1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shenmue to Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 3 jul 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik denk dat Sega nu echt serieus wat wil gaan ondernemen, door eerst ervaring op te doen bij nintendo/microsoft en de algemene gamesindustrie
     
  2. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm, Sega maakt net zoals Nintendo al 20 jaar consoles...Als ze nu pas echt beginnen werken?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    dat bedoel ik niet :

    de markt verandert, misschien dat ze daar niet echt aan hebben gedacht bij de laatste consoles, vooral bij de DC was de marketing echt bagger, dat weten ze nu toch wel lijkt me, ze zijn dus 2x geflopt, en hebben dus een dubbele kans gehad om van hun fouten te leren :) lijkt mij iig.. Sega hoort gewoon consoles te brouwen!
     
  4. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, zo kan ik ook dneken van MS en Sony
    SOny moet CDspelers bouwen enz en MS besturingsystemen en proggies....Wat doe je eraan?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    zou jij het leuk vinden als nintendo de enige zou zijn in het consolewereldje? dan zou de groei veeel minder snel gaan
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou sega er nog zijn hoor...
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar je zegt net dat die 2x achterelkaar flopt :D dan heb je totaal geen concurrentie

    ok die een na laatste console flopte o.a. door de PSX maar toch, dan zou nintendo (of de PC natuurlijk) zwaar roelen
     
  8. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste flopte door PSX; DC flopte door eerste :)
     

Deel Deze Pagina