1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Shift 2: Unleashed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2010.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De besturing is heel erg vaag , ook vaak dat je de bocht uit opeens alle kanten opslingert.

Ook de ideale lijn vind ik super irritant , het klopt voor geen meter en ik zit meer daar op te letten dan op de baan , al is dat mijn eigen schuld natuurlijk.

Ook word ik vaak gebeukt door tegenstanders wat erg irritant is.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daar werd ik echt gek van, je kan bochten amper fatsoenlijk met snelheid nemen. En de tegenstanders denken volgens mij dat het Destruction Derby is.

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Leuke game, alleen kan ik op een of andere manier niet inloggen op die autologservers.
    Als ik de game opstart met xboxlive aan op mij profiel, krijg ik de melding "cannot connect to autolog servers" en dan blijft de game hangen.
    Haal ik de netwerkkabel uit de xbox en dus geen verbinding met xboxlive heb, start de game op en kan ik spelen in offline modus.
    Log ik in met een ander profiel en start de game werkt de game perfect (dus ook online)

Er is dus iets met mij profiel wat deze game niet lekker vindt. Echter alle andere games die ik heb werken prima...

Ik heb al geklaagd bij ea maar tot op heden geen antwoord. Gelukkig zijn mensen met dit probleem op de ea forums. Hoop maar dat ze dit snel oplossen.

<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>
    Sent from my iPad using Tapatalkts

4. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de deadzone op 0 gezet, en de sensitivity op 100. Dat stuurt al een stuk beter. Maar als je last van die lijn hebt, waarom zet je hem dan niet uit? Ik heb hem met race spellen nooit aanstaan. Die lijnen staan namelijk vast en registreren niet hoe hard jij op die bocht aan komt zetten. Vandaar dat je soms echt te vroeg remt met zo'n lijn.

5. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook mixed feelings over shift 2. De besturing is heel erg onvoorspelbaar en je hebt niet echt het gevoel dat je er de volledige controle over hebt, omdat ie weleens wat wilt slingeren of iets dergelijks. Ook het perongeluk beuken van de AI zorgt voor vreemde crashes en hoe de auto daarop reageert is gewoon weg vreemd. Maargoed, ik heb er wel plezier mee, en het driften lukt me nog nie :+

6. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  7. altijdleuk

altijdleuk Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een vette game, alleen super irritant als je geraakt wordt door een auto, je auto slaat meteen om. Rijd je een paar goede rondes wordt je vlak voor tijd door een tegenstander aangetikt en kun je het verder wel schudden.
    En die autolog mogen ze wat mij betreft voortaan in elk racespel opnemen.

8. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Nog mensen die het leuk vinden om wat racers toe te voegen aan hun autolog?

mijn tag is: lircky
    Vind het wel lache om te zien hoe men "het" doet!

Verder zie ik bij sommige tracks tijden staan van seconden?
    Zijn er nu alweer van die K*DT hackerts!!???

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    kut hackers of gewoon kut programmers...

was bij Racepro ook, was gewoon een glitch in de game waar je niets aan kon doen...

10. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Ik zal je vanmiddag toevoegen. Ik zal ook ook wel andere personen uit deze topic toevoegen.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Was net even aan het zoeken naar de bonus die je krijgt voor het spelen van oude nfs games (een savegame hebben). Ik dacht dat je ze allemaal moest hebben, het zijn er maar 3 en het gaat per spel :+. Hier de lijst:

Gelukkig heb ik alleen Undercover niet, die $10000 en 1000xp kan ik missen :)

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dus als je een savegame van Hot Pursuit en Shift 1 hebt is het ook voldoende?:)

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk het wel, maar kan het niet garanderen :+ Het duurt nog wel een weekje voor ik mijn spel binnen heb, dus ik kan het niet proberen :9

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle 3 gespeeld maar undercover heb ik alleen niet uitgespeeld.
    Het spel zegt dan ook dat ik alleen de bonus van de eerste 2 krijg.

Het geld/xp is me zo snel niet opgevallen maar ik heb wel een reventon en pagani zonda gekregen :)

Het werkt dus ook als je maar 2 van deze games hebt.

15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, nice!;)
    Krijg je die reventon en pagani zonda in je career of alleen in quick races?:9

16. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Het gaat per savegame. Bij mij melde die dat ik Undercover niet had (wel op gamertag). Heb er geen save game van en van die andere wel!

De volgende 3 auto's heb ik gekregen:
    NFS Shelby Terlingua Ford Mustang
    Lamborghini Reventon Police
    Pagani Zonda Cinque Roadster HP Edition

Zullen wel alle 3 door Hot Pursuit komen. ;)

17. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die dit speelt op de ps3 zo ja voeg me dan ff toe aub is wel leuk als er iemand in je autolog staat
    gt Budje007

18. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Autolog

Vermaak me prima met het spel. Alleen jammer dat niemand in mijn vriendenlijst ook speelt, dus een lege autolog. Ik wil mijn tijden graag vergelijken met anderen, dus als je me toe wilt voegen... graag :thumbs:

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt mij vanaf morgen toevoegen, mijn exemplaar ligt op t postkantoor:)

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Bij mij zegt hij ook dat ik undercover niet heb, maar die heb ik wel degelijk gespeeld. Vreemd.

Deel Deze Pagina