[Shenmue 2] Eigenlijk rommel voor je geld

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biscuitje, 10 jul 2003.

1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net bezig met een shagie aan het draaien toen ik bij die kapper was.

Toen stond er A in mijn scherm, ik snel mijn shag op me broek laten vallen en op A gedrukt :mad:

Wat voor kasten zijn er dan allemaal? ik heb er een stuk of 4 gespeeld in Hongkong in die Arcadehal.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Zie je, roken is dodelijk!
    WHAHAHAHAHA:+

3. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    he ik heb een vraagje, ik heb het spel nu een week, dus ik kan het nog ruilen...
    ehmmm hoe zit het met de replay van shenmue 2 ? en hoeveel moet ik nog van het spel? ik ben nu bij xiungan ofzo... ik moet die drie blaadjes van de boom vangen om dat boek te lezen, (bij man mo temple)

4. gevork

gevork Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig spel!!!!!!!
    Wacht maar tot da jij het spel uitspeelt.
    Vooral op het einde is het heel leuk.

Wie deze spel niet heeft mist nog al iets se.
    En wie zegt dat dit een slechte spel is, dan heeft i geen smaak in games.
    Ik vind Snenmue 2 één van de beste spellen ooit, ik kan al ni wachten tot het derde deel uitkomt.
    Ik wil weten wat er nog met Ryo gebeurd!!!!

Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  5. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit mezelf helemaal aan

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Shenmue is echt geen rommel, vooral het eerste deel is ook mega duur geweest om te ontwikkelen. Het staat in het Guines book of records(60 miljoen $ dacht ik.), de game is sfeer op zijn best. 1 van de beste games ooit...
    Gelukkig komt deel 3 er nu toch aan!

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vindt shenmue 2 zeker geen rommel, maar hij heeft wel een punt. Vooral inde latere delen van het spel, is het enige ding wat je doet, filmpjes triggeren, en weer 5 minuten naar slap gezeur kijken. Vooral in het bos, als je met Shenmua (ofzo) aan het rondbanjeren bent gaat dat echt heeeeel erg irriteren.
    Dan is het echt een kwestie van lopen door een saai bos, saai gesprekje over de rivier, lopen, saai gesprekje over het dorp, lopen, saai gesprekje over haar vader. Je raakt verdwaald (alweer!) Shenhua moet janken, omdat ik vertrouwen in haar had, en zij deed het fout, na 5 minuten gejank kun je weer verder, weer saai gesprekje over het weer enz...

Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    je moet iig nog behoorlijk wat... (denk dat je nog niet eens op de helft bent) je gaat ook nog wel t een en ander van de wereld zien, meer verklap ik niet ;)

Replay waarde heeft ie niet echt, maar je gaat m toch nie ruilen als je m nog niet uitgespeeld hebt?! Daar heb je xbazar voor!

9. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, dat bos is stomvervelend... maar toch blijf je spelen! Hoe kan dat toch? Dat is dus de kracht van Shenmue!

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb shenmue 1 en 2 op de Dreamcast en ik vind het echt superspellen, dit is echt geen rommel hoor, je word echt in de game mee gezogen en je wilt gewoon weten hoe het verder gaat en waar die lan di is :) ik vind het echt een top game hoor! Er zijn wat nadeeltjes in het spel te vinden maar het gaat puur om het verhaal, ik denk dat er in shenmue 3 heel wat verbeteringen komen en het verhaal gaat verder! (Spannnnnend :D)

Kaliet HAZUKI has spoken ;)

Deel Deze Pagina