1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Shift 2: Unleashed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2010.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet wel ff inloggen op live, anders pakt ie je savegame niet.

2. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Tof dat je me hebt toegevoegd, heb ik weer een doel om wat tijden te vermorzelen! Kan helaas alleen in de avnd spele als vrouw en kind op bed liggen. Doe mijn best! Autolog is echt heel cool!

En hoe meer mensen hoe beter dus voeg iedereen toe?!

3. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent momenteel nog de enige in mijn autolog. Toen ik gisteravond de melding kreeg dat je een snellere ronde had gereden op baan x ben ik er meteen even voor gaan zitten, met zweet en tranen er een fractie van afgereden ;) Voegt echt wat toe dat autolog!

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk krijg ik Shift 2 morgen binnen van Gamehubs:D
    Dat autolog heeft zijn waarde inderdaad al bewezen in Hot Pursuit, alleen jammer dat de meeste vrienden niet van racespellen houden en dus voor mij Autolog weinig nut heb:9

5. I Roby NL

I Roby NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind 'm wel gaaf, alleen jammer dat er veel bugs in zitten, zoals dat die vast loopt als snel je auto's wil bekijken en da als 'n race net start heb ik soms geen beeld dan moet ik op de xbox guide knop drukken en dan heb ik weer beeld.
    Het meest irri vind ik da de best line ook wel eens ineens verdwijnd als je veel rondjes achter elkaar gereden hebt of bij het driften.
    Hebben jullie da ook?

6. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij verdwijnt bij mij meestal in de laatste lap met driften. Maar heb 'm sinds vandaag uitgezet, tijd om die banen zelf een te onderzoeken.

7. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

Ik zou graag wat tips willen want dat driften gaat nog niet zo lekker en hoop dat jullie tips hebben alvast bedankt
    Budje

Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  8. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    BASTARD!!! hehehehe
    Ik deed het zelfde toen jij mij net had toegevoegd ;)
    Maare ik vind dat idd echt een toegevoegde waarde!

Ik ben ook een echt amateur in race games maar een enorme auto / race fan daarom speel ik deze games ook! Maar ik heb ook geen vrienden die race games spelen dus als we elkaar toevoegen dan heb je mooi een groepje van een man of 5/6 waarmee je lekker kunt ouwehoeren!

9. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo heb jij tips nodig man!!!!!!!!!
    ik ga mijn filmpjes hier maar niet bij posten, ben al blij al ik een bocht de muur niet raak man!!!!

Kun je mij geen tips geven!

10. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik gok dat dit niet zijn filmpje is ;)

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik zat er ook al naar te kijken, op het filmpje lijkt het prima te gaan, en de poster op YT heeft ook iets met Vitesse in zijn naam. Dus ik dacht ook dat dit filmpje door Budje gemaakt was :eek:

12. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel van mij maar wat het probleem is dat het connecten van bochten dus echt niet gaat en dat de ene race de andere niet is ik kan geen echte vaste punten vinden waardoor het altijd goed gaat . Beter als dit filmpje is mij ook niet gelukt

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  13. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Gisteren kwam de TNT man de game afgeven, had ff de hoop opgegeven m nog voor t weekend te krijgen.

Mij valt op dat de game wel degelijk beter bestuurd als zijn voorganger. Ik heb de afgelopen 2-3 weer ff fanatiek shift 1 gespeeld om vast weer in de stemming te komen, en ik was level 33 dus ik moest nog 2 achievements hiermee halen ook (level 40 en 50) ik ben nu level 43, in shift1 en level 10 in shift2.

Ik vind shift 1 mooier, warmer, maar de handling is in deel 2 echt wel beter. Ik rij met de headcam, en ik vind die erg vet. Ik rij normaliter altijd in de cockpit gewoon vanwege de extra spanning en ervaring die je daardoor krijgt. (ben ik daardoor langzamer, nee, als ik nu buiten de cockpit rij mis ik nu juist rem en instuur punten)

De autolog is erg gaaf, en zal voor sommige als een verslaving werken.. eigenlijk is het niet meer als de leaderboard functie van o.a. forza3.

Qua race ervaring(ff niet over realisme) voelt shift2 veel beter als forza3. En heb ik erg veel plezier.

Qua extra's, dus grafisch, auto-styling/painting, foto modus daar wint de oude lul(forza :cool: het "hands down" van shift2.. wat een waardeloze toevoeging. De foto modus is een hell om mee te werken, en ook geen mogelijkheid tot effecten. Even als de vage controls om stickers te plakken. Daarnaast mis ik bij een normale manier om kleuren te kiezen voor mijn auto, maar waar zijn de getallen en letters? Als je toch je eigen auto wil maken wil je daar ook "team xboxworld" of "76" of zo op kunnen zetten, zeker als je in competitie verband iets wil doen. Nee, wat dat gedeelte betreft is forza3 heer en meester in raceland.

Over performance upgrading en auto afstellen kan ik nog weinig nuttig's zeggen omdat ik simpelweg nog niet voldoende geprobeerd heb.

Maar wel duidelijk is dat EA waar het voorheen regelmatig games meer liet schijnen op de console, nu meer voor de PC gaat. De auto's zijn ingame erg pixelig maar wat dacht je van het auto kies menu.. damn wat zien die auto's er lelijk uit...

14. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    kom er steeds beter in echt een top game voor me

15. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    heb net de eerste rondes er op zitten. Ben niet heel enthousiast. Ziet6 er allemaal mooi uit, veel leuke en originele circuits. Mooie selectie van auto's. Maar ik vind het gewoon niet zo lekker sturen. Ik zwalk nogal over de weg. Heb ook het idee dat de reactie wat traag is. Is het een kwestie van wennen of ben ik teveel aan Forza gewend?

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Je hebt gelijk wat de besturing betreft, maar het is idd gewoon even wennen.

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Hij is wel een stuk beter dan het eerste deel.

18. rocoma

rocoma slow and ugly

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de gevoeligheid van het sturen ook veranderen naar je
    eigen smaak volgens mij

19. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    heb het eerste deel nooit gespeeld. ga eens met de instellingen spelen. als ik nu het pookje een beetje beweeg gebeurt er niks, beweeg ik 'm verder of bijna helemaal stuurt ie plots best hard. zelfde gekloot bij het stickers plakken dat sowieso weinig voorstelt (ik kan geen nummers of letters vinden?)

20. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben wel erg blij met deze game, vooral autolog gedeelte is echt geweldig!
    Ik ben ook forza gewend, maar dit is prima te doen. Ik ben er wel achter dat na enkele tweaaks / tuning je auto HEEL anders reageerd. Dan scheelt echt heel veel in de handeling (sommige tracks direct 5 sec sneller)

Deel Deze Pagina