Ik ben nochthans een echt FPS PC aanhanger en ik moet zeggen dat ik niks van problemen gekend heb bij het spelen van Halo, ik was er direct mee weg! Aangezien ik gewoon was om met de combinatie muis+toetenbord te spelen. De besturing van Timesplitters 2 was wel echt klote!!! Petje af voor de besturing van HALO!!!
idd /Mod Post dan niks :{ Weet je niks te posten dan post je gewoon niet, want deze post slaat als een vlieg op een vliegemepper.
Timesplitters 2, BREEK me de bek niet open, te laat. Mijn god zeg had het spel gerolen en het eerste wat me opviel was de irritante manier van aimen, verder wel een leuk spel hoor. Nu hoorde ik dat 1 van de james bond games gebruik maakt van diezelfde besturing. Nee ik heb laatst met een vriend weer MOH online gedaan en voor mijn krijgt de muis+toetsenbord toch de voorkeur. Salva
Time Splitters 2 na een week doorverkocht, beroerd spel zeg. Verder zijn de meeste xbox shooters zo in te stellen qua besturing dat het wel goedkomt. De halo/brute force besturing vind ik super, bijna beter dan gekut met de muis. Mijn brandende vraag is altijd of MS ooit nog een alternatief voor de keyboard en muis gaat bedenken voor Warcrafts en Red Alert-achtige games? Gewoon een keyboard en muis op de eerste joypad poort ofzo? Moet toch wel kunnen? En dan lekker op live mp warcraft...kan haast niet wachten.... Of nog grappiger: 2 S joypads middels een soort brug aan elkaar , en dan een soort toetsenbordje ertussen met wat knopjes
Ik geloof dat ze bij Microsoft bezig zijn om iets te verzinnen het heet iets van PERSONAL COMPUTER PPPPPCCCCCC
Hij wil een uitgebreide joypad, geen PCCCCCC , Als je niets anders te doen hebt als andere zijn ideeen af te zeiken Technoob, ga dan gewoon xboxen a.u.b. En m a r i a X i, Ze hebben wel iets waar je een muis op aan kunt sluiten zoek maar eens op claw in het forum
Ik zit zijn idee niet af te zeiken maar ik word een beetje kriebelig van mensen die een GAMECONSOLE kopen en dan gaan zitten emmeren dat dat ding niet kan wat hun PC wel kan.
Lekker dan. Zit je met je controller-S , muis, keyboard en je Steel Batallion controller achter je tv. Waar moet ik mijn krat bier en chips op mijn salontafel laten dan? Hou toch op met al die onzin zeg. De XboX verwordt meer en meer tot een pc met dat hele Live gebeuren. Man, ik wil alleen maar een spelletje spelen met alle randvoorwaarden van dien. Dus tja, dat er geen muis of keyboard bij zit: BLIJ TOE.
Live! zie ik nog wel als een aanwinst voor de Xbox en een goed verkooppunt maar een muis en toetsenbord? What next; een Xbox monitor?
Hmmm dit wordt een hele stomme reply dus stop maar vast met lezen Euh wat ik wou zegge ik heb halo een week gespeelt en dat ging voor geen reet en UC had ik na 5 minuten door ! Vreemd maar waar!
Ik ben het er niet mee eens, ik vindt de combinatie van een stick om te lopen en te kijken gewoon goed werken.
ik vind het enige voordeel dat je niet afhankt van je pc of je het spel nou wel kan spelen. Moet ik zeggen met een nieuwe 2.5 gig en gforce 4 whaha maargoed, deze staat in de huiskamer zie maar es langer dan een uur ongestoord erop te kunnen /edit ik vergeet het belangrijkste Coop functie, gewelildig coop moet gewoon met iemand naast je, niet over internet ofzo dan willen ze toch nooit helemaal luisteren naar wat je zegt
Ik vind een joypad ook gewoon lekkerder spelen dan een toetsenbord. Maar dat komt omdat ik niet anders gewend ben. En zeg nou zelf; STEL, je word door kwade krachten in die FPS gezogen en je staat opeens oog in oog met QWARK de verschrikkelijke..... dan staat zo'n joypad toch wel wat bedreigender dan een toetsenbord. Of niet soms?