Lijkt me een erg leuke game, zeker van plan om te gaan kopen. Doet me een beetje aan SSX on Tour denken. Hij komt toch op 14 november uit?
Op zich zijn het maar vage achievements. Ben wel benieuwd naar het echte spel. Trouwens, die filmpjes zijn echt kut. Het ziet er wel niet zo fakking onrealistisch uit. Constant tricks doen, en mega big air uit een superkleine kicker. Damn, ze zouden het nog eens goed verpest kunnen hebben. Ik begin een beetje gemengde gevoelens te krijgen over mijn pre-order.
Enige vergelijking is dat het allebei snowboard games zijn, maar verder heeft Shauw White totaal niet de style van een SSX game.
Ik had de besturing van Amped 3 vrij snel onder de knie. En ik vind dit nog steeds de leukste snowboard game naast 1080 snowboarding van de gamecube.. Mijn interesse voor Shaun is wat afgenomen ivm alle andere toppers, geen idee of hij dit jaar nog in mijn kast komt..
Ben blij dat het even oefenen is voordat je de controls onder de knie hebt. Hoe moeilijker/realistischer hoe beter.
Weer een aantal nieuwe gameplay movies http://www.gamespot.com/xbox360/sports/shaunwhitesnowboarding/videos.html?mode=all
Ziet er wel goed uit voor een snowboard spel. Vind ik ook wel vet. Binnenkort ga ik trouwens weer voor mijn 14e seizoen op de sneeuwplank knallen in de Italiaanse dolomieten!
Weer een nieuwe video van het DEV team. http://xbox360.ign.com/dor/objects/805111/shaun-white-snowboarding/videos/SW_DevDiary_102908.html
Nou hopen dat ie er niet voor vrijdag is, want ik heb volgende week examenweek EDIT: Oh nee ik ga trouwens toch mijn Xbox ter reparatie opsturen omdat ie teveel herrie maakt. Expres zo getimed zodat ik niet kan xboxen Eigenlijk moet de computer nog crashen ofzo. En mijn tv moet down zijn voor een week.
Heb er ook zin in. Ben alleen volgende week op vakantie t/m de 18de dus daarna kan ik pas gamen . Had gehoopt op een demo voordat ik weg ging om alvast in de mood te komen, maar helaas.
Er is verschil tussen de US release en de Europese. Ik denk dat we hem hier ook een paar dagen eerder kunnen spelen omdat er niet zo strenge embargo opzit denk ik.
Mijn fout Stom, dat wist ik natuurlijk gewoon. Ga deze denk ik wel halen. Maar pas over een maandje denk ik. Of misschien voor kerst. Heb het nu nog te druk met andere games en school