Ik had zelf ook shenmeu 1 op dreamcast en nu dat ik jullie hoor praten heb ik wel een beetje spijt dat ik me dreamcast heb verkocht. Maar ben weer wel blij dat ik 1 heb uitgespeelt en vol verwachtingen op deel 2 zit te w8en. Oja volgens mij komt shenmeu 2 wel in europa want hij is geshowd in sevillia
ik kan niet wachten. het leek me op de dreamcast al mooi maar toen was ik nog een echte pc-gamer maar nu is er de xbox en ik kan niet wachten op de topgames. en shenmeu voeg ik zeker toe aan mijn lijstje maar mis je niet een deel van het verhaal als je deel 1 niet speelt?
King, ik denk het niet. Zoals ik al eerder zei is Shenmue 2 de eerste Shenmue voor de XBox, dus ik verwacht minimaal een soort introductie of "wat vooraf ging"... Ik baal er overigens wel van dat die link naar dat Shenmue op XBW niet werkt... Ik ben zwaaar op zoek naar nieuw XBox Shenmue materiaal, maar zoveel is er niet.
ja dat zal wel moeten zo'n introductie ofzo. Ik zoek nietzoveel info over shenmeu ik wacht rustig af tot die komt. ik zoek meer info over morrowind en fable.
Shenmue is een van mijn favo game ooit . En het verkocht hardstikke goed . Alles zo realistisch mogelijk gemaakt . Zou wel stom zijn als Shenmue 2 niet in Europa uitkomt . Maar ok de DC versie van Shenmue 2 kwam niet in VS uit . Veel Amerikanen gingen hier in Europa bestellen met een Bootdisc erbij . Dat was toch de oorzaak dat Xbox versie alleen in VS zou uitkomen ... toch??
Om ons zo terug te pakken, nou lekker dan... het zal wel niet hoor, ik geloof dattie gewoon zonder problemen hier zal verschijnen...
ik hoop het ook en als die publisers (weet niet wie dat zijn) er nou ook nog eens in geloven dan komt het wel goed, want alles kan als je erin gelooft.