maar ik stop nu maar, want volgens mij heb ik dit allemaal al eens gezegd in dit topic.
Laatst bewerkt: 22 jan 2011