hehe ja ben een lasser is leuk beroep hoor, en nee ben geen 22 zo oud klink ik toch niet ben 17jan 19 geworden... en dat WooT heb ik van het engelse team Btw net van xp red lan team gewonnen 3-2 was wel geining potje... weer een punt voor ons in de HLH vs xp
Wat er in de begin post staat klopt niet eh? Rounds: first to 5 Games: Best of 5 (first to 3 dus) doe dan gewoon first to 3 rounds... ipv first to 5 :
Hoe bedoel je klopt niet? Het is dom om first to 3 rounds te doen en geen enkel toernooi word daar op gespeeld. Het is gewoon te weinig rondes en als je dan fout begint heb je meteen de map verloren.
Ik moet je zeggen, mooie poules. Maar wanneer begint alles en wanneer moet alles zijn afgerond? Heb ooit een Alpha toernooi meegemaakt, waarin veel verkeerd liep. Wordt hier bv. ook alles gerepord via het forum?
het is al begonnen! afgelopen maandag. en het staat nog in de startpost. sinds maandag, ik heb bij ieder team minstens 1 member een bericht over live gestuurd. dus iedereen kan beginnen. en ja er wordt op het forum gereport: gewoon in het inschrijftopic aamgezien de inschrijvingen voorbij zijn. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109187