Na het lezen van deze thread heb ik Shenmue II een paar weken geleden ook maar es aangeschaft. De demo vond ik bagger. Maar nu snap ik dat je er simpelweg gewoon ff moet inkomen. Na 2 uur spelen zat ik compleet in het spel. De DVD voegt best wat toe aan het spel voor spelers die (net als ik) deel 1 gemist hebben. Toch nog een film van bijna anderhalf uur!!
En het spel zelf, de sfeer is zo mooi. Na een dag spelen leefde ik zo mee met het hoofdpersonage. En saai, nee, saai wordt het imo niet. Er is altijd wel wat te doen en te zien. En nou mag het grafisch geen topper zijn. Details zijn er in overvloed. Je waant je daardoor zo in een virtueel Hong Kong. Echt fantastisch, na het spelen van deze titel ben ik iig vastberaden een Dreamcast te kopen alleen maar om deel 1 te kunnen spelen.*)
Ik hoop echt van harte dat er meer mensen met deze onbekende serie in aanraking komen zodat een deel 3 toch ooit nog komt! Daarnaast Is de game nu voor nog geen 20 euro te scoren bij onder andere de Dixons!! Dus geld is geen excuus!
Laatst bewerkt: 2 jul 2004