1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shenmue 2 vraagjes.......

Discussie in 'Algemeen' gestart door boomer, 12 mrt 2003.

  1. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, die vent die helpt je dan met je zoektocht :)
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    daar hou ik ook wel van, maar shenmue is gewoon wack. die gast is zon kneus. hij laat zich de hele tijd verneuken en k vind de sfeer erg a boeiend. et verhaal is korny en jah, niet echt mijn spel.

    misschien dat je 1 moet hebben gespeeld.
     
  3. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoals de pu al zei. Je houd van het spel of niet er is geen middenweg :D
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    precies...hetzelfde als bij morrowind je houd ervan of je vind het een kutspel..
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb deel 1 en 2 gespeeld en ze zijn uber leip
     
  6. Mat Black

    Mat Black Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een DC plus Shenmue 1 die von k relaxed maar k heb nou shenmue 2 op Xbox en vind hem minder boeiend dan 1 weet nie waarom maybe nie zo zin om al da ge blablabla te doen ofzo...:eek:
     
  7. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt hij?
     
  8. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    is al uit
     
  9. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hij niet al uit..??d8 dat ik hem bij dimension plus op de site
    zag staan..
     
  10. Zooi

    Zooi Reserve Modje

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik twijfel dus echt momenteel.
    Heb de review gelezen in de OXM en het leek me een waanzinnige game, iets waar je je helemaal in kan graven en intens lang mee bezig kan zijn. Zeker de vele mini-games en opdrachten waar ze over spreken, spraken me erg aan. De review was behoorlijk positief en ik ben ook nog eens een sucker voor het type japanese graphics.

    Ik zat dus echt al dagen te wachten op de demo aangezien ik deze game nog nooit gespeeld heb. Had me echt voorgenomen om het met een positief iets te spelen en ik moet zeggen dat ik er een beetje gemengd gevoel aan over gehouden heb.

    Aan de ene kant lijkt het me een heerlijke game waar je (zoals bij de meeste betere games) even in moet komen om de 'feel' te krijgen, aan de andere kant vond ik het ook wel weer behoorlijk saai.

    Ik heb meer dan een uur met de demo zitten prutsen en moet eerlijk zeggen dat mijn idee om het spel absoluut te kopen veranderd is in een 'weet het nog niet zeker'. Wellicht geeft de demo niet helemaal een eerlijk beeld van het geheel, maar voorlopig twijfel ik nog een beetje of ik er wel goed aan doe om hem te kopen.
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb shemnue 2 vanavond bij gcshop.nl besteld. Voor 51,50 euro, nette prijs toch. Ik heb ook zo'n gevoel van dat ik het niet zeker weet, maar iets in dit spel trekt mij enorm........
     
  12. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga hem ook gewoon halen, en dan kijk ik wel of het wat is. Ik haal hem dan wel in de winkel zodat ik hem nog kan ruilen als het toch niks blijkt te zijn :) Ik moet gewoon een RPG hebben op de Xbox :cool:
     
  13. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk is het wel een echte herfst game die je op regenachtige zondagen speelt, maar nu word het lekker weer :D Ach een biertje drinken in de zon is ook leuk :9 .
     
  14. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 2, is idd wel een beetje een slow starter, maar de game wordt zo super VET!, je moet er wel tijd insteken tho, hope ya like it!
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja is zo, het begin is natuurlijk om kennis te maken met alles
    later word er meer gevochten en andere actie
    je kan zelfs werken in het spel; kratten sjouwen :D das het enige
    maargoed om snel aan geld te komen moet je gokken
     
  16. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg er al helemaal zin in :D. Aangezien ik een lompe mongool ben zal ik al mijn geld wel gaan vergokken :{ :eek: .
     
  17. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook naar een gamehal gaan om bijvoorbeeld classic games te spelen of om te boxen

    je kunt er ook darten, deed ik altijd
     
  18. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Woopie ik heb al heel wat reviews gelezen en hij lijkt mij echt vet. Ik hoop dat die bank opschiet met het storten van het geld bij gcshop.nl! Die kut banken zijn altijd zo sloom.
     
  19. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    en is het leuk .......... heb je het niet zo uitgespeeld
     
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem vandaag binnen gehad en naar mijn eerste indrukken heb je hem echt niet snel uitgespeeld. Je moet wel van dit soort spellen houden, want het is allemaal wel traag enzo, maar als je in de avond door de stad loopt is het echt vet. Er zit ook een extra dvd bij met een film over shemnue 1 zodat je het verhaal weet.

    Ff een vraagje aan iemand die het spel al kent: is het erg als je die poppetjes die je hebt verkoopt? Heb je ze later nog nodig?
     

Deel Deze Pagina