Ik vind hem erg leuk om te spelen. Vooral het afwisselende van dag en nacht en dan ook nog eens circuits zoals Zolder etc. Is weer eens een keer wat anders dan de standaard forza tracks etc! Gt5 kon me niet boeien en forza speelde ik ook niet al te veel. Deze game speel ik denk nog wel even omdat er net als in grid destijds veel meer actie in zit. Ook het grind etc wat tegen je vooruit knalt is erg leuk gedaan. Ben nu level 11 en ga me maar is verdiepen in het tunen etc! :b:
Filmpje van mij , Lamborghini Reventon Police Car*)*). Waarschijnlijk bonus stuff omdat ik alle andere NFS ook heb gespeeld
Heb zelf muziek altijd helemaal uit staan tijdens race games, schakel zelf en zit aardig dicht op de tv als ik dan de toerenteller in de gaten moet houden moet ik mijn ogen van de weg draaien dus schakel het liefst op geluid
Net de game even op de pc gespeeld met mijn controller, bij die GTR had ik echt zoiets van wtf gaat dit over, dat ding gleed alle kanten op... Maar het is blijkbaar een kwestie van wennen/assists uitzetten . Het ziet er erg goed uit op de pc (alles op high @ 1920x1080 naturlich) en ook de geluiden van de auto's vallen me niet tegen. Deze binnenkort maar eens bestellen voor de Xbox
Ja merk wel dat de 4wd auto's last hebben van onderstuur, vooral de impreza wrx. Net de mercedes sls gekocht, prima auto totdat ik er een turbo opgooide. Ding gaat veelste snel nu
kreeg net een mailtje van shopto.net dat mijn exemplaar is verzonden. ik had er niet meer aan gedacht: crysis 2 ligt nog op t postkantoor, lol
gister 2,5 uur gespeeld;Mixed feelings, * ziet er niet zo strak uit als op de filmpjes, ondanks dat toch goede graphics. * Geen rewind functie (sorry ik ben fan van dat soort functies) * Helm cam,.. ik zal het niet gebruiken, ik rij op de motorkap... Ben benieuwd wie dit gaat gebruiken... ik vind het maar lastig sturen. * zitten leuke tracks bij, je levelt aardig snel, ik ben level 11 op het moment met 450000 credits. * ik vind het wel lekker rijden de auto's!! maar ik ben al snel tevreden * je begint weer in een "langzame" bak (denkt met weemoed terug aan Grid of Hot pursuit) * als je alle next gen NFS hebt gelinked aan je EA account heb je leuke bonus \o/ Vanavond maar weer verder spelen........................ [SPOILER1]welke M*** heeft bedacht dat de Mclaren F1 de duurste auto moet zijn 2000000 credits ,......... ik spaar eerst wel voor die nieuwe pagani 1200000\o/ [/SPOILER1]
Langzame auto valt best mee, begon in de audi s3 maar had al snel genoeg geld voor een C klasse auto, impreza WRX iets gekieteld en mijn 3de auto is de mercedes sls terwijl ik nog maar op 18% van het spel ben.
Heb er ook beetje mixed feelings over. Grafisch toch wel minder dan verwacht. Zeker als je het zomerse hot pursuit gewend bent. Verder vind ik het niet altijd even vloeiend lopen. Vind de auto's opvallend meer detail hebben dan de omgeving. Geluid is dan wel weer top. Time-attackmode is wel leuk trouwens.
Ik ben juist positief gestemd over deze game. Had niet verwacht dat hij zo lekker zou sturen, en het geluid is ook erg goed gedaan. Als er een auto achter je rijdt hoor je ook echt het geluid van die auto en niet een of andere grasmaaiert! Het driften is ook leuk, lang niet zo frustrerend als in het eerste deel! Ben nu level15 en geef op dit moment de game een 9! Het aanbod aan circuits is ook erg afwisselend en leuk omdat het een keer wat anders is dan GT5 en Forza. (Die tracks kan ik echt niet meer zien)
Nog een review: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-shift-2/712331 Wat een slechte glitches/fouten nog zeg, stickers die verdwijnen.. puin dat zweeft, race lijn die zomaar verdwijnt.. typisch. Maar toch een goede score en de rest ziet er wel erg tof uit.. toch maar halen.
Waarom doet dit het bij mij niet, als ik naar die optie gaat ziet tie wel alle games die ik heb gespeeld maar als ik dan nog een keer op check druk dan zegt tie: You are currently not eligible for a reward In Order to receive your reward your EA account must be registered with at least one of the EA titles participating in our loyalty program. Go to www.needforspeed.com to find out more Hier snap ik dus echt niks van aangezien alle andere games van hun ook op hetzelfde e-mail adres staan geregistreerd EDIT: Heeft er iemand hier ook zijn online pass moeten invoeren, ik namelijk niet
kijk maar eens bij je garage ,.... als het goed is heb je de extra's er wel bij!! Ik kreeg dezelfde message maar ik kreeg wel geld en 2 auto's erbij!!! online pass is mij ook niet duidelijk.... schijnt dat dat na paar dagen moet gebeuren...
ik kon online pass (+ de extra's van de limited edition) invooeren onder career en dan opties (of extra) daar staat redeem code je krijgt dan ook de eerste 24 uur dubbele XP punten.....
Ik heb hem gister ff met het fanatec stuurtje gespeeld. Ik ben niet echt super tevreden over de force feedback maar ik heb slechter gespeeld. Ik had hem in het begin (het stuurtje zelf dan) op 210 graden gezet maar toen was de FF dramatisch. Op 270 graden gezet en toen was het een stuk beter. Het valt alleen op dat je blijft sturen. zelf op het rechte stuk. Vanmiddag maar ff verder rommelen met de instellingen. Ik vind het wel een tof spel. Lekker flitsend.
Duister, Net de game gehaald bij FRS en kom niet verder dan: connecting to autolog servers...... Eerst krijg ik een bericht dat ik autolog account moet hebben, kan alleen maar op oke drukken en dan is het wachten en er komt verder niets dan die melding connecting..... Iemand anders dit soort troubles?