Dan kunnen ze net zo goed Shenmue 2 ook gratis maken. Zijn niet zo heel lang na elkaar uitgekomen, lopen op dezelfde engine... :{ Vergeet niet dat de Dreamcast nog niet zo oud is! En zeker niet toen Shenmue 2x uitkwam. En wat betreft die extra DVD, ik probeer alleen maar te zeggen dat jou opmerking een beetje logisch is. Een film is toch ook beter als de trailer Beetje nutteloze uitspraak dus.
waar gaat deze discussie dan over? jij spreekt mij tegen omdat ik gelijk heb? En nee ik heb shenmue 2x nooit gespeeld, ik had em namelijk al op mn Dreamcast gespeeld en een tijd na Shenmue 1 [plaatje]http://img14.exs.cx/img14/2730/P7020022.jpg[/plaatje] hoef took weer niet gratis en vlak na lkaar is ook niet het geval gewoon beide spellen voor de prijs van 1
Ik spreek je niet tegen, ik zeg alleen dat het een flauwe opmerking is van geen enkele waarde. Zo'n filmpje kan toch niet leuker zijn als de game zelf. En daarbij, als je Shenmue 2x niet hebt gespeeld weet je toch niet eens wat het filmpje inhoudt En verder zijn de games als ik het goed heb iets minder als een jaar na elkaar uitgekomen. En dat noem ik zeker kort!
Ja ik ben het met Biscuitje eens, de film is een leuke toevoeging. Het hele eerst deel erbij doen zou gestoord zijn... dan hadden ze nog beter die gewoon los naar de xbox kunnen porten voor een budgetprijs ofzo... Maar ik vind het goed zoals het nu is, als deel 3 maar komt!!!
Het is jammer dat deze game niet zo goed verkoopt, want ik vind het echt een soort Nintendo achtige game die van mijn favo publisher Sega komt. Niet dat het een soort Mario gehalte heeft ofzo, maar Yu Suzuki weet gewoon een aparte game neer te zetten. Ik denk dat Shenmue III op de volgende Xbox gaat uit komen. Zoals ik al eens eerder zei, sommige ontwikkelaars hebben gewoon betere hardware nodig om de game te krijgen die ze willen, en Doom III is daar een mooi voorbeeld van.
Als je het een nintendo game vindt dan vind ik dat toch wel erg vreemd... Ik vind het echt een heel erg typische Sega game.
Ik juist niet, de meeste Sega games hebben veel arcade actie van top niveau en weinig diepgang, maar met Shenmue kreeg ik een heel andere kant te zien van Sega die ik eigenlijk alleen nog maar bij Nintendo had gezien.
Ik ben het wel met velvet eens. Sega was vooral into arcade games denk aan Sonic, Monkeyball, Panzer Dragoon en ook de wat oudere games als Outrun, Virtua Cop, Afterburner, Hang-on etc. Shenmue is eigenlijk de eerste game in zijn soort van Sega. Maar dat mag de pret niet drukken, want ze hebben het meteen de eerste keer goedgedaan Nu wijken ze wel wat vaker van 'hun' genre af. Denk maar aan Otogi, Phantasy Star, etc.
Ik denk het niet. Ze hebben nu gewoon lol met de fans. Laatst btw een Quick Look gezien van Shenmue... Blij dat ik die game gemist heb. *gaaaaaaaap*
Ach ja, smaken verschillen gelukkig. Zal opzich geen slechte game geweest zijn, maar het is imo overrated. En gewoon niet mijn smaak natuurlijk. En ik denk verdorie de hele tijd dat jij Hybje bent.
Hoe kan je dat beoordelen als je het niet echt gespeeld hebt? Bovendien waren de reviews destijds al niet eenduidig. Het is geen spel voor liefhebbers van constant snelle actie.
Door dat filmpje. Als ik dat zo zie is het enige wat ik denk 'was dat nou alles'. 'Zo goed/leuk is dit toch niet' Ik weet wel dat het niet de beste manier is om een game te beoordelen, maar ik moet werken met de middelen die ik heb.
Jezus Dulle, dat ben ik niet van je gewend, zo kort door de bocht. Mijn spel is het ook niet, maar ik heb het dan tenminste nog geprobeerd Alhoewel een Shenmue III me toch wel erg slick lijkt
Sorry , wilde altijd wel een Dreamcast, maar is er nooit van gekomen. Dan is het moeilijk uitproberen. (al was SII ook op de xbox, of was dat het origineel? Of beide? hmm...). Maar het is inderdaad wat kort door de bocht, maar ja. Dat filmpje is alles wat ik heb. Ach, ik ben tenminste er wel eerlijk over dat het filmpje alles is wat ik heb gezien.
Shenmue is echt een spel dat je toendertijd heb moeten spelen om het vet te vinden, het is nu misschien achterhaald. Toch heb ik met Shenmue 1 en 2 de beste tijd doorgebracht van zo'n beetje alle games (afgezien van Ocarina of Time). Als hier een deel 3 van uitkomt hoef ik er nog niet eens over na te denken om hem te halen, ik wil weten hoe het verhaal verder gaat, ze stopten zomaar ineens na Shenmue 2, terwijl ze toendertijd zeiden dat er wel 7 delen ofzo kwamen?
Dat van die delen is verkeerd gequote in die tijd. Yu Suzuki had het toen over chapters die verdeeld werden over spellen. Ik geloof dat er iets van 15 chapters zouden zijn en dat na deel twee we bij chapter 7 waren ofzo. Er zouden dus minimaal 3 spellen komen, maar waarschijnlijk meer.
waren toen toffe spellen maar een deel 3 zal er nooit komen want het kost sega te veel geld om hem te maken en ze denken dat hij te weinig op brengt met de verkoop een paar jaar terug had ik er nog vertrouwen in toen deel 2 opnieuw werd uitgebracht op de xbox maar denk dus dat deel 3 nooit het daglicht zal zien shenmue online was gellof ik ook een grote flop