1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shenmue 2 vraagjes.......

Discussie in 'Algemeen' gestart door boomer, 12 mrt 2003.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu in kowloon, maar ik vond hongkong toch strakker. Ik ga zo ff de afterburner arcade kast zoeken :D.
     
  2. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hongkong is vet.
     
  3. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen die is wel heel erg moeilijk.
     
  4. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Kowloon is lekker groot, veel gebouwen enzo..

    En je kan die Afterburner arcadekast alleen vinden als je tegen die ene vechter vecht in Phoenix Building (je moet 500 batalen om naar binnen te gaan).

    Hang-on kan je vinden in kamer 222 in Yellow Head bldg, tweede verdieping.

    Persoonlijk vindt ik Outrun het beste arcadespelletje uit Shenmue 2.
     
  5. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Kvind al die gebouwen kei irri. Hij moet dan de hele tijd laden enzo.
     
  6. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt dat heel lang?
    En is het spel toch niet echt tegengevallen, ik wil hem misschien zondag gaan halen (is koopzondag dan). Raad jij hem aan of zou je zeggen pak een andere game....
     
  7. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg: KOPEN!

    Er komt namelijk geen deel 3 als deel 2 voor de Xbox slecht verkoopt!

    En die laadtijden zijn niet echt lang hoor! Ik ben er wel aan gewend.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    De laadtijden zijn rond de 10 sec.. Niet erg lang dus :p Als je hem nog niet gespeeld heb op de Dreamcast, gewoon halen! Zo wel dan zou ik hem laten liggen voor wat het is aangezien er weinig veranderd is.
     
  9. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt deel 3 wilt en je hebt de DC versie, ik zou de xbox echt kopen!
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou je de Xbox versie willen als je de DC versie al hebt ? |:-
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Die laadtijden zijn niet lang, maar het is gewoon irritant, want die gebouwen zijn super groot en ik loop liever op straat enzo :D. Het is echt een aanrader als je van dit soort spellen houd. Ik weet niet of je vroeger bladerunner hebt gespeeld? Als je dat een vet spel vond vind je dit zeker ook strak.!
     
  12. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Clawviper: Nou, Shenmue 2 was voor mij DE reden voor een xbox. Want ik wist dat deel 3 eraan zou komen. Hopelijk verkoopt Shenmue 2 goed in Europa, En Clawviper, wil je soms NIET weten hoe Ryo de moordenaar van zijn vader vindt?

    En Shenmue 2 op de Xbox is anders dan de DC versie. Er zit een nieuwe optie in het hoofdmenu, Er zit iets bij waarmee je fotos kan maken van de omgeving en het geluid klinkt beter door Dolby Digital!
     
  13. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bladerunner vroeger gespeeld jah erug vet spel, coole grafics voor die tijd en lekker beetje zoeken naar aanwijzingen. Alleen cd 2 daarvan deed het niet dus kon het nooit uitspelen, ik kon maar gaan tot dat ik de eerste keer mocht vechten tegen zo'n gast toen kwam er een filmpje en toen deed ie het niet meer :{

    Bedankt voor alle reacties en ik zal het morge hier in de stad even gaan halen, nu hopen dat ze het nog hebben. En dat ie niet tegenvalt, maar aan de reacties te horen zal dat wel niet :9
     
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    shenmue is gewoon mega bruut, die sfeer, sommige gevechten zijn ook zwaaaaaar cool, maar die sfeer, ik weet nou niet of dat bij 1 of 2 was, maar ik liep ook is een keer langs een soort trainingsveldje, waar allemaal karate gaste aan 't trainen waren, maar ook die muziek enzo, dat laatste is ook zo mooi he, dat je bij dat soort eilandje aankomt en dat je dan bij dat huis aankomt van dat wijvie, echt prachtig, die zon en die boom enzo, ook al die filmpjes zijn vet, maar ja, ik wil deel 3 eigenlijk nu wel...
     
  15. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh, ja maar dat zien we wel in deel 3 he :{ Ik snap je punt niet echt.. Waarom zou je de Xbox versie kopen als je de DC versie al hebt? Deel 3 is al in de maak voor de Xbox hoor dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!
     
  16. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Het allereerste begin is wel een beetje saai, maar het word steeds vetter. Ik moet nu ook vet vaak vechten en mensen achtervolgen etc.
     
  17. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik merk net dat je soms ook in first person vecht! Dit is echt irritant :mad: Kan je hier niet iets aan doen? Het camera standpunt veranderen ofzo? !
     
  18. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    :confused:. Dat heb ik nog nooit gehad. Msichien moet je dan ff lopen ofzo.
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het nu weer goed :) Was alleen zo bij die heavens gang..
     
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Okie :D. Je gaat nu zo naar een nieuwe stad in het spel.
     

Deel Deze Pagina